Olen ollut 2 kuukautta kuumeessa ja väsymyksessä. Kotona levätessä kuumetta noin 37.4. Ja kun esim meen iso vanhemmille on 37.6 (olisi 38 varmaan jos menis kouluun) ja tänään olivat soittaneet lasten klinikalta vanhemmalleni, että pitäis mennä vaan kouluun! Mulla alkaa keittää yli, että tämmöstä palautetta annetaan kipeenä olevalle ihmiselle. En ymmärrä! Tekis mieli itkee kun ei kukaan ota vakavasti! (oon 14v)
Itkeä vai nauraa?
7
189
Vastaukset
- Berkku
Vähän sekavaa, mutta jos olet kuumeessa kirjoittanut niin ihmekös tuo. Paljon sinulla on normaalilämpö? Onko klinikalla tai muualla tutkittu tulehdusarvoja tai muuten? Oletko ollut nyt kauan koulusta pois tämän takia? Mitä vanhempasi sanovat asiaan?
- vilttijengi
otappa se kuumemittari ja nakkaa niin pitkälle kuin jaksat. Nyt alkaa olla kyseessä jo se kuuluisa luulotauti...
- ll.
Mitä siellä Lastenklinikalla sinusta on tutkittu kun siellä olet käynyt, eiväthän he muutoin olisi sieltä soittaneet vanhemmallesi...
- Vaikeeta on
En käynyt siellä edes, mutta pääsin peijakseen ja olen nyt tyytyväinen lääkäreihin, vaikka ei tuo kouluun meneminen kovin kivalta kuulosta, mutta pakkohan se on :(
- 1+1=??
No miten ihmeessä vanhemmalle on soitettu Lastenklinikalta jos et ole edes siellä käynyt??!!
- Lapsi/nuori
No sitä minäkin ihmettelen!!! Kai sitten siinä lähetteessä oli tiedot?? En minä tiedä?
- Laiskamato?
Juu, ei sinulla ole kuumetta, vaan vähän lämpöä. Kouluun vaan, jos ei ole muita oireita kuin väsymys ja lämpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763452
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t242097Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä701950Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261358Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61326Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045