Jeans America

Ketonen

Onko kokemuksia? Luvataan 7-14 vrk toimitus, mutta minä olen nyt odottanut pian 30 vrk, eikä saa yhteyttä puhelimella, vaan menee suoraan vastaajaan. Samoin sähköpostiin ei saa vastausta.

36

1867

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gko

      Menossa nurin?

      17.5.2014 tehty tilaus. Ei toimitusta edelleenkään. Kaksi viikkoa sitten luvattu sähköpostitse että "lähetetään ensi viikolla". Ei lähetetty, ei seuraavallakaan viikolla. Viimeiseen yhteydenottoon ei ole vastattu.

      SUOSITTELEN VÄLTTÄMÄÄN JEANSAMERICA.FI verkkomyyntiä kunnes selviää onko yritys toimintakykyinen.

      • Anonyymi

        Tämä on huijausfirma. Tilasin kahdet levikset ja maksoin valitettavasti. Yhdet tuli mutta toisia ei ja rahoja ei palautettu. Tein rikosilmoituksen mut poliisi ei tee mitään kun liian pieni summa. Varokaa tätä firmaa..kaupasta saat varmasti tuotteen...ja parempi mieli.


    • vältä_jeansamerica.fi

      Olkaa varovaisia Jeansamerica kaupan kanssa, 05 /2016 tehtyjä tilauksia ei ole toimitettu max toimitusajan reilusti ylityttyä. Kyseinen yritys ei ole myöskään toistaiseksi vastannut yhteenkään (useita yrityksiä) sähköpostiini, koskien ko. tilaustani. Rahat ovat tietenkin maksuehtojen mukaisesti kelvanneet. Olen tietenkin erittäin pettynyt Jeansamerica kauppaan, aiemmin käyttämääni kauppaa EN voi enää suositella ja pyydän olemaan varovainen, erittäin huonon asiakaskokemuksen takia !!

    • 7-14

      Toivottavasti olette maksaneet Paypalilla tai luottokortilla. Paypalilla saa rahat takaisin yksinkertaisesti, jos myyjä ei esitä seurantanumeroa, joka todistaa, että lähetys on toimitettu perille. Luottokortilla saa maksun takaisin ilmoittamalla pankkiinsa, että tavaraa ei ole tullut. Rahat tulevat takaisin, vaikka firma olisi mennyt konkurssiin.

      Muiden maksutapojen suhteen on rahojen saanti epävarmempaa. Keinoina on kuluttajaviranomaiset ja rikosilmoitus poliisille.

      Tällaisilla pikkufirmoilla on usein ongelmana, että varastossa on hyvin vähän tavaraa. Parhaassa tapauksessa toimittavat, kun saavat. Ostaja ei tiedä tilanteesta mitään, jos nettisivuilla ei ole reaaliaikaista varastaosaldoista kertovaa tietoa.

    • Stayawayjeansamerica.fi

      Pysykää erossa, lupaileva toimituksia mutta mitään ei taphdu . Tuskimpa heitä nähdään enää parin kk päästä. Omia rahojani haen luottokortin kautta takaisin.

    • Jeans23

      En näy olevan yksin, ongelmia minullakin heidän kanssaan. Onkohan menossa konkkaan?

      • nevöökein

        joo ongelmia tiedossa tilaajille, koetan pankin kautta saada rahat pois. onneksi visa maksu.


      • Lupangi

        En suosittele lähtemään tähän kauppasuhteeseen, ongelmia tiedossa.


      • Anonyymi

        Edelliset farkut tuli,kuten pitikin!Joten tilasin uudet yli kuukausi sitten,ei ole tilausta näkynyt!Erehdyin maksamaan ennakkoon,rahat meni,mutta tilanneseuranta näyttää,ettei muka ole maksettu!Joten kehotan VÄLTTÄMÄÄN kyseistä firmaa!Tai tilaamaan postiennakolla.HUIJARIFIRMA!


    • Surkeaa

      Valitettavadti ko like ei täytä velvoitteitaan. Raha kelpaa mutta tuotteita ei toimiteta. Lienee konkassa tai muuten huijjarisivusto.

    • Niko88888

      Täällä kans yksi huijattu. 6.6 tilattu ja ei kuulu mitään eikä kukaan vastaa

    • JarmoK

      Tilattu farkut 16.7., 3.8. valituksen jälkeen ilmoitettu, että "myöhästyy viikolla", 22.8. mennessä ei vieläkään saapunut. Rupeaa tuntumaan huijarilafkalta!

      • JarmoK

        Saapuivat lopulta 2.9.16, mutta 1,5 kk on vähän enemmän kuin 4-11 arkipäivää. Lafka näyttää kuitenkin olevan vielä pystyssä.


    • otto12345

      täällä odotettu jo melkein 3kk. useasti luvattu ensi viikolla sulla levikset jalassa :(
      selitelty että on hankalan kokoisia. mutta sivustolla kuitenkin luvataan 4-11 arkipäivää.
      4 päivää jos on varastotuote ja 11 päivää jos joutuu tilaamaan keskusvarastolta.

    • tilaaja1

      Täälläkin on nyt tilausta odotettu reilut 7 viikkoa, ja ei ole farkkuja näkynyt. Ensin ei kuulunut kuukauteen mitään joten laitoin viestiä ja kysyin tilauksestani, johon vastattiin sähköpostilla että tilaus viivästyy koska tavaraa ei ole varastolla. Nyt laitoin viime viikolla taas uudelleen viestiä, mutta ainakaan vielä ei ole mitään siihen vastattu. Saa nähdä kuinka käy..
      Tuotteen olen luottokortilla maksanut, joten rahat varmaan takaisin saan. Koskaan aikasemmin ei tosin ole tarvinnut rahoja pyydellä takasin, joten jos joku haluaa ohjeistaa miten siinä pankin kanssa toimitaan, ohjeita otetaan ilolla vastaan :)

    • Nevernetshopever

      Tilattu 27.09.2016. Ei ole tullut tuotteita eikä myöskään ilmoitettu niiden myöhästymisestä vielä 26.10.2016 mennessä. Siis huijari firma. Pysykää kaukana koijarifirmadta.

    • farkutjarille

      Onko kukaan saanut tilaamiaan farkkuja?

      • 321leila

        Moikka... täällä myös yksi petetty......Tilasin Leviksen 501 12.10 ja nyt on 1.12 Lähetin sinne viestin äsken ja laitoin uhkauksen.... jos ei ensi vkolla farkkuja näy teen rikosilmoituksen poliisille ja kerroin myös muista tyytymättömistä asiakkaista jotka on saannut yhtä huonoa asiakaspalvelua.


    • MarkkuTR

      Minulla on sasama tapaus, tilaus 26.9.
      Vieläkään 17.11. ei ole tullut mitään, eikä puhelimeen vastata.

    • hmmmmmmm

      Onko kukaan tehny rikosilmoitusta? Kävin surffailee netissä ja etsin tietoa jeansamerican "omistajista/työntekijöistä" ja omaan nenään haiskahtaa kyllä aikamoinen shaiba.. Firmoja löytyy muunmuassa virosta asti. Onko kukaan käynyt itse myymälässä? Vai onko sellaista edes? Meinaan samassa osotteessa pitäisi olla suomen valmishuvila oy. Jonka omistaa samat jeansamerica perustajat.

      • pena222

        Ei kannata välttämättä tehdä heti rikosilmoitusta, mutta kirjallinen reklamaatio kannattaa tehdä mahdollisimman pian virheen havaitsemisesta. Tähän löytyy valmiita lomakkeita kuluttajaviraston sivuilta. Jos reklamaatioon ei vastata tai ei tuota toivomaa tulosta, kannattaa ottaa yhteyttä maistraatin kuluttajaneuvontaan.
        Itse tein aikanaan tälle firmalle reklamaation, kun farkkuja ei kulunut, mutta kuluttajaneuvontaan asti asiaa ei tarvinnut viedä, koska farkut lopulta saapuivat heti reklamaation jälkeen. Tosin mitään hyvitystä en pitkästä myöhästymisestä saanut, mutta siinä vaiheessa olin vain tyytyväinen, kun farkut saapuivat.


      • bopcat-68
        pena222 kirjoitti:

        Ei kannata välttämättä tehdä heti rikosilmoitusta, mutta kirjallinen reklamaatio kannattaa tehdä mahdollisimman pian virheen havaitsemisesta. Tähän löytyy valmiita lomakkeita kuluttajaviraston sivuilta. Jos reklamaatioon ei vastata tai ei tuota toivomaa tulosta, kannattaa ottaa yhteyttä maistraatin kuluttajaneuvontaan.
        Itse tein aikanaan tälle firmalle reklamaation, kun farkkuja ei kulunut, mutta kuluttajaneuvontaan asti asiaa ei tarvinnut viedä, koska farkut lopulta saapuivat heti reklamaation jälkeen. Tosin mitään hyvitystä en pitkästä myöhästymisestä saanut, mutta siinä vaiheessa olin vain tyytyväinen, kun farkut saapuivat.

        kyllä se on kuule Pena semmoinen juttu.Jos ei tavara liiku 2kk mihinkään,eikä puhelimiin saati sähköposteihin vastata.Turha kuluttajavirastoa vaivata.Se on rikosasia.Avatkaa jo silmänne.hei haloo!!!!


    • topiii

      Samalla omistajalla tuntuu olevan kytköksiä tosiaan moneen firmaan, joiden laillisuudesta en kommentoi, mm. viron viina, bitcoin, viron tölkkipalautus. Protestilistaltakin firma löytyy ja jotain ongelmia ollut viranomaisten kanssa Amerikassa asti.

    • MaaritV

      Odotin farkkuja seitsemän viikkoa. Aina lupailtiin että kohta tulee mutta toimitus vaan venyi. Kun ne vihdoin tulivat niin koko ei pitänyt ollenkaan paikkaansa. Farkuissa oli kyllä lappu 31/32 mutta koko oli aivan muuta, älyttömän isot.
      Olen käyttänyt samaa mallia ja kokoa vuosia joten niin iso ero koossa ei voi olla. Vaikuttivat muutenkin piraattifarkuilta. Palautin farkut mutta en ole saanut rahoja takaisin. Olen laittanut monta sähköpostiviestiä mutta vastausta ei tule.Aion tehdä rikosilmoituksen yrityksestä. Varokaa tätä firmaa!

    • housut-on-eiole

      Nimppä , mites olis joukkokanne /tai sitten vaan porukalla rikosilmoa sisään , ite maksoin maksukortilla , jossa maksuturva, oletn häviäväni vain 40 egee (y)

    • saggitariuskn

      Viime vuonna onnistuin saamaan farkut postiennakolla. Oli kuitenkin pakko soittaa kyseiselle Reinikaiselle, että missä paketti viipyy. Huomasin kyllä äänestä kaverin pettymyksen postiennakko tilauksestani. Tänä vuonna olen nytten yrittänyt taas tavoittaa henkilöä, mutta ei vastaa ja henkilön puhelinvastaaja täynnä. Eli täytyy sitten tilata farkut stockmannin nettimyymälästä. Voi voi näitä huijareita. Toivotaan että kaveri löytää takaisin elämään.

    • pysykää_kaukana

      Älkää missään nimessä laittako rahojanne tänne. Tilasin kolmet farkut, kun niitä ei alkanut kuulumaan, aloin kysellä perään. Firmasta kyllä vastattiin mutta muutaman päivän viiveellä. Selitys oli aina sama: "Kyseistä kokoa on juuri nyt vaikea saada". Höh - kaikki, koot mallit ja värit löytyy levi.com-sivustolta. Toimitus luvattiin aina "ensi viikoksi". Tätä meilien kierrätystä jatkui viisi(!) kuukautta, kunnes firma perui itse kaupan.
      Tilasin haluamani farkut ebay:stä ja sain ne postin kautta kotiin kahdessa viikossa ilman mitään tullikuvioita. Ja huom. - hinta oli yhteensä 52 euroa halvempi kuin JA:lla. Joten lyhyesti - pysykää kaukana Jeans America -firmasta!

    • Jopexxx

      Juu ei kannat sotkeentua.Mä sain rahani takasin Klarnan kautta.Eivät vastanneet s-posteihin ei puheluihin.

    • farkutjalakaan

      Perseestä koko firma..

    • Virronvina

      Tilasin syksyllä mustat 501:set kesti 6 viikkoa, kun tulivat. Nyt näyttää olevan suljettu koko verkkokauppa. Eikös vironviina.com ole saman omistajan ?

    • Muistakaatämä

      Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

    • pettynyt1

      Hei, näyttää olevan täysin sama meinkin eli huijarifirmalta vaikuttaa. Joskus aiemmin olen saanut heidän kauttaan farkut, mutta nyt on kaksi kuukautta mennyt odotellessa.

    • 501

      Hyvin heikko toimittaja. Kolmet farkut tilattu ja kolme kuukautta ei ole riittänyt toimitukseen. En todellakaan suosittele.

      • Todella-pettynyt

        Suosittelen vältää. Puolitoista kuukautta ei riitä kahden farkun toimittamiseen. Ei vastaa sähköposteihin.


      • Anonyymi

        Itse odottanut farkkuja jo yli 5kk. Kerran ilmoitettu että tilaus myöhästyy. Ei taida koskaan tulla farkut perille! Eivät vastaa kyselyihin.


    • Anonyymi

      Kyseessä näyttää olevan sensorit liikemies, että rahat tai farkut täytyy käydä perimässä herra Reinikaisen kotoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe