Cruzen polttimot?

lamppuja menee??

Onko muilla palanut Cruzesta ajovalojen polttimot? Kyseessä on 2010 LT 1.6bensa. Polttimot ovat menneet rikki 3kertaa 2vuoden aikana!!??

6

251

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cruze poika

Anna männä, mää kaappaa ostaa lissee.

• Ei ole vielä

11 kk ajetusta ei ole vielä palanut yhtään polttimoa. Vaihdoin juuri alkuperäisten tilalle XTremeVision 100%. Peruspolttimot muuten maksaa pari euroa kappale ja ne vaihtaa viidessä minuutissa molemmat puolet.

• night breaker

Vaihdoin eilen Night Breakerit. Hantin puolella meni minuutti. Kuskin puolella nykäistään lasinpesurin putki ylös mutta silti tilaa ja näkyväisyyttä on niukemmin ja siellä meni hyvinkin se pari minuuttia. Helppo vaihtaa kuitenkin.

Pari 90 Night Breakereita maksoi 24.- eli voi vaihtaa vaikka joka syksy uudet.

• Pohjosen poeka
        night breaker kirjoitti:

Vaihdoin eilen Night Breakerit. Hantin puolella meni minuutti. Kuskin puolella nykäistään lasinpesurin putki ylös mutta silti tilaa ja näkyväisyyttä on niukemmin ja siellä meni hyvinkin se pari minuuttia. Helppo vaihtaa kuitenkin.

Pari 90 Night Breakereita maksoi 24.- eli voi vaihtaa vaikka joka syksy uudet.

Mistä nuin halavalla löytääpi???
        Kyllä net pari kertaa vuodesa saa vaihdella, minunnii Cruzeen!

• pikku harmitusta

Pari kertaa olen -11 cruzeen vaihtanu polttimot ja tänään jäätyi pari ovea ensimmäisen kerran lukkoon! Olen koittanut rasvata ja laitoin lukkosulaakin..

• 146+7

Moottorinkin saa parin vuoden välein vaihtaa uuteen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      298
      1016
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      827
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      65
      748
    4. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      691
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      69
      674
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      658
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      43
      560
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      546
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      497
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      495
    Aihe