NOBINAN LUOTTAMUSMIEHET

LOJAALI

JOKINOTKO JA MAARAE YRITTÄVÄT OLLA JOTAKIN , MUTTA KAIKISSA KOKOUKSISSA MITÄ HEILLÄ ON OLLUT JOHDON KANSSA.
PITÄISIKÖ HEIDÄT VAIHTAA MIEHIIN JOTKA NEUVOTTELEVAT ASIOISTA.

78

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville.

      Ne on miehiä jotka osaa, älkää liittoon kuulumattomat reppanat huudelko.

      • LOJAALI

        osaa mitä osaa, mutta luottamusmies hommasta he eivät tiedä mitään.
        Luulisi isojen miesten osaavan neuvotella.
        EI KUN OMA"LEHMÄ" ON OJASSA NIIN TEHDÄÄN ULOSMARSSI.
        NÄYTÄMME POMOLLE SEN PALJONKO MEILLÄ ON VOIMAA TAKANA.
        JA MAKSETAAN SAKKOJA TURHAAN. ETTÄ SE NIISTÄ LIITON MIEHISTÄ


    • Talkoo-Taavetti

      Silloinhan se ulosmarssi on tehtävä kun sen aika on sekä siihen pätevä syy , esimerkiksi juuri pomoille mieliin palauttamiseksi että ei niin suurta sonnia talosta löydy etteikö sillekin kuoharia löydetä. Kuten yksi vanha , nykypäivänäkin paikkansapitävä sanonta on.

      • LOJAALI

        JOO SILLOIN KUN ON TARVETTA NIIN ON TOIMINNAN AIKA.
        MUTTA KUN EI TAAS TULLUT MITÄÄN ASIAT VAIN HUONONEVAT,
        SAAVUTUS SEKIN.
        TULIKO PAREMMAT SARJAKIERROT ?
        EPÄILEN !!!!!
        JOS EI HALUA AJAA SITÄ MITÄ ON , NIIN MENEE MUUALLE TYÖHÖN.
        SE ON HELPPOA.


      • Talkoo-Taavetti
        LOJAALI kirjoitti:

        JOO SILLOIN KUN ON TARVETTA NIIN ON TOIMINNAN AIKA.
        MUTTA KUN EI TAAS TULLUT MITÄÄN ASIAT VAIN HUONONEVAT,
        SAAVUTUS SEKIN.
        TULIKO PAREMMAT SARJAKIERROT ?
        EPÄILEN !!!!!
        JOS EI HALUA AJAA SITÄ MITÄ ON , NIIN MENEE MUUALLE TYÖHÖN.
        SE ON HELPPOA.

        Ulosmarrsi uusitaan tarvittaessa mikäli asioihin ei parannusta ja etenkin jos vielä huononnusta , niin sitä suurimmalla syyllä ja pitempikestoisesti. Se on helppoa.


      • LOJAALI
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Ulosmarrsi uusitaan tarvittaessa mikäli asioihin ei parannusta ja etenkin jos vielä huononnusta , niin sitä suurimmalla syyllä ja pitempikestoisesti. Se on helppoa.

        joo uusikaa vain , nähdään montako miestä lakkoilee enemmän kun yhdenpäivän.
        saatte istua yksiksenne kadulla ja katsoa kun bussit kulkee


      • Pomo käskeköö
        LOJAALI kirjoitti:

        joo uusikaa vain , nähdään montako miestä lakkoilee enemmän kun yhdenpäivän.
        saatte istua yksiksenne kadulla ja katsoa kun bussit kulkee

        Lakkoo nuo KlovniPukuse myös ja painukoo puttini ale ostoksille
        http://www.youtube.com/watch?v=QXqEOI9UjIc


    • McARTHUR

      taitaa Talkoo-Taavetti omata väärää tietoa.
      Mikä oli tarve?
      Jokinotkolla oli kova halu näyttää ja päteä.

      • Tuo talkoo taavetti

        on iso bllshitt koko tyyppi. Mitään tekemistä tolla ei oo asioiden kanssa, mutta joku ihme tarve esittää osallistumistaan joka kohdassa. Mihinkään ei kuitenkaan koskaan ole osallistunut!


      • Gpk.
        Tuo talkoo taavetti kirjoitti:

        on iso bllshitt koko tyyppi. Mitään tekemistä tolla ei oo asioiden kanssa, mutta joku ihme tarve esittää osallistumistaan joka kohdassa. Mihinkään ei kuitenkaan koskaan ole osallistunut!

        Rikkuriko siellä huutelee, tulevaisuudessa tarvitaan jämäkkää porukkaa porteille, kuten Veolialla oli, näitä käpyjä kun löytyy, jotka ei ymmärrä yhteisön sääntöjä.


      • LOJAALI
        Gpk. kirjoitti:

        Rikkuriko siellä huutelee, tulevaisuudessa tarvitaan jämäkkää porukkaa porteille, kuten Veolialla oli, näitä käpyjä kun löytyy, jotka ei ymmärrä yhteisön sääntöjä.

        Sano minulle , MITÄ VEOLLIA VANTAA VOITTI
        EI MITÄÄN.
        SIIS EI KANNATA TURHAAN LAKKOILLA


      • Et taida tietää
        LOJAALI kirjoitti:

        Sano minulle , MITÄ VEOLLIA VANTAA VOITTI
        EI MITÄÄN.
        SIIS EI KANNATA TURHAAN LAKKOILLA

        Lakon seurauksena käydään neuvotteluja uusista työvuorojärjestelyistä ja autojen kuntoa seurataan paremmin.


      • Turkulainen rasisti
        Et taida tietää kirjoitti:

        Lakon seurauksena käydään neuvotteluja uusista työvuorojärjestelyistä ja autojen kuntoa seurataan paremmin.

        Kyllä on lakot aina tarpeen. Niillä herätetään ihmisissä vitutusta ja kun on tarpeeksi paljon vitutusta niin silloin saadaan aikaan asioita. Henkilökohtaisesti ottaen lakot ovat kuitenkin melko perseestä, koska tässä tapauksessa ei esimerkiksi bussilla pääse. Ja sehän on ihan perseestä. Että näin.


    • YKS VAAN

      OLEN LUKENUT KAIKKI NOBINAN TIEDOTTEET, EN OLE LÖYTÄNYT YHTÄÄN LM VASTALAUSETTA , OVAT KAI VAIN KUUNNELLEET SIELLÄ KILTTENÄ POIKINA.
      SITÄ SE TEKEE KUN POJAT YRITTÄÄ NÄYTELLÄ MIESTÄ.
      MITÄ EDELLISESSÄ LM RIPASSA OLI VIKAA KUN PITI SAADA POIS.

    • Mieti sitä?

      Itse olette valinneet luottamusmiehenne. Talo on niin täynnä rikkureita että sitä on mahdoton saada kenenkään luottamusmiehen hallintaan. Mutta nää valittajat on ilmeisesti niin päteviä että voisivat ottaa homman haltuun.

      • LOJAALI

        OLEN MIETTINYT. JOS LM KAIKKI KOLME OLISIVAT HIEMAN TIUKEMPIA OSA-AIKAISTEN SUHTEEN NIIN VOISI JOTAIN TULLA.
        MUTTA EI, JOKINOTKO ANTAA LISÄÄ LUPIA OSA-AIKAISILLE.
        OLIMME LAKOSSA SENVUOKSI ETTEI YHTIÖSSÄ OLISI OSA-AIKA KUSKEJA
        MITÄ PLM SANOO, ONKO NIITÄ.
        SIIS MIKSI OLEN LAKOSSA KUN SIITÄ EI OLE HYÖTYÄ.
        JOS ALKAA LAKKO , TARKOITAN LAITON SELLAINEN NIIN MINÄ VARMASTI MENEN TYÖHÖN.


      • lojaalisuus ok
        LOJAALI kirjoitti:

        OLEN MIETTINYT. JOS LM KAIKKI KOLME OLISIVAT HIEMAN TIUKEMPIA OSA-AIKAISTEN SUHTEEN NIIN VOISI JOTAIN TULLA.
        MUTTA EI, JOKINOTKO ANTAA LISÄÄ LUPIA OSA-AIKAISILLE.
        OLIMME LAKOSSA SENVUOKSI ETTEI YHTIÖSSÄ OLISI OSA-AIKA KUSKEJA
        MITÄ PLM SANOO, ONKO NIITÄ.
        SIIS MIKSI OLEN LAKOSSA KUN SIITÄ EI OLE HYÖTYÄ.
        JOS ALKAA LAKKO , TARKOITAN LAITON SELLAINEN NIIN MINÄ VARMASTI MENEN TYÖHÖN.

        Sillä mihinkään laittomaan ja jonkun aktiryhmän trolleihin ei pidäkkään osallistua. Oikea työtaistelu on asia erikseen, mutta jonkun klikin aikaansaama laittomuus ei.


      • LOJAALI
        lojaalisuus ok kirjoitti:

        Sillä mihinkään laittomaan ja jonkun aktiryhmän trolleihin ei pidäkkään osallistua. Oikea työtaistelu on asia erikseen, mutta jonkun klikin aikaansaama laittomuus ei.

        NYT PUHUT ASIAA. JUURI NIIN SE PITÄÄKIN OLLA.


    • Mitä itket täällä

      Mene sinne työpaikalle ja yritä saada vaihdettua luottamusmiehet niin ei tarvii valittaa.
      Nobinaa on kehuttu mutta ei taida pitää paikkaansa kun on rivit sekaisin.

    • Alas ollaan menossa

      Vaikea varmaan neuvotella ja saada mitään aikaan kun työnantaja on työhaastattelussa jo valkannut sellaista porukkaa jotka ovat lojaaleja työntekijöitä vaikka niitä miten kusettaisi.Ulkolaisia ja sellaisia suomalaisia jotka ei mistään muualta töitä saisi.Rikkurireita on helppo saada.

      • strike no f....... way!!

        Ajatteletko viime kädessä itseäsi ja perhettäsi lakon uhatessa? Asuntolainaa pitää maksaa, perhettä elättää-vaimo kotona lasten kanssa, ja minä jäisin öakkoilemaan ilman rahaa? Mitä luulet? Koska lakosta on niin paljon sinulle itsellesi ollut hyötyä, että saat edes viikon lakon aikana hävityt rahat takaisin korotuksien , muodossa esim. vuoden aikana? Pystytkö vastaamaan Vain näihin kysymyksiin naljailematta-tuskin...


      • LOJAALI
        strike no f....... way!! kirjoitti:

        Ajatteletko viime kädessä itseäsi ja perhettäsi lakon uhatessa? Asuntolainaa pitää maksaa, perhettä elättää-vaimo kotona lasten kanssa, ja minä jäisin öakkoilemaan ilman rahaa? Mitä luulet? Koska lakosta on niin paljon sinulle itsellesi ollut hyötyä, että saat edes viikon lakon aikana hävityt rahat takaisin korotuksien , muodossa esim. vuoden aikana? Pystytkö vastaamaan Vain näihin kysymyksiin naljailematta-tuskin...

        Minä ajattelen ensin perhettäni ja kaikkea mitä voin menettää.
        en alkaisi lakoon muutaman centin tai LM egon vuoksi.
        Tarvitsen rahaa ja sitä saa kun on työssä, me työssäkäyvät olemme hyvässä
        asemmassa juuri nyt kun on lama.
        Jos on laillinen liiton julistama lakko silloin on erijuttu, mutta muutaman itsekeskeisen tyypin takia EI KIITOS


      • Talkoo-Taavetti
        LOJAALI kirjoitti:

        Minä ajattelen ensin perhettäni ja kaikkea mitä voin menettää.
        en alkaisi lakoon muutaman centin tai LM egon vuoksi.
        Tarvitsen rahaa ja sitä saa kun on työssä, me työssäkäyvät olemme hyvässä
        asemmassa juuri nyt kun on lama.
        Jos on laillinen liiton julistama lakko silloin on erijuttu, mutta muutaman itsekeskeisen tyypin takia EI KIITOS

        Moi!
        Oletteko tiennyt, että minä olen tyhmä kuin saapas. Jos ette, niin kerron tässä ja nyt, että olen minä.


        Terveisin, Taavetti


      • masa päävuori
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Moi!
        Oletteko tiennyt, että minä olen tyhmä kuin saapas. Jos ette, niin kerron tässä ja nyt, että olen minä.


        Terveisin, Taavetti

        hyvä Taavetti, helpottaa varmaan kun rohkenet tunnustaa!


      • Ala Vaihdetu
        LOJAALI kirjoitti:

        Minä ajattelen ensin perhettäni ja kaikkea mitä voin menettää.
        en alkaisi lakoon muutaman centin tai LM egon vuoksi.
        Tarvitsen rahaa ja sitä saa kun on työssä, me työssäkäyvät olemme hyvässä
        asemmassa juuri nyt kun on lama.
        Jos on laillinen liiton julistama lakko silloin on erijuttu, mutta muutaman itsekeskeisen tyypin takia EI KIITOS

        Asuntolainoihin saa lyhennysvapaata kun pyytää vaan. On myöskin muistettava että kaikilla ei ole asunto, eikä muitakaan lainoja . Lakkoavustuksia saa sekä paljon muutakin. Ei tarvitse pelätä vaikka suurimmassa osassa miehiä pelkurin vikaa onkin ja kotona onneksi se voimakastahtoinen järkevä nainen joka joillekkin osaa sanoa että et ainakaan rikkuriksi rupea. Silloin kiltti mies tottelee.


    • LOJAALI

      Hei , käykää lukemassa mitä PLM sanoi 15.11.2013 kokouksessa työvuorokierroista ja ajosarjoista .
      EI SANAN SANAA , KUITENKIN ULOSMARSSIN SYY OLI TYÖVUOROT.

      MITENKÄ HE VOIVAT OLLA LM

      • akt rikkuri 8

        hyvä kirjoitus, ei tää änkyräsiipi nää nenäänsä pitemmälle.. nää niin sanotut edunvalvojat olisi syytä äänestää kuskeiksi takaisin ja joka varikolle uudet vaalit..
        jatkossa päätökset vai faktoihin perustuen.. laittomista lakoista pitää kokonaan
        luopua ja lailliset lakot vain AKT siunauksella.. eli kahden lukon taakse..


      • jaakko kulta
        akt rikkuri 8 kirjoitti:

        hyvä kirjoitus, ei tää änkyräsiipi nää nenäänsä pitemmälle.. nää niin sanotut edunvalvojat olisi syytä äänestää kuskeiksi takaisin ja joka varikolle uudet vaalit..
        jatkossa päätökset vai faktoihin perustuen.. laittomista lakoista pitää kokonaan
        luopua ja lailliset lakot vain AKT siunauksella.. eli kahden lukon taakse..

        jaa että ottasin lyhennysvapasta asuntolainaan , ei hyvää päivää!! Pitää vaihtaa alaa niinkuin eräät, jos työ-ja olot sen tekemiseen eivät sinulle sovellu...;) Kenenkään toisen puolesta en rupea lakkoilemaan, sellainen olen!! En kuulu liittoon, enkä aio liittyä siihen! Ihan vaan tiedoksi; nyt on vuosiluku 2013. Vaihtakaa luottamusmiehiä jos eivät ole neuvottelutaitoisia muuten kuin uhkaamalla lakolla jos asia ei mene niinkuin halutaan. Lapsellista! Huonoja luottamusmiehiä olette valinneet Ehkä sitten minäkin saattaisin liittyä liittoon kun neuvottelut menevät ilman uhkailuja, eli neuvottelemalla!


    • LOJAALI

      vaikeus on siinnä jos haluat LM:t pois pitää olla yli 50% työhuonekunnasta sitä mieltä.
      Jokinotko ei ole saanut mitään hyvää aikaan koko uransa aikana Maarae joka on varalla , sama homma ei mitään , muut varikot ovat hiljaa ei niitä kuunnella Klovissa.
      PLM ajattelee olevansa kuningas tai ehkä itse keisari.
      NIIN MONI ON HEITÄ VASTAAN . TOVOISIN HEILTÄ PIENTÄ ITSETUTKISKELUA JA EHDOITTAISIVAT UUSIA VAALEJA TA VAIKKA MITTAISIVAT OMAN LUOTTAMUKSENSA ÄÄNESTYKSELLÄ.
      MUTTA SIITÄ VOISI JOUTUA VAIKKA KUSKIKSI
      SIINNÄ SITÄ TEILLE LUOTTAMUSMIEHILLE.

    • LOJAALI

      OLISI HYVÄ JOS LUOTTAMUSMIHET ANTAISIVAT TIEDOTTEEN SIITÄ KOSKA AIKOVAT EROTA TOIMESTA

      • LOJAALI

        LAKOT ON PERSEESTÄ


    • FUULAA

      Juuri niin kauan kun työvuorot jaetaan kansallisuuden mukaan ja luottis ja työsuojelu ei nosta asiaa esille ei ole järkeä maksaa liitolle!Työvuoroja annetaan 10/4 systeemillä virolaisille koska ajatellaan että he eivät muuten pääse kotiin? Monet näistä virolaisista asuvat jo täällä vakituiseen mutta eivät kerro siitä työnantajalle! Miksi muut eivät saa näitä 10/4 listoja? Miksi muilla ei pyöri listat vakituiseen? siksi koska jonkun on ajettava ne jotka yli jää!TASAVERTAISUUS ON TODELLA HAKUSESSA JA ONKIN AIHETTA KYSYÄ ONKO TÄLLAINEN JÄRJESTELY SITÄ MITÄ TASA-ARVOKSI KUTSUTAAN?

      • FUULAA MIKSI

        HEITÄT FUULAA, kun kuitenkin keväästä saakka on yhteisiä kokouksia pidetty työnantajan, luottamusmiesten ja työsuojeluhenkilöiden kesken ja kaikesta on olemassa luettavat faktat.Yhtään sellaista tointa ei ole tewhty ohi neuvottelusopimusten, jotka edellyttivät ko. mielenilmauksen ja siten vaikeuttivat sekä yhtiötä, sen työntekijöitä ja ehdottomasti niitä joita varten olemme, eli matkustajia. Sun puheet jos mitkä on sitä FULAA jolle ei ole todellisia perusteluita.


      • FUULAA
        FUULAA MIKSI kirjoitti:

        HEITÄT FUULAA, kun kuitenkin keväästä saakka on yhteisiä kokouksia pidetty työnantajan, luottamusmiesten ja työsuojeluhenkilöiden kesken ja kaikesta on olemassa luettavat faktat.Yhtään sellaista tointa ei ole tewhty ohi neuvottelusopimusten, jotka edellyttivät ko. mielenilmauksen ja siten vaikeuttivat sekä yhtiötä, sen työntekijöitä ja ehdottomasti niitä joita varten olemme, eli matkustajia. Sun puheet jos mitkä on sitä FULAA jolle ei ole todellisia perusteluita.

        Kokouksia on joo pidetty mutta noi työvuorot jaetaan edelleen kuten edellä mainitsin.Tämä voidaan todistaa jos aletaan katsomaan kuinka vuorot kullekkin tehdään.Tämä vaan ei ole ollut siellä kokousten aiheena katso vaikka pöytäkirjoja.Miksi toiset saavat tehdä 10/4 listaa ja toiset ei? Ihmisiä ei saa karsinoida tai jakaa KANSALLISUUDEN,RODUN,SUKUPUOLEN EIKÄ IHMISEN IÄN VUOKSI!Tässä se epäkohta joka pitää korjata ennen kuin voidaan puhua yhteispelistä.


      • onko sulla FUULAA
        FUULAA kirjoitti:

        Kokouksia on joo pidetty mutta noi työvuorot jaetaan edelleen kuten edellä mainitsin.Tämä voidaan todistaa jos aletaan katsomaan kuinka vuorot kullekkin tehdään.Tämä vaan ei ole ollut siellä kokousten aiheena katso vaikka pöytäkirjoja.Miksi toiset saavat tehdä 10/4 listaa ja toiset ei? Ihmisiä ei saa karsinoida tai jakaa KANSALLISUUDEN,RODUN,SUKUPUOLEN EIKÄ IHMISEN IÄN VUOKSI!Tässä se epäkohta joka pitää korjata ennen kuin voidaan puhua yhteispelistä.

        olemassa noista yhteisistä kokous pöytäkirjoja? Eikö, no mulla on ja niistä saa hyvin kuvan mistä on sekä keskusteltu, että sovittu. Joten älä heitä tuota FUULAA, kun se on vain silkkaa FUULAA!


      • FUULAA
        onko sulla FUULAA kirjoitti:

        olemassa noista yhteisistä kokous pöytäkirjoja? Eikö, no mulla on ja niistä saa hyvin kuvan mistä on sekä keskusteltu, että sovittu. Joten älä heitä tuota FUULAA, kun se on vain silkkaa FUULAA!

        Pöytäkirjat näkyy kuljettajasivuilla joten mene katsoo


      • et siis osaa
        FUULAA kirjoitti:

        Pöytäkirjat näkyy kuljettajasivuilla joten mene katsoo

        lukea tai tulkta ko. pöytäkirjoja ja siksi heität FUULAA! Lienee niin, ettei ne sovi sun pirtaan, vaan koet, että sun ajattelu on jokin yleinen mielipide ohi sovittujen asioiden? Olet yksin FUULAA. jk. luettu ja ymmärretty ko. pöytäkirjat.


    • ÄRTYNYT

      Niin luottamusmiehet vastatkaa selvästi MIKSI ETTE SAA TASA-ARVOISIA KIERTOJA
      JOS ON 10/4 NIIN SE ON KAIKILLE TAI EI KENELLEKÄÄN

    • NIX AKT

      Ihan sama se on veolialla, ja taitaa olla muillakin liikennöitsijöillä pk-seudulla. Kaikki vitun mamut ja muu paskasakki ajaa pintasarjat ja Suomalaisille jää jotain jos jää. Luottari ja TSV pyörittelee silmiään kun epäkohdista huomauttaa. Liittoa ei voisi vähempää kiinnostaa kun ei olla lentoemäntiä eikä satamatyöläisiä. Mitä hyötyä on liitosta joka ei aja työntekijöiden asioita?

    • LOJAALI

      NOBINAN / KLOVIN LUOTTAMUSMIEHET OVAT HILJAA NYT KUN PITÄSI JOTAIN SAADA AIKAAN, MUTTA PELKURIT PYSYVÄT KOPEISSAAN. TOIVOTTAVASTI EI HE YRITÄ VIERITTÄÄ KAIKKEA KANTARÖMIN SYYKSI.
      EROTKAA KAIKKI , TULKAA ESIIN JA SANOKAA MITÄ OLETTE SAANEET AIKAAN !!!!!
      MUTTA ETTEHÄN TE OLE SAANEET MITÄÄN HYVÄÄ ,POISLUETTUNA HÄNNYSTELIJÄT.
      TEHKÄÄ JOTAKIN NYT ON ENÄÄN YKSIVUOSI AIKAA PLM VAALIIN.
      VOI OLLA ETTÄ , JOKINOKKOA ODOTTAA BUSSIN OHJAUSPYÖRÄ. SIITÄ SE JUHLA SITTEN ALKAAKIN .
      TYÖHEKUNTA VALITSEE UUDEN PLM , MINÄ EN VOI ÄÄNESTÄÄ KOSKA EN KUULU R---TOLIITTOON MUTTA AUTAN PUHUMALLA KAIKKIALLA VANHOJA VASTAAN.
      S Ä I L Y T T Ä K Ä Ä K A S V O N N E
      E R O T K A A

      • Caps lock

        Huudatko myös puhuessasi? Et ole näköjään huomannut, että näppäimistössä on sellainen nappula, jolla saa isot kirjaimet pois päältä.


      • LOJAALI
        Caps lock kirjoitti:

        Huudatko myös puhuessasi? Et ole näköjään huomannut, että näppäimistössä on sellainen nappula, jolla saa isot kirjaimet pois päältä.

        en ole huomannut , kiitos kun ilmoitit,.
        olet tosi viisas


    • ei AKT jäsen

      Olen tässä yrittänyt hamottaa ,mikä on Klovin työhuonetoimikunnan tehtävä.
      Ei varmaan mikään Jokinokko vie niitä pkoja kuin pässiä narusta.
      Kait niiden p-johtaja voisi ottaa ohjat käsiin ja yrittää saada uudet l-miehet westiin.
      Nämä pjät on jo nähty.

    • NF.

      Miksi et pöljä liity liittoon, älä lässytä täällä, leikitkö rikkuria, siinä voi tulla kulma kipeäksi.
      Nobinan luottamusmiehet ovat hoitaneet asiat hyvin, joku tolkku pitää olla kuljettajien kohtelussakin.
      Mikäli uusia selkkauksia tulee, niin kusirännin kautta rikkurit, voiko ihminen olla nuin tyhmä?

      • LOJAALI

        Ei teistä ole mihinkään ,huutele vain täällä .
        Tosipaikan edessä sinulle tulee pupu pöxyyn.
        En halua liittyä liittoon olen jo yksityisessä ja minulla on samat edut kun teillä pöljillä.
        Jos uusi lakko alkaa olen ensimmäine joka aloittaa työt, sinä et voi sille mitään


      • Talkoo-Taavetti
        LOJAALI kirjoitti:

        Ei teistä ole mihinkään ,huutele vain täällä .
        Tosipaikan edessä sinulle tulee pupu pöxyyn.
        En halua liittyä liittoon olen jo yksityisessä ja minulla on samat edut kun teillä pöljillä.
        Jos uusi lakko alkaa olen ensimmäine joka aloittaa työt, sinä et voi sille mitään

        Mutta minä voin , sekä ruuttaryhmä.


      • MAISTERIÄO163
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Mutta minä voin , sekä ruuttaryhmä.

        Talkoopoika laittaa ruuuttansa hanuriinsa vaan! OKEI !


      • Talkoo-Taavetti
        MAISTERIÄO163 kirjoitti:

        Talkoopoika laittaa ruuuttansa hanuriinsa vaan! OKEI !

        Älä sinä maisterityttönen sekaannu miesten juttuihin. Portilla puhuu ainoastaan ruutta kun rikkurista miestä kasvatetaan.


      • taavetti taavetti
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Älä sinä maisterityttönen sekaannu miesten juttuihin. Portilla puhuu ainoastaan ruutta kun rikkurista miestä kasvatetaan.

        sua ei ole eikä sun ruuttaasi, sillä jos joskus edes uskaltaisit ilmestyä näkyville huomaisit sen ruuttasi letkun olevan pomassa persiissäsi.


      • maisteriäo163
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Älä sinä maisterityttönen sekaannu miesten juttuihin. Portilla puhuu ainoastaan ruutta kun rikkurista miestä kasvatetaan.

        Jäähäs täytyy tuo talkoopoika uittaa kusilaarissa niin isottelu loppuu


      • Turkulainen rasisti
        maisteriäo163 kirjoitti:

        Jäähäs täytyy tuo talkoopoika uittaa kusilaarissa niin isottelu loppuu

        Painu sinä maisteri perseeseen täältä pätemästä ja isottelemasta. Pitäis ottaa bensaletku ja tunkea se sun persuksiin ja ei muuta kuin bensahana auki. Sitten kun raapaisee tulitikun siinä lähellä niin kyllä sitten paska perseessä soi tulenlieskojen kera ja aika rajusti!


      • Talkoo-Taavetti
        Turkulainen rasisti kirjoitti:

        Painu sinä maisteri perseeseen täältä pätemästä ja isottelemasta. Pitäis ottaa bensaletku ja tunkea se sun persuksiin ja ei muuta kuin bensahana auki. Sitten kun raapaisee tulitikun siinä lähellä niin kyllä sitten paska perseessä soi tulenlieskojen kera ja aika rajusti!

        Poika, siisti suusi. Tuo mitä kerroit on huonoa käytöstä, eikä mitenkään hyvin hyväksyttävissä! Muista käytössäännöt ja huomioi muutkin ihmiset.

        Taavetti


    • Talkoo-Taavetti

      Minun mielestäni kaikkia luottamusmiehiä ja muutenkin liittoon kuuluvia pitäisi kouluttaa kusiruiskulla. Ruiskupartiolla on vielä paljon työtä, että saamme kaikki eroamaan liitoista.

      Ystävällisin terveisin, Taavetti

      • akt rikkuri 8

        hyvä taavetti, vihdoin asiaa.. hyvä hyvä


    • MB premium

      Kuulkaas Nobinalla pääluottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu henkilöinä todella asianasa osaavia ja henkilöinä todella miellyttäviä.Helpoo täällä avautua ja heittää herjaa asiaankuulumattomalla