ei hyvä

tahtia

Kyllä meni mielenkiinto koko kisaan. Kansa saisi äänestää yksistään koko kisan. Ei tarvitsisi kuunnella tuomaristoa ja varsinkin Pääskysaarta. En ole sen enempää
Manuelan kuin Raakelinkaan fani, mutta tuomaristo ÄRSYTTÄÄ... ja syystä. Raakel on joutunut monen hampaisiin siksi, että tuomaristo yrittää vaikka väkisin voittajaa.
Oikeellisuutta oikeellisuutta tuomareilta ja kilpailijatkin saisivat vähemmän huonoja arvosteluita täältä. Ei ole kilpailijoiden vika, jos tuomarit toimivat noin.

10

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10-raksu

      10, 10, 10, 10....

      Noloa että Rakel olisi muka noin vakuuttava tanssija että sekä amatöörien että ammattilaisten mielestä olisi täydellinen.

      Ja pisteet tulivat vielä hiukan epäonnistuneesta tanssista.

    • _______

      Ei tuomarit tee kenestäkään väkisin mitään voittajaa , kyllä tuomarit näkee kuka on paras tanssia ja se on Raakel.

    • Kansa päättää

      Joo, mutta kansan äänet painavat finaalissa.

      • <<<<<<

        Totta ja se on vahinko .Kansa äänestää nuorta ja kaunista ,ei parasta tanssijaa.


    • Tatu721

      Rakel oli monellakin mittarilla paras, mutta kyllä kauneus on kansan silmässä ilemisen painava peruste menestykselle. Harmi ettei Harri päässyt mukaan!

      • Raksu jää kotiisi

        Harri on paras! Tässä tapauksessa äänestän Manuelaa koska punkero töppöjalka ei osaa tanssia, hän joka on jo pudonnut kisasta ja siis hävinnyt.
        Nyt on jäljellä enään Manuela ja Matti toiseksi parhaat koska Harri joutui jäämään pois :'(


    • 085?2673=¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      Koko homma on sotinut oikeellisuustajuani kohtaan. Urheilukilpailuissakaan kerran pudonnutta ei nosteta jalustalle, saatikka voittajaksi. Luulen tässä käyvän niin tuomareiden tähden.

      • Astor1

        Höpsis, kyllähän urheilukilpailuissa neljänneksi jäänyt voi jälkeen päin päästä mitaleille, jos joku mitalisteista jää kisojen jälkeen kiinni dopingista....


      • Raksus
        Astor1 kirjoitti:

        Höpsis, kyllähän urheilukilpailuissa neljänneksi jäänyt voi jälkeen päin päästä mitaleille, jos joku mitalisteista jää kisojen jälkeen kiinni dopingista....

        Vähän ontuva vertaus.

        Eihän esim. tenniksessä kerran välierässä pudonnut pelaaja pääse finaalin, vaikka välierän voittaja venäyttäisikin nilkkansa.

        Urheilumaailmassa pätee tietyt säännöt, joita näköjään tässä ko. formaatissa ei ole. Pudonneet porskuttaa jatkoon, vaikka ovat jo kerran tippuneet. Ihan kummalliset säännöt, tai siis sääntöjä ei ole. Mielivaltasta puuhastelua, markkinavoimien ehdoilla. Leipää ja sirkushuveja. Oisvat yhtä hyvin voineet ottaa Tammisen finaaliin, mikä Rakelista teki parhaan putoajan?


      • kilipukki
        Raksus kirjoitti:

        Vähän ontuva vertaus.

        Eihän esim. tenniksessä kerran välierässä pudonnut pelaaja pääse finaalin, vaikka välierän voittaja venäyttäisikin nilkkansa.

        Urheilumaailmassa pätee tietyt säännöt, joita näköjään tässä ko. formaatissa ei ole. Pudonneet porskuttaa jatkoon, vaikka ovat jo kerran tippuneet. Ihan kummalliset säännöt, tai siis sääntöjä ei ole. Mielivaltasta puuhastelua, markkinavoimien ehdoilla. Leipää ja sirkushuveja. Oisvat yhtä hyvin voineet ottaa Tammisen finaaliin, mikä Rakelista teki parhaan putoajan?

        Urheilu on täyttä bullshittiä. Olisipa telkussa vain yksi kanava mistä sietä suolletaan eikä pilattaisi pääkanavia "urheilu uutisilla" yök !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe