Mä oon TOSI rakastunu...tai ainaki tosi ihastunu
yhteen jätkään... ja mä oon ollu sen kaa kyllä
aiemminkin, mut se oli sillee yhen illan
juttu...meillä on aina pientä flirttii, mut ei
muuta... mut ongelma on se, että mä en
kehtaa/uskalla kysyy et mitä se tuntee mua
kohtaan... mitä mun pitäs tehä...?? MÄ TOSIAANKI
TYKKÄÄN SIITÄ!!! ja mä pelkään sitä et mitä se
sanoo, jos mä meen kysyy siltä että: Hei
tykkäätsä musta?? Sit se sanoo kuitenki et EN...
´vähä mä murtusin.... BLIIS sanokaa jotain
neuvoja....
Auttakaa....!
Girl...
2
367
Vastaukset
- Misukka
Menet vaan rohkeasti sen kanssa juttelemaan niitä
näitä, kysyt sen mielipidettä jostain tai
jotain.. Ja jos juttu luistaa hyvin, niin pyydä
sitä vaikka johonkin.... Tekstiviesti olisi
muuten kanssa tosi hyvä keino kysyä jotain... - Rina
elämä yksinkertaisesti on vaan kovaa ja riskien
ottamista! jos et koskaan ota riskejä ja tartu
tilaisuuksiin,ni miten voisit ikinä saadakaan
mitään??!! joten vettä myllyyn vaan ,ja rohkeasti
kysymään kundin mielipidettä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875