onko toi peto suomalainen ja kuinka päästetään vapaalle jalalle 2 v jälkeen---näyttää ihan joltaki romanialaiselta mustala--iselta----pitäkää kauan piilossa tollaset---hyi hel-vata
joel lilo minkämaalainen
33
3994
Vastaukset
- babylonin opit
Puoleksi jumalan valittuja suoraan pyhältä maalta, joten turhaan pelkäät. Shiksan saa paloitella eikä siittä pitäisi tuomiota saada ainakaan goyim-eläinten oikeusistuimissa, korkeintaa voidaan säälistä maksaa geldillä korvauksia.
- äsäs?
Taidat itse ihailla natsien tekemiä miljoonien ihmisten murhia.Natsit olivat ainoat jotka arvottivat ihmiset rodun mukaan, Kettula on nuori jolla on vintissä vikaa, mikähän sinä olet?
- babylonin opit
äsäs? kirjoitti:
Taidat itse ihailla natsien tekemiä miljoonien ihmisten murhia.Natsit olivat ainoat jotka arvottivat ihmiset rodun mukaan, Kettula on nuori jolla on vintissä vikaa, mikähän sinä olet?
Natsikortti viuhuu, mutta se on devalvoitu ei toimi enään.
Eläpä puhu paskaa. Tutustu ensin niihin Babylonin viisauksiin niin huomaat että sieltä löytyy ihan samat opit kuin natseilta. Ihmisiä ovat arrvottaneet rodunmukaan monet eri tahot historian aikana mm. portugalilaiset marrano (eli uuskristitty, käännynnäinen tai piilojuutalainen miten nyt vain halutaan asia lausuakkaan) orjakauppiaat arvottivat Afrikkalaisia rahallisella (geld) arvolla. Miksi tälle yhdelle kansalle selvästi sallitaan rasististen ja halventavien termien käyttö normaalissa kielenkäytössä, mutta heistä itsestään ei saisi kritiikkiä esittää ?
Huomaatko nyt kun enään LILOA ei enään voikkaan väittää mustalaiseksi (George Zimmermaniahan kovasti väitettiin ensin latinoksi...), muuttuukin hän KETTULAKSI siis TÄYSIN SUOMALAISEKSI.
Mikä minä olen ? En ainakaan kaltaisesi apologisti ja saappaan nuolija, joten kipitä sinä vain kauppaan Jaffoja ostamaan äläkä sekaannu aikuisten keskusteluihin. - huomaa joo
babylonin opit kirjoitti:
Natsikortti viuhuu, mutta se on devalvoitu ei toimi enään.
Eläpä puhu paskaa. Tutustu ensin niihin Babylonin viisauksiin niin huomaat että sieltä löytyy ihan samat opit kuin natseilta. Ihmisiä ovat arrvottaneet rodunmukaan monet eri tahot historian aikana mm. portugalilaiset marrano (eli uuskristitty, käännynnäinen tai piilojuutalainen miten nyt vain halutaan asia lausuakkaan) orjakauppiaat arvottivat Afrikkalaisia rahallisella (geld) arvolla. Miksi tälle yhdelle kansalle selvästi sallitaan rasististen ja halventavien termien käyttö normaalissa kielenkäytössä, mutta heistä itsestään ei saisi kritiikkiä esittää ?
Huomaatko nyt kun enään LILOA ei enään voikkaan väittää mustalaiseksi (George Zimmermaniahan kovasti väitettiin ensin latinoksi...), muuttuukin hän KETTULAKSI siis TÄYSIN SUOMALAISEKSI.
Mikä minä olen ? En ainakaan kaltaisesi apologisti ja saappaan nuolija, joten kipitä sinä vain kauppaan Jaffoja ostamaan äläkä sekaannu aikuisten keskusteluihin.Äiti varmasti onkin suomalainen, isä kuka lie. Joka kolmannella vieras mies, vaikka olisivat avioliitossa ja tuohan voi olla saanut alkunsa jo ennen tai isä alkujaan muualta, eipä ole missään kerrottu luotettavasti.
