Onko taksiliitossa määrätty että työntekijällä kuuluu olla palkalliset arkipyhä vapaat esim. Joulu, juhannus, pääsiäinen
palkalliset vapaat
12
788
Vastaukset
- taksi-isäntä
Voi hyvää päivää mikä idiootti !!! Taksiliitto ei ole mikään työnantaja liitto. Tervetuloa alalle olet juuri sopivan typerä taksikuskiksi. buaah hhah hah....
- Mossedayjang
Yli kolmekymmentä vuotta olen ajanut em. juhlapyhät samoilla taksoilla jotka valtioneuvosto määrää.
- tietämätönmmmm
En kyllä ole alalla voi voi..tulisiko asiallisia vastauksia...onko taksikuskeilla palkalliset arkipyhä vapaat sitten??
- mikkizpallo
Kaveri invataksi kuskina arkipäiviä ne tekee plus päivystykset heillä ei ole palkallisia vapaita niinku noi joulutkaan sun muut..ihmetelly kyllä oon onkos muilla taksareilla joulut sun muut palkallisia
- mxlnlönd
Taksinkuljettajilla on provisiopalkka. Puhdas provisio eikä muuta. Ei lisiä, ei palkallisia vapaita, ei pekkasia jne. Jos näitä on, niin se on työnantajan hyvää hyvyyttään maksamaa ekstraa. Ala on villi eli työehtosopimusta ei ole pakko noudattaa. Suurin osa alalla työskentelevistä ei saa muuta kuin prosentin ajamastaan kassasta. Ei ajoa, ei palkkaa. Sanoi laki mitä tahansa. Taksiala on muutaman vuosikymmenen jäljessä muuta yhteiskuntaa näissä asioissa.
- Kyytikiito
Mää en kyllä ymmärrä näitä palkallisia vapaita ollenkaan, yrittäjänä olen tottunut saamaan vain tehdystä työstä palkkaa / tuottoa.
Ps. kuljettajia ei ole varaa käyttää, ajan itse kaikki kyydit...- juurijuuriii
No voi nunnun nuu jos olisit itse vaikka normityössä missä joulut ja muut vapaana niin varmasti jäisit itse normipalkalla töihin kun muut menevät viettämään joulua palkallisesti.... ainahan se on ettei yrittäjä ymmärrä noita mutta niin se vaan on..ei se työntekijäkään ymmärrä kaikkea mitå työnantaja tekee...
- surkimuksethahahah
juurijuuriii kirjoitti:
No voi nunnun nuu jos olisit itse vaikka normityössä missä joulut ja muut vapaana niin varmasti jäisit itse normipalkalla töihin kun muut menevät viettämään joulua palkallisesti.... ainahan se on ettei yrittäjä ymmärrä noita mutta niin se vaan on..ei se työntekijäkään ymmärrä kaikkea mitå työnantaja tekee...
Eli taksirengit eivät tiedä siis onko heillä palkallisia vapaita vai ei xD
- en tiedä
surkimuksethahahah kirjoitti:
Eli taksirengit eivät tiedä siis onko heillä palkallisia vapaita vai ei xD
Tiedätkö sinä, jos on niin kerro.
- liiton akt
en tiedä kirjoitti:
Tiedätkö sinä, jos on niin kerro.
Taksikuskeilla on palkalliset vapaat. Joulu, vappu ja juhannus.
Muina pyhäpäivinä ja sunnuntaisin 100% palkka. Takuupalkka 12 euroa tunti. (pyhä24e) - heti kärkeen
liiton akt kirjoitti:
Taksikuskeilla on palkalliset vapaat. Joulu, vappu ja juhannus.
Muina pyhäpäivinä ja sunnuntaisin 100% palkka. Takuupalkka 12 euroa tunti. (pyhä24e)väärin meni...
- infoapöytään
heti kärkeen kirjoitti:
väärin meni...
Miten väärin meni.. onko kaikilla takuu palkka ja kertokaapa paljon se on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538373- 664664
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404343Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353483Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634