Unessani lattioiden välistä tuli noin pienen kämmenen kokoisia torakankaltaisia hyönteisiä, jotka yrittivät päälle, ja kuhisivat lattioilla. Erittäin epämiellyttävä uni. Välillä huomasin yhden olevan jo iholla, ja huidoin sitä säikähtäneenä pois.
Mitä nämä unessa tarkoittavat?
Helvetisti isoja torakoita
5
3563
Vastaukset
- ikäjolppi
Vahvoja syyllisyydentuntoja ja syviä itsetunnon alhoja merkitsee erikoisesti torakoiden näkeminen iholla. Näin samanlaisia unia yli 20v. Hain apuja itämaisista menetelmistä. Se on elinikäinen projekti, mutta kannattaa.
Ötökkäunet viittaavat vahvasti inhottavuuden ja epämukavuuden oloon. Itse näen ja koen kaikenlaisia toukkia ja matoja hiuksissani ja päässäni varsinkin krapulassa.
Edelliseen kirjoittajaan yhtyen syyllisyyden tunne saattaa tällaisia unia näyttää, mutta fyysinenkin epämukavuuden tunne voi sen tehdä.- Anonyymi
Minulla on nousussa flunssa pitkään aikaan ja menin makuulle johon sammuin kun saunalyhty makoisaan lepoon jossa näin unen että olin jonkun kaverin kanssa tappamassa torakkaa joka oli seinän ja lattian välissä iso siivellinen ötkkä jota hakkasin tosi kovasti kepillä tai millä lie,mutta tuo torakka vaan ei meinannut kuolla millään.Uni oli todellakin epämiellyttävä kokemus
siitä kuinka sitkeässä noilla voi olla henki,tuo tappaminen tuntui lähes mahdottomalta. - Anonyymi
Tuohon on onneksi lääke olemassa,ei ota sitä ensimmäistä ryyppyä!
- Anonyymi
Unisymboleina torakat viestivät pitkäikäisyydestä, kestävyydestä (sitkeydestä) ja uusiutumisesta. (Katsos jopa ydintuhostakin torakat selviävät lajina hengissä).
Mutta torakat unessa kertovat myös vahvasta tarpeesta puhdistaumiseen (henkiseen).
"Pössyttelijät" näkevät usein painajaisia torakoista.
Yleisesti torakka-uni viestii vahvasti unennäkijälleen koeeaa aikaa uudelleen arvioida elämänsä tärkeysjärjestys.
nimim. 1 Tulkitsija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904423
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603221Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1212394Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki902198- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281997Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241753Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618