minua vituttaa kun on lauantaina töitä
mikä vituttaa eniten?
7
807
Vastaukset
- plää
Vaikee sanoo, mikä kaiken eniten ..tuttaa.
Asun korpikylän perimmäisessä piilopirtissä
perse auki työttömänä yksin. Valitsee siitä
sitten kullekin päivälle sopivimman aiheen...- jepjep
se auttaa
ehkä joku niistä tulee emännäksi - plää
jepjep kirjoitti:
se auttaa
ehkä joku niistä tulee emännäksiNiin teenkin:)
Taas ois yksi ehdokas kierroksessa!
Voipi mennä myös niin, että lähen itse
kiitämään sinne mistä löytyy duunia ja
lempeä.
- tapsa
meillä on sunnuntainakin töitä ja täällä joutuu
rypemään vielä monta tuntia netissä!!! - ei kiva!!
kun toi kilometrinkorkuinen tiskivuori odottaa
mua hommiin...BLÄÄH!!!- teppo
minä kävin naapurin miehen luona kahvilla
vaimo tuumi kun tulin: taasko sitä oltiin
homostelemassa, se saa loppua heti
niin hauskoja ovat vain aviovaimot
suosittelen avoliittoa
siitä on helpompi irtautua
- MIES
Pettäminen, vieraissa käynti, kumppanin huomiotta
jättäminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1396313Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto705237Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213280Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1152438Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12028Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne161313- 811188