Summanen saunan taa ja niskalaukaus.
Saisi maistaa omaa lääkettään.
Mieshän on täysi sika.
Summanen saunan taa
14
951
Vastaukset
- Irtzi
milläs sinä tämän perustelet, että raato olis sika ja joutuis veivinsä heittämään?
Ei silläkään ole helppoa kun pelkää perheensä puolesta :p- Mies 25
Mutta kun se joutuu pelkäämään perheensä puolesta just siks ku ite käyttäytyy typerästi.
- Olli
Minun mielestä Summanen on sika.
Ja joulu on tulossa. - Irtzi
Mies 25 kirjoitti:
Mutta kun se joutuu pelkäämään perheensä puolesta just siks ku ite käyttäytyy typerästi.
niinhän se on että itse en soppansa keittänyt, mutta itse on hankala mennä sanomaan juuta tai jaata tähän summanen vs niinamaa juttuun, kun ei sitten tiedä mikä pitää paikkaansa ja mikä ei.. ja kumminkin aika paljon niitä paska puheita liikkuu :p mut jooh, jokaisella tietty mielipiteensä
- jaa jaa
summanen on aivan ihme mies.. toi ei oo yhtää isän maalista et syytetään valmentaja joka on johdattanut suomen tähän ihanaa hopeaan ja viel summanen ehtii tehä vaikka mitä.. kuka tohtii erottaa summasen??
- sakic
Summasen valmennus tyyli on paljon parempi mitä aikasempien valmentaien jotka vai silitteli poikien päitä ja sanoi teit parhaasi. Ilman Summasen valmennusta ehkä oltas päästy edes finaalin asti. Mitä Niinimaahan tulee niin on mies ei kestänyt kovaa valmennustyyliä pehmoilun sijaan.
- Saku
World Cup on Kanadan ja USA:n nuoleskelua.
En arvosta ollenkaan.
MM-kisat on ainot oikeat. - Tommi
Saku kirjoitti:
World Cup on Kanadan ja USA:n nuoleskelua.
En arvosta ollenkaan.
MM-kisat on ainot oikeat.Entä sitten kun Suomi aina häviää MM-kisoissa,onko silloin WC ainoa oikea turnaus
- Olli Jokioinen
Canada ja USA on petanneet cupin itselleen.
Eurooppalaisille sikaillaan siellä rajusti.
Paska Cup. MM on ainut oikea. Siellä WC:ssä
oli omat tuomaritkin. Canadalainen pelityyli
piti sallia. Ihan törkeetä kusetusta eurooppalaisille, että pelätkää meitä nyt, teidän maa voi olla seuraava Bushin listalla. - Temppa Selhänne
sakic kirjoitti:
Summasen valmennus tyyli on paljon parempi mitä aikasempien valmentaien jotka vai silitteli poikien päitä ja sanoi teit parhaasi. Ilman Summasen valmennusta ehkä oltas päästy edes finaalin asti. Mitä Niinimaahan tulee niin on mies ei kestänyt kovaa valmennustyyliä pehmoilun sijaan.
Minä shuojelen maailhman lapsia, perkule.
Minä olen Shummasen mies. - Mölli Keinonen
sakic kirjoitti:
Pelimiehet on nuoria lapsia.
Curre tiesi mistä narusta vetää.
Maailmanmestaruus tuli.
Canada Cup on paska kisa.
MM-kisa on sata kertaa tärkeämpi.
Canada Cup on tehty USA:n ja Canadan
uhoiluksi. Vapise Eurooppa. Me voidaan
hyökätä seuraavaksi sinun maahan.
Irak on jo ( melkein ) vallattu.
Mitä nyt muutama kymmenen solttua
( nuorta poikaa) kuolee joka päivä
USA:lta ( siis Bush tapattaa). Tämä
on miesten malli ja Summasen malli.
- Muih
Jos sä viet Summasen sinne saunan taa, niin voin mielihyvin pestä äijän selän.
- Pete
Kun huora kuolee väkivallan uhrina, se sanoo:
- Uuuuhhhhh, mikä pano.
- vaan
ammu vaan kuule ittesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818