Viikko sitten täydet pisteet tuomareilta saaneet tippui.Nyt finaalissa kaksi paria. Mediassa on hehkutettu,miten Manuela on kärsinyt syömishäiriöistä,yrittänyt itsemurhaa jne.Yksi tuomari hehkuttaa,miten hienoa,että Manuela ei anna raskauden invalisoida.Kaikkein tärkeintä on kuitekin se,kuka tanssii parhaiten? Se tullaan unohtamaan tänään. Manuela&raskaus voittaa.Kotiäidit innoissaan äänestää tänään! :D
Manuela&Raskaus voittaa
Kyllänäinon
3
126
Vastaukset
- Muamuija
Empä usko, että voittaa ainakaan tuomariäänillä. Siitä huolimatta olen tyytyväinen, voittaa kumpi tahansa. Molemmat hyötyy tai on hyötymättä voitosta ihan saman verran jatkossa.
- AntiRaksu
Manuela ansaitsee voiton! Selvitti tiensä finaaliin sääntöjen mukaan toisin kuin raksu!
- räkareka
Sääntöjen mukaan tuo kisa kulki. Vai miten ois pitänyt pudonneen tilalle valita seuraaja? Ehkä AntiRaksu ois jatsannut kisan loppuun ihan ite vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351