Jack on kuvottava

taunooooo

Jack on ihan sairas! en siedä hahmoa sitten yhtään!, "onkohan bellamyllä vain mitään millä ajatella?" - Jack.
ja muutenkin miten blaketon voi katsella vierestä kun liki 60 mies ellei ylikin vokottelee alle 30 vuotiasta ginaa.. Jack on muutenkin itsekäs!

12

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ginafani

      Niin, ja se aikoo julkaista sen maalauksen Ginasta. Miksi Ginalle aina käy huono tuuri miesten suhteen. No onneksi tuo on vaan sarja :)

      • Gina on iiiihana

        Nähdäänkö mekin se maalus?


      • kcnfkhgj

    • takkari
    • .....

      Eihän Gina ole mikään tollo, joka seurustelisi ilman omaa haluaan.

      Täysi-ikäinen ja -järkinen.

      • takkari

        Kieltämättä joskus Gina on hieman bimbo, varsinkin silloin, kun on tekemisissä komean miehen kanssa. Silmät laajenevat miestä katsoessa...


      • .....
        takkari kirjoitti:

        Kieltämättä joskus Gina on hieman bimbo, varsinkin silloin, kun on tekemisissä komean miehen kanssa. Silmät laajenevat miestä katsoessa...

        Meillä naisillahan on lupa käyttää kaikkia tunneskaalan osia päästäksemme haluamaamme tulokseen.
        Ennemmin kuin bimbo, minun silmissäni hän on harvinaisen ajattelevainen, ja päällimmäisenä milteenä hänestä minulla on sydämellisyys.
        On auttanut, ja auttaa monia avun tarpeessa olevia.


      • takkari
        ..... kirjoitti:

        Meillä naisillahan on lupa käyttää kaikkia tunneskaalan osia päästäksemme haluamaamme tulokseen.
        Ennemmin kuin bimbo, minun silmissäni hän on harvinaisen ajattelevainen, ja päällimmäisenä milteenä hänestä minulla on sydämellisyys.
        On auttanut, ja auttaa monia avun tarpeessa olevia.

        Gina on tosiaan ajattelevainen ja sydämellinen.
        En tarkoittanut, että on täysin ja aina bimbo, vaan joskus...


    • Jack on törppö

      Olipa se Jackin tekemä taulu aivan kauhea. Suurin osa taulusta oli huoneen sisustusta ja keskellä pieni Ginan kuva josta näkyi vähän jalkoja (tikkujalat). Ei se Jack taida olla mikään oikea taiteilija , joku törppö maalari vaan.

      • takkari

        Jospa Jack on nimenomaan oikea taiteilija, mutta me emme ymmärrä hänen taidetta! Kuten esimerkiksi Picasson ja Säreistöniemen taulujakaan...


    • Kehon kieli

      Gina tulee tilaan usein niin, että pää on takakenossa ja suu on auki. Ei näytä hyvältä.

    • heartbeatfani0

      Jack on aivan liian vanha Ginalle ja repesin kun Gina sanoi yhdessä jaksossa; "En ole oikeastaan hänestä koskaan pitänytkään" :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe