No totuus ei silti pala tulessakaan ja kylmät faktat pysyvät: DM ei ole tehnyt yhtään hyvää levyä Ultran jälkeen ja suunta on yhä edelleen alaspäin. Tätä suree jokainen DM:n kanssa silloin aikoinaan vuosia sitten kasvanut. Exciterilla oli sentään vielä joitakin hyviä kappaleita ja PTA:llä oli Precious, mutta sittemmin... Huh huh... (Puhumattakaan siitä, että DM:n ennen niin tunnusomaisen cooli levynkansitaide on muuttunut grafiikoiksi, jotka voisivat olla jonkin perähikiän taidekoulun opiskelijan harjoitteita).
Pahinta kun äijät eivät itse tunnu tajuavan tekevänsä nykyisin parhaimmassa tapauksessa kuolettavan keskinkertaista aikuispoppia, joka ei onnistu olemaan edes parodia DM:n voimien vuosista. Delta Machine on muka jokin uusi Violator, WTF?!? Onko selkääntaputtajia ympärillä liikaa? Siihen aikaan kun DM teki hyvää, uraauurtavaa musiikkia, bändi oli ikään kuin sodassa kriitikoiden ja median kanssa. Nyt kun DM:n paikka pop-historiassa on tunnustettu ja kehnotkin levyt saavat hyviä arvosteluja, vanhukset elävät suuruusharhoissa eivätkä välitä enää yrittää yhtään... Vaan eipä näytä olevan enää rahkeitakaan.
En usko että edes Alan Wilderin paluu pelastaisi tilanteen. Depeche Mode, häipyisit jo! Mutta kai rahastuksen täytyy jatkua... Kuinka moni kuitenkaan enää jaksaa olla näiden miljonäärien hyödyllinen idiootti? Lopetin joitakin vuosia sitten.
Onko joku tyhmä DM-fani sensuroinut...?
3
1198
Vastaukset 3
- DM4ever
Niin tolkuttoman törkeä kirjoitus, että sanattomaksi vetää. Olen itse kuunnellut Depeche Modea viimeiset 30 vuotta päivittäin ja tulen kuuntelemaan myös seuraavat 30 vuotta! Sulla ei näytä olevan minkäänlaista suhteellisuudentajua. Äijät ovet tehneet pian 40 vuotta musiikkia yhdessä, ja edelleen pystyvät uusiutumaan ja yllättämään faninsa. Delta Machine on fantastinen albumi! Pyydän, älä ole paikalla 15.12.2013 Hartwall-areenassa.
- Honey Wings
Violatoriin asti loistava bändi mutta sen jälkeen pelkkä irvikuva itsestään, valitettavasti!
- Gahanisagod
Honey Wings kirjoitti:
Violatoriin asti loistava bändi mutta sen jälkeen pelkkä irvikuva itsestään, valitettavasti!
Hekoheko! Et tainnut olla katsomassa keikkaa 15.12. DM oli valovuoden päässä irvikuvasta. Bändi hurjasteli sellaisen keikan, että alta pois. 2 tuntia täyttä tykitystä alusta loppuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa601322Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901007- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25778Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 26690
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123674VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155591Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495