Onko muilla palanut Cruzesta ajovalojen polttimot? Kyseessä on 2010 LT 1.6bensa. Polttimot ovat menneet rikki 3kertaa 2vuoden aikana!!??
Cruzen polttimot?
6
186
Vastaukset
- cruze poika
Anna männä, mää kaappaa ostaa lissee.
- Ei ole vielä
11 kk ajetusta ei ole vielä palanut yhtään polttimoa. Vaihdoin juuri alkuperäisten tilalle XTremeVision 100%. Peruspolttimot muuten maksaa pari euroa kappale ja ne vaihtaa viidessä minuutissa molemmat puolet.
- night breaker
Vaihdoin eilen Night Breakerit. Hantin puolella meni minuutti. Kuskin puolella nykäistään lasinpesurin putki ylös mutta silti tilaa ja näkyväisyyttä on niukemmin ja siellä meni hyvinkin se pari minuuttia. Helppo vaihtaa kuitenkin.
Pari 90 Night Breakereita maksoi 24.- eli voi vaihtaa vaikka joka syksy uudet. - Pohjosen poeka
night breaker kirjoitti:
Vaihdoin eilen Night Breakerit. Hantin puolella meni minuutti. Kuskin puolella nykäistään lasinpesurin putki ylös mutta silti tilaa ja näkyväisyyttä on niukemmin ja siellä meni hyvinkin se pari minuuttia. Helppo vaihtaa kuitenkin.
Pari 90 Night Breakereita maksoi 24.- eli voi vaihtaa vaikka joka syksy uudet.Mistä nuin halavalla löytääpi???
Kyllä net pari kertaa vuodesa saa vaihdella, minunnii Cruzeen!
- pikku harmitusta
Pari kertaa olen -11 cruzeen vaihtanu polttimot ja tänään jäätyi pari ovea ensimmäisen kerran lukkoon! Olen koittanut rasvata ja laitoin lukkosulaakin..
- 146+7
Moottorinkin saa parin vuoden välein vaihtaa uuteen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391963Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238