Jack on kuvottava

taunooooo

Jack on ihan sairas! en siedä hahmoa sitten yhtään!, "onkohan bellamyllä vain mitään millä ajatella?" - Jack.
ja muutenkin miten blaketon voi katsella vierestä kun liki 60 mies ellei ylikin vokottelee alle 30 vuotiasta ginaa.. Jack on muutenkin itsekäs!

12

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ginafani

Niin, ja se aikoo julkaista sen maalauksen Ginasta. Miksi Ginalle aina käy huono tuuri miesten suhteen. No onneksi tuo on vaan sarja :)

• Gina on iiiihana

Nähdäänkö mekin se maalus?

• kcnfkhgj

• takkari
    • .....

Eihän Gina ole mikään tollo, joka seurustelisi ilman omaa haluaan.

Täysi-ikäinen ja -järkinen.

• takkari

Kieltämättä joskus Gina on hieman bimbo, varsinkin silloin, kun on tekemisissä komean miehen kanssa. Silmät laajenevat miestä katsoessa...

• .....
        takkari kirjoitti:

Kieltämättä joskus Gina on hieman bimbo, varsinkin silloin, kun on tekemisissä komean miehen kanssa. Silmät laajenevat miestä katsoessa...

Meillä naisillahan on lupa käyttää kaikkia tunneskaalan osia päästäksemme haluamaamme tulokseen.
        Ennemmin kuin bimbo, minun silmissäni hän on harvinaisen ajattelevainen, ja päällimmäisenä milteenä hänestä minulla on sydämellisyys.
        On auttanut, ja auttaa monia avun tarpeessa olevia.

• takkari
        ..... kirjoitti:

Meillä naisillahan on lupa käyttää kaikkia tunneskaalan osia päästäksemme haluamaamme tulokseen.
        Ennemmin kuin bimbo, minun silmissäni hän on harvinaisen ajattelevainen, ja päällimmäisenä milteenä hänestä minulla on sydämellisyys.
        On auttanut, ja auttaa monia avun tarpeessa olevia.

Gina on tosiaan ajattelevainen ja sydämellinen.
        En tarkoittanut, että on täysin ja aina bimbo, vaan joskus...

• Jack on törppö

Olipa se Jackin tekemä taulu aivan kauhea. Suurin osa taulusta oli huoneen sisustusta ja keskellä pieni Ginan kuva josta näkyi vähän jalkoja (tikkujalat). Ei se Jack taida olla mikään oikea taiteilija , joku törppö maalari vaan.

• takkari

Jospa Jack on nimenomaan oikea taiteilija, mutta me emme ymmärrä hänen taidetta! Kuten esimerkiksi Picasson ja Säreistöniemen taulujakaan...

• Kehon kieli

Gina tulee tilaan usein niin, että pää on takakenossa ja suu on auki. Ei näytä hyvältä.

• heartbeatfani0

Jack on aivan liian vanha Ginalle ja repesin kun Gina sanoi yhdessä jaksossa; "En ole oikeastaan hänestä koskaan pitänytkään" :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe