Summanen saunan taa

Pete

Summanen saunan taa ja niskalaukaus.
Saisi maistaa omaa lääkettään.
Mieshän on täysi sika.

14

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irtzi

      milläs sinä tämän perustelet, että raato olis sika ja joutuis veivinsä heittämään?

      Ei silläkään ole helppoa kun pelkää perheensä puolesta :p

      • Mies 25

        Mutta kun se joutuu pelkäämään perheensä puolesta just siks ku ite käyttäytyy typerästi.


      • Olli

        Minun mielestä Summanen on sika.
        Ja joulu on tulossa.


      • Irtzi
        Mies 25 kirjoitti:

        Mutta kun se joutuu pelkäämään perheensä puolesta just siks ku ite käyttäytyy typerästi.

        niinhän se on että itse en soppansa keittänyt, mutta itse on hankala mennä sanomaan juuta tai jaata tähän summanen vs niinamaa juttuun, kun ei sitten tiedä mikä pitää paikkaansa ja mikä ei.. ja kumminkin aika paljon niitä paska puheita liikkuu :p mut jooh, jokaisella tietty mielipiteensä


    • jaa jaa

      summanen on aivan ihme mies.. toi ei oo yhtää isän maalista et syytetään valmentaja joka on johdattanut suomen tähän ihanaa hopeaan ja viel summanen ehtii tehä vaikka mitä.. kuka tohtii erottaa summasen??

      • sakic

        Summasen valmennus tyyli on paljon parempi mitä aikasempien valmentaien jotka vai silitteli poikien päitä ja sanoi teit parhaasi. Ilman Summasen valmennusta ehkä oltas päästy edes finaalin asti. Mitä Niinimaahan tulee niin on mies ei kestänyt kovaa valmennustyyliä pehmoilun sijaan.


      • Saku

        World Cup on Kanadan ja USA:n nuoleskelua.
        En arvosta ollenkaan.
        MM-kisat on ainot oikeat.


      • Tommi
        Saku kirjoitti:

        World Cup on Kanadan ja USA:n nuoleskelua.
        En arvosta ollenkaan.
        MM-kisat on ainot oikeat.

        Entä sitten kun Suomi aina häviää MM-kisoissa,onko silloin WC ainoa oikea turnaus


      • Olli Jokioinen

        Canada ja USA on petanneet cupin itselleen.
        Eurooppalaisille sikaillaan siellä rajusti.
        Paska Cup. MM on ainut oikea. Siellä WC:ssä
        oli omat tuomaritkin. Canadalainen pelityyli
        piti sallia. Ihan törkeetä kusetusta eurooppalaisille, että pelätkää meitä nyt, teidän maa voi olla seuraava Bushin listalla.


      • Temppa Selhänne
        sakic kirjoitti:

        Summasen valmennus tyyli on paljon parempi mitä aikasempien valmentaien jotka vai silitteli poikien päitä ja sanoi teit parhaasi. Ilman Summasen valmennusta ehkä oltas päästy edes finaalin asti. Mitä Niinimaahan tulee niin on mies ei kestänyt kovaa valmennustyyliä pehmoilun sijaan.

        Minä shuojelen maailhman lapsia, perkule.
        Minä olen Shummasen mies.


      • Mölli Keinonen
        sakic kirjoitti:

        Summasen valmennus tyyli on paljon parempi mitä aikasempien valmentaien jotka vai silitteli poikien päitä ja sanoi teit parhaasi. Ilman Summasen valmennusta ehkä oltas päästy edes finaalin asti. Mitä Niinimaahan tulee niin on mies ei kestänyt kovaa valmennustyyliä pehmoilun sijaan.

        Pelimiehet on nuoria lapsia.
        Curre tiesi mistä narusta vetää.
        Maailmanmestaruus tuli.
        Canada Cup on paska kisa.
        MM-kisa on sata kertaa tärkeämpi.
        Canada Cup on tehty USA:n ja Canadan
        uhoiluksi. Vapise Eurooppa. Me voidaan
        hyökätä seuraavaksi sinun maahan.
        Irak on jo ( melkein ) vallattu.
        Mitä nyt muutama kymmenen solttua
        ( nuorta poikaa) kuolee joka päivä
        USA:lta ( siis Bush tapattaa). Tämä
        on miesten malli ja Summasen malli.


    • Muih

      Jos sä viet Summasen sinne saunan taa, niin voin mielihyvin pestä äijän selän.

      • Pete

        Kun huora kuolee väkivallan uhrina, se sanoo:
        - Uuuuhhhhh, mikä pano.


    • vaan

      ammu vaan kuule ittesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe