Olen jo monena yönä nähnyt unta jossa olen jonkinlaisessa pulassa, yleensä olen murhaajan jahtaamana ja piilottelen jossain paikassa. Yritän kännykälläni soittaa hätäkeskukseen, mutta puheluni ei koskaan pääse läpi, tai en saa kerrottua asiaani puhelimeen. Kerran puheluun vastasi oma isäni, siis kun tarkoitukseni oli soittaa häkeen.
Mistä voisivat johtua toistuvat unet joissa minua jahdataan ja minulle halutaan pahaa, ja joissa joudun piilottelemaan rakennuksissa, huoneissa, kerran jopa ilmastointiputkessa? :D Yleensä tällainen uni päättyy siihen, että soitan hätäkeskukseen.
Jahdattuna oleminen ja soitto hätäkeskukseen unessa
seepra
1
340
Vastaukset
Päällimmäisinä tunteina vaikuttaisivat olevan hätä ja ahdistus.
Pyydät apua, mutta pyyntöihisi ei vastata.
Huomataan, että isä oli ajatuksissasi.
Miksi et saa kerrottua asiaasi?
Asialla lienee jotain tekemistä suhteessasi vanhempiisi.
Koet uhkaa/ ahdistusta jostain syystä. Voisiko olla työ ja stressi?
Miksi ilman stressiä työssäkäyvä ihminen, jolla on toimivat suhteet vanhempiinsä ja jolla ei ole perheessään ongelmia, näkisi tällaisia unia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163475Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3883240Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o783059Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362879Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582378- 492069
- 941994
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141909Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181899- 571789