Onko joku käyny kokkomäen tallilla leirill et minkälaista siel oli ja kandeeko mennä sinne????????
kokkomäen talli
7
625
Vastaukset
- kokkomäki is the best<3
Oon ollu 2012,2013 ja oon menossa taas ensvuonna! Aivan uskomaton paikka,sielä on ihan erilainen tunnelmakin ku normaaleilla talleilla! Ihan älyttömän ihanat hevoset, JA HERRANJUMALA NE MAASTOT
- Kokkomäki 2014<333
Oon kans ollu 2012,2013 ja menos taas tänävuonna. Maastot on niiiiin ihanii, hepat kivoi ja ihmiset mukavii :) Tietty jos oottaa jotai hienostopaikkaa nii ei kannata, mut must ihan PARAS!
Suosittelen!! - ratsastaja :)
Mäkin oon ollu 2012 ja 2013, tänä vuonna meen kans!
- aikuisratsastaja
Onko ketään muita aikuisia tulossa Kokkomäkeen vaellukselle vk 29?
- Yksin lähdössä
Onko ketään tulossa 14-18.7.-14 olevalle leirille? Olis kiva tutustua esim s-postilla tai kirjeitse.
- Ponifani
Onko Kokkomäen kaikki leirit vaellusleirejä? Onko siellä ollenkaan tavallisia ratsastusleirejä?
- Heppahöpö
Ei ne ovat vaellulleirejä mutta siellä on esim. eläinten hoitoleiri
käy tutustumassa kokkomen tallin sivuihin
Jos joku on tulossa 23.-27.6. ratsastusvaellusleirille niin ota muhun yhteyttä sähköpostilla
[email protected]
ei muuta kun ota yhteyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442837Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k231380- 951272
- 471159