Juutalaiset pitäisi älykkyydensä ja muiden ominaisuuksiensa takia arvostaa suurin piirtein korkeimmalle, eikä heitä juuri syrjitäkään, mutta alkukantaiset silpomistavat pudottavat heidät minun silmissäni samalle tasolle arabien kanssa. - babylonin opit
huomaa joo kirjoitti:
Äiti varmasti onkin suomalainen, isä kuka lie. Joka kolmannella vieras mies, vaikka olisivat avioliitossa ja tuohan voi olla saanut alkunsa jo ennen tai isä alkujaan muualta, eipä ole missään kerrottu luotettavasti.
Juutalaiset pitäisi älykkyydensä ja muiden ominaisuuksiensa takia arvostaa suurin piirtein korkeimmalle, eikä heitä juuri syrjitäkään, mutta alkukantaiset silpomistavat pudottavat heidät minun silmissäni samalle tasolle arabien kanssa.No kaipa sillä turhaan sitten on tatuoinnissa Daavidin tähti ? On varmaan vain Israel fani eikö niin ? Matkustelikin Israeliin vain lomalle tai huumeiden haku reissuille, eikö niin ? Menähän jo nyt hopi hopi Jaffoja imeskelemään.
- ähowaihyäiw3opu5y
äsäs? kirjoitti:
Juutalaiset pitävät ei-juutalaisia saastana, joten eiköhän puntit ole tasan? Ilman juutalaisia maailmanrauha voisi olla totta.
- ???????
Onkohan siltä ympärileikaukksessa napsutettu vahingossa koko penis?
Se näyttää eunukilta. - Paha perhe
Karmea on tarina taustalla. Rikoksia rikosten perään koko perheeltä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288622375546.html- ...
"Joel Lilo (ent. Kettula) ja Joona Hasselqvist (ent. Paukku) tutustuivat lastenkodissa. He liikkuivat aina yhdessä. Vilkas Jenna Lepomäki vietti osan lapsuuttaan lastenkodissa. Siellä hän tutustui kaksikkoon kohtalokkain seurauksin."
!!! - Late Lapista.
... kirjoitti:
"Joel Lilo (ent. Kettula) ja Joona Hasselqvist (ent. Paukku) tutustuivat lastenkodissa. He liikkuivat aina yhdessä. Vilkas Jenna Lepomäki vietti osan lapsuuttaan lastenkodissa. Siellä hän tutustui kaksikkoon kohtalokkain seurauksin."
!!!Taitaa tämäkin lilo olla niitä ammattirikollisia jotka vaihtavat linnassa nimensä, eksyttääkseen viranomaisia!
Kyllä plastiikkakirurgit saavat silikooneilla turvan noinkin rikollisen näköiseksi, ihan keneltä vain, lilo on taparikollinen ja haluaa olla myös sen näköinenkin !
Late Lapista. SSSS Ry! - jopas nyt
... kirjoitti:
!!!Oskohan tuo Joona oikeesti sen kauppaneuvos Paukun poika?
- minäkin olen marko
jopas nyt kirjoitti:
Oskohan tuo Joona oikeesti sen kauppaneuvos Paukun poika?
On jaLilo on oikeasti Stichin kamu.
- 3+3
IS ei anna kommentoida mitään Liloon liittyviä uutisia. Mikä pelottaa?
- hyfr
lilon isä on israelista
- lilosekopää
Ei taida olla kovin läheinen, kun poika on viettänyt lapsuutensa lastenkodissa ja
sukunimikin Kettula. Jonkun hutsun matkamuistoäpärä tää Lilo. - 136
lilosekopää kirjoitti:
Ei taida olla kovin läheinen, kun poika on viettänyt lapsuutensa lastenkodissa ja
sukunimikin Kettula. Jonkun hutsun matkamuistoäpärä tää Lilo.Mulukku mikä mulukku.
Eniten mua kuitenkin ihmetyttää nyky pohojalaaset miehet.
Tuollainen nilviäinen löntystää pitkit katuja eikä saa edes korvatillikkaa.
Taitaa ravustusaikakin olla jo ohi. - klik ja klak
136 kirjoitti:
Mulukku mikä mulukku.
Taitaa ravustusaikakin olla jo ohi.No mitä sitte, ei ravut sitä tiedä, paloittelisivat saksillaan ja pistelisivät poskiinsa.
