Raakel on viulisti ja rytmi verissä.
Toista on vastapuolen tanssi,kun odottaa vauvelia, jäykkää ja
ilmeetöntä.
RAAKEL JA JANI VOITTOON
6
146
Vastaukset
- Vain toinen finalist
Montako aloitusta teet samasta asiasta, uskotaan jo ,
muilla voi olla vain eriäviä mielipitetä.
Rakkel tippui jo kertaalleen , hei haloo !! - hahahahahahahhahahah
syömälläkö siitä paksukaisesta tuli sellainen tankki kuin oli?? Taitaa olla kilot hyvää vauhtia tulossa takaisin kun tanssit loppuuu!
- Rosanuud
Jopa on suru toisen kiloista. Tanssii kuiten kauniisti ja rytmikkäästi, onhan Raakel viulisti.
Toista on basgan laita on jäykkä kuin kanki, ja odottaa mustalaiselle penikkaa, toivottavasti ei tule taas yksi elätti
lisää, eli sossulla eläjä.- hsduh
Liirumlaarum
Raakel on tunnettu ainoastaan siitä että tyrkytti itseään joka lehteen laihtumisen jälkeen.
Miksi hän lääppii kokoajan tanssinopettajaansa....
- plaapplaap
Punases puvus niin tiukat saumat et selkäläskit pullistu ulos. Ei mitenkään nättiä, allit hylly ja lepatti, niitä yritetiin peitellä ohuilla hihan tapasilla...ja kaikki on niin ihanaa kunhan mä vaan voitan! Saan pusitella miestä jonka vaimo raskaana...lääplääp. En oo kateellinen tippaakaan mut kyl pitäs osata käyttäytyä.
- tyhmää käy....
Sinäkö osaa käyttäytyä ,et viestin perusteela ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339