Kahdenkeskinen häpykarvojen ajelu

posliinix

Me ajallaan tyttöystäväni kanssa säännöllisesti toistemme häpykarvat pois. Paljasta posliinipintaa on tosi kiva katsella ja posliinilla pystyy leikkimään aivan uusia leikkejä. Posliinipimppiä on kiva silitellä ja paljaita häpyhuulia on tosi mukava suudella. Tyttöystäväni antaakin minulle hyvin mielellään häpyhuulisuudelmia. Välillä otan suuhuni hänen häpynuulensa ja imeskelen niitä.

29

4984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinni&JES

      Täälä sama, M19 ja N17 ajellaan usein esileikkinä toiselta karvat pois. Tyttöystäväni pimppa posliinina on tosi pikkupimppa, ihanaa nuolla...

      • orimattila

        Ex naiseni vittu oli poslari,ja meidän suusexsi oli jokapäiväistä.Ajoin suonikkaan kaluni karvat ja pussit,ja naiseni sai imeä myös pusseja halusti.suosittelen kaikille,nautinnot vaan kasvoivat.


    • Ritsa

      Meillä myös kokeillaan tuota, tyttöystävä tulee opiskelupaikkakunnalta viikonlopuksi ja ehdottelin posliiniksi ajelua, suostuu...joten huomenna saunotaan ja hmmm... ajellaan

    • posliinit

      Tänään saunottu ja tuo karvojen ajelu rituaali käytössä jo muutaman vuoden. Kiihottava esileikki.. nyt hommiin.

    • Juhooo

      Tyttöystävälläni oli jo tavatessamme viivapimppa mutta minut hän sai houkuteltua karvattomaksi nimenomaan saunareissulla esileikkinä.

    • nussilan jussi

      Minun tyttöystävällä oli tavatessamme luomupehko, mutta suhteen edetessä
      minun homma on siistiä hänen pimppa kiitorata-malliin.

    • Jutta86

      No mulla oli sama tilanne, luomusta kiitorataan ja sitte siitä posliiniin. Enää en palaa karvakantaan

    • Moosa

      Meillä mies haluu ajaa pimpan viikottain. Runkkaa sitten katsellen posliinia ja tulee nopeesti. Helppo tapa, ei tarvii olla jalat levällään naitavana tuntikausia

    • pirullista on

      Panna sänkipillua! Naiset valittaa, että rikkoo housutkin!

    • 20+18

      On todella kiihottavaa, kun nainen ajelee partahöylällä kullin juuren ja kivespussit paljaaksi. Alussa vaimoni saa hyvän otteen esinahasta, kun kulli on vielä löysä, mutta ajelusession lopussa minulla seisoo ja siinä vaiheessa vaimonikin sanoo yleensä olevansa jo ihan märkä.
      Eli karvojen ajelu on todella hyvä esileikki.

    • gfhjhgkjhjk

      Te luuserit ette oo nähnytkään naista..vittu kai teidän vammainen käsi on posliini..toivottavasti..

      • suuri kalu

        Kulli näyttää suuremmalta, kun ajaa karvat pois.
        Se on naiselle estetiikkaa.


    • Siilinpiikit

      Meillä tehtiin eilen myös molemmista posliinit. Näyttäähän tuo miehen peli juhlakunnossa hieman kookkaammalta ja mun pimppa taasen aikaa pikkuruiselta.

    • Mirvashave

      No nyt meilläkin tehtiin miehestä posliini, itse pitänyt posliinina teinitytöstä lähtien mutta nyt totesin että karvat saa lähteä myös mieheltä. Eilen suihkureissulla sitten seivasin kaikki pois ja on aikas kiva näky, tosin kyllä yhdessä iltasella sille naureskeltiin, juhlakunnossa vielä menee mutta velttona kuin pippeli :-)

    • rapu,63

      olemme,aviopari,ollaan,oltu,jo,vuosia,täys,poslareita,on,ihana,nuolla,karvatonta,,,,,,,,molemin,puolin,ei,edes,uimahallissa,hävetä,mitä,olen,katsonu,muita,ovat,monet,,,,myös,poslareita,eletään,kutenkin,jo,nyky,aikaa,kiihotavin,terveisin,aviopari,mallia,,,,,,63,syntyneet

    • Senniliinu

      Miksi niitä pilkkuja pitää olla jokavälissä, rapu63 ?
      No amyway, kyllä pimpsakarvojen ajelu käy esileikistä, itsekin usein antanut ajella ennen seksiä.

    • AnneMri

      Kokeiltiin myös yhteistä karvojen ajelua uuden miesystävän kanssa, mies sanoi tykkäävänsä posliinipimpasta ja ehdotteli josko ajaisin kaikki pois. Olen aina ollut karvainen vaikkakin ikää kohta 30, ei ole tullut muuta kuin siistittyä. Lupasin suostua jos ajellaan molemmilta karvat, mies jäi miettimään asiaa ja parin päivän päästä ilmoitti suostuvansa. Niin aloimme tuumasta toimeen ja ajeltiin toisilta karvat pois. Lopputulos oli kyllä aika yllättävä, kyllä vehkeet näytti aika erilaiselta paljaana. Suuseksi kyllä lisääntyi aikalailla karvattomuuden myötä mutta lieveilmiöitäkin on eli nykyisin joutuu seivaamaan pimpan pari kertaa viikossa kun sänkeä pukkaa.
      Suosittelen kokeilemaan !

      • posliinipimppi

        Mies innostuu aivan kauheasti noulemaan pimppiä ja häpyhuulia, kun näyttää hänelle posliinipimppiä.


      • posliinipimppi kirjoitti:

        Mies innostuu aivan kauheasti noulemaan pimppiä ja häpyhuulia, kun näyttää hänelle posliinipimppiä.

        Mä kanssa ihan rakastan sitä! Itsekin oon poslari.


    • jkyhkyfgk

      aap so what synnyitkö eilen?

    • posliinisexi

      Posliinina on hauska panna. Kullikin näyttää paljon suuremmalta.

    • Noåra1993

      Meillä on myös molemmat posliineja, itse jätän toisinaan viivan päälle pienen tupsun mutta muuten täysin silee. Miehen ajelen suihkussa viikottain palleja myöten posliiniksi, tykkään nuolla muualtakin kuin kullin päästä. Naisilla posliini on aika monella mutta miehillä en juurikaan ole tavannut eikä miehenikään, sais varmaan yleistyä, on mukava lisä seksielämässä.

    • Seppämies

      Muistan, kun ajelin ekaa kertaa nykyisen vaimoni alakerran. Hän levitti pyyhkeen sängyn laidalle, otti housut pois ja asettui selälleen sängylle, peppu melkein reunalla ja reidet levällään, kantapäät sängyn reunalla. Minä menin lattialle kontalleen, ja käynnistin Ladyshaverin. Aloitin ylhäältä, ja ajelin karvakolmion häpykummun päältä. Sen jälkeen ajelin isot häpyhuulet sileiksi. Vaimolla on melkoisen suuret pikkuhäppärit, joten ajellessani vasemmalta puolelta hän veti kädellään häppäreitä oikealle, ja pän vastoin. Kun pimppi oli kauniin karvaton, pyysin häntä vetämään reidet rintaa vasten, että saisin tsekattua pyllyreiän sheivaustarpeen. Hän teki työtä käskettyä, mutta sanoi myös ettei siellä ole karvaa. Näinhän se toki oli, ja sen tiesinkin. Halusin vain katsella hänen sievää, pinkkiä peppereikäänsä, kun siihen oli noin mainio tilaisuus kirkkaassa valaistuksessa.
      Lopuksi vaimo nousi sängyltä, otti karvaisen pyyhkeen mukaansa, ja käväisi pesaisemassa häpynsä. Minä odotin sängyn vieressä ja pyysin häntä palaamaan samaan paikkaan ja asentoon. Hän tuli, ja minä imeskelin hänen isoja ja paksuja häpyhuuliaan, pyörittelin kielenkärkeä klitan ympärillä ja nuolin pyllyreikää nopein lipaisuin. Lopuksi nuolin hänelle kaksi orgasmia, ennen kuin annoin hänen ottaa lastini suuhunsa.

    • Gtt

      Minä ajelen vaimoltaan karvat ja se minulta nykyään posliiniisenä kumpikin, suuseksi mahtavaa.

    • Voisiko joku posliinineiti tai -rouva ottaa yhteyttä? Osoite arvattavissa..

    • Kovakiimakyrpä

      Minäkin tykkään posliinipillusta tosi paljon.Tyttöystäväni on 16vuotias ja hänen pillunsa on täysin posliini ja minun kaluni on myös karvaton.On tosi mahtavaa kun hän imee kulliani ja nielee spermani.

    • pappa65v

      minun naiset molemmat posliinit ...ihan nuolla, itse myös olen posliini...

    • einari17

      tekisi mieli olla teidän kanssa kahdestaan saisitte kovaa kullia

    • einari17

      minä ajelin kullinkarvat pois tuntuu vähän oudolta tuletko katsomaan

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe