Olen juuri aloittanut lenkkeilyn ja hakunilan alueella tähän onkin loistavat mahdollisuudet, mutta nyt ongelmana onkin pimeät illat enkä uskalla mennä enää yksin. En ole kovassa kunnossa, mutta tuon n. 5 km lenkin jaksan hyvin vetää. tahdilla ei väliä, mutta olisi todella kiva saada lenkkikaveri. Olen itse nuori nainen joten toivoisin naista, iällä ei ole väliä.
Etsitään lenkkikaveria hakunilan alueelta.
6
337
Vastaukset
- pimenevät illat
Olet siis sateenkaari ihminen ? Missä se Hakunila oikein on ? Minä olen myös nuori nainen ja juuri muuttanut Keuruulta Tuusulaan. Jos tämä Hakunila on pääkaupunkiseudulla niin voisin mielelläni alkaa lenkkeilemään ja harrastamaan intiimimpääkin harrastusta kanssasi, kunhan opimme tuntemaan toisemme. Pienellä paikkakunnalla suhtauduttiin nurjasti seksuaalisiin vähemmistöihin, joten odotan paljon tänne muutolta.
- mimini
joo en ole sateenkaari ihminen, halusin naisen juuri sen takia ettei tästä tulisi seuran haku ilmoitus... ihan vaan lenkkikaveri hakusessa, ja tämä aika kaukana tuusulasta.
- väärä osasto sulla
Ei tämä ole mikään lenkkeilypalsta, mikset mene jonnekin urheilu sivustolle.
- mimini
olen yrittänyt laittaa tätä vähän jokapaikkaan että sieltä joku löytyisi. miksi tämä sinua häiritsee niin paljon? ja tämä on harrastukset kategorian alla ja tämä on minulle harrastus.
- väärä osasto sulla
Seuran haku harrastusten merkeissäkin tarkoittaa kyllä seksiä ja jos siitä ei ole kiinnostunut, niin vaihda kanavaa.
- mimini
todella aikuista puhetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831