- milli
lilosekopää kirjoitti:
sukunimikin Kettula. Jonkun hutsun matkamuistoäpärä tää Lilo.No enpä tiedä, kävi Israelissa muutaman viikon lomalla vähän ennen Jennan surmaa. Olisko isänsä luona ollut?
- Pankkiiri Rankka
136 kirjoitti:
Mulukku mikä mulukku.
Taitaa ravustusaikakin olla jo ohi.No onko ihme kun lainsäädäntö ja tuomioistuimet täysin retuperällä, murhasta lusitaan 2 vuotta. Ei kukaan uskalla tehdä noille mitään kun ne on heti vapaana suunnitellun henkirikoksen jälkeen. Ihmishenki on lähes arvoton nyky-Suomessa.
- väkivalta ei kasvata
136 kirjoitti:
Mulukku mikä mulukku.
Taitaa ravustusaikakin olla jo ohi.Tai ehkä on saanut korvatillikkaa vähän enemmänkin ja siksi on seonnut.
- odotankohtaamista
Ja melkein naurattaa ihan, että tämä läjä kuvansa kera uhoaa niin polleana, ja miksi?! Tappoi 18v tytön kaverinsa kanssa kahdestaan puukolla... Tuu Joel Lilo tänne 1 1 paljain käsin, niin näet tosimiehen!! ;)
- Rättejä
Rätti
- dssghdf
mitä väliä, minkä maalainen.. antifasisti se on
- Oliko muuta?
Toki on suomalainen Joel Kettula alias "lilo". Ei sillä väliä kuka siitti. Suomalaisen kulttuurin keskellä varttunut suomalainen. Vain sairaampi toisia.
- Hai hai Hailuoto
Ettei vain mahtaisi olla tuosta kaaleitten kauniista heimosta? Ulkonäkö ainakin täsmäisi. Niistähän on varmaan yli puolella huostaanotto tai lastenkoti tausta.
- Jennifer L.
lausutaanko toi "jlo"?
- sieltä ovat
Lilo kotoisin samasta poronperseestä kuin Late Lapista.
- Tarkistukset
Lastenkodissa kasvaneita, joten miten heistä on huolehdittu lastenkodissa.
Ei kovin vakuuttavaa tämä näyttö.
Lastenkodeista karataan hyvin paljon, joten kiinnittäisin huomiota, että lastenkotien valvontaan pitäisi lisätä asiantuntemusta paljon.
Jos sieltä kasvaa näin pahoin vinoon kasvaneita nuoria, jotain pitää olla siinä toiminnassa pahasti vinossa.
Eikä lastenkodin pitäisi ohjata lapsia juuri pois pahasta, missä ovat joutuneet elämään, ohjata kouluuntumaan ja saamaan parempi elämä.
Tämä osoittaa, että lastekodit eivät nyt onnistu tehtävässään, olisi paikka todella vakavasti käytä läpi, miten lapsi saadaan uuteen alkuun.
Lapsi ei todellakaan pidä tehdä harkitsematta, seksi kuuluu ihmiselämään, mutta siinä käytetään ehkäisyä.
Liian paljon syntyy lapsia hetken mielijohteen seksistä ja varsin tunemattaomien kanssa, ollaan liian nuoria ja lapset otetaan huostaan ja osa sijoitetaan lastenkoteihin.
Olisi otettava nyt selvää, miten lasten kodeissa asuneet ovat selvinneet elämässä, ottaen mukaan kaikki, jotka sitä kautta ovat elämäänsä alakaneet.
Tätä Lilon ka kumppanin tapausta emme saa tekemättömäksi, mutta sen meistä jokainen heidän kohdallaan näkee, että heidät on menetetty kokonaan, heillä ei ole ihmisyydestä mitään jäljellä.- ope
Minä pärjään ainakin hyvin, vaikka en ole lasten kodista, vaan lastenkodista.
- 46859
Nämä sankarit ei elä kauan.
- 2+9=21
Minusta vaikuttas" jotta sukujuuret on kaukaa jostakin Intiasta. On sen olonen jotta maalipilkku otsasta vaan puuttuu.
- paskaa joka KILO
LILO, paskaa joka KILO
- Lilon viestejä
Tämän kuulumisia voi kysellä täällä.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=15868
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713