Puhelinkäytös on täysin alkeellista isolla osalla aikuisista ihmisistä, jopa virkamiehillä/-naisilla jotka työkseen hoitavat virallisia asioita puhelimitse.
Soitetaan paikkaan X ja ensimmäisenä valitetaan kun joutui jonottamaan puhelimessa, sitten pyydetään puhelinnumeroa henkilölle A ja kun puhelimeen vastannut asiakapalvelija alkaa numeroa kertomaan lähdetään perkele kaupasta sitä kynää ostamaan ja sitten toisesta kaupasta paperia. Siinä se jono kasvaa kun tämmöset tollot pitää asiakaspalvelijaa varattuna. Jos asiana on pyytää numeroa niin kynä ja paperi valmiiksi ennen puhelua. Tai jos asia vaatii tiettyjen tietojen kertomista puhelimeen niin ne tarvittavat tiedot on suotavaa etsiä ennen puhelua.
Jos haluaa jättää soittopyynnön niin oma numero on aika kätevää muistaa tai luntatat jostain.
Se puhelimen toisessa päässä oleva asiakaspalvelija/vaihteenhoitaja ei ole sylkykuppi, hän on yleensä töissä jossain ihan muussa yrityksessä kuin siinä mihin olette soittamassa, vaikkei hän sitä saakkaan sanoa, turha siis kysyä. Hänen on pakko noudattaa yrityksen asettamia sääntöjä, mm. puhelinaikoja, salaisena pidettäviä tietoja jne. Te ette ole mitään erikoistapauksia joiden kohdalla voi tehdä poikkeuksen, sen poikkeuksen johdosta saisi hyvässä lykyssä potkut.
Asiakaspalvelija tai vaihteenhoitaja ei tahallaan vaikeuta teidän asiaanne, hän kyselee "tyhmiä" siksi että saisi asianne kerralla hoidettua ja puhelunne kerralla oikeaan paikkaan. Hän ei nappaa puhelua linjalta takaisin vaihteeseen jos tavoittelemanne henkilö ei vastaa vaan puhelu palautuu automaattisesti eikä vaihde edes voi valita vastaako vai ei, tietokone avaa linjan, halusi hän tai ei.
Ja ei, mistään vitun kristallipallosta ei voi nähdä miksi henkilö A ei vastaa jos henkilö A näyttää olevan paikalla eikä ole ilmoittanut lähtevänsä vaikkapa paskalle eikä siksi pysty vastaamaan puhelimeensa.
Asiakaspalvelijalla tai vaihteenhoitajalla on vain oman yrityksensä puhelinnumerot, yleensä on täysin kiellettyä etsiä muita numeroita vaikkapa netistä tai puhelinluettelosta, numerotiedustelu on sitä varten.
Puhelinkäytös
CallCenter
1
164
Vastaukset
- taas sinä!
Hohhoijaa.
(tympii tuo valivalivalivali............)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943156HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732425Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601424Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901402Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184875Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.12870Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309863Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10787- 49785
Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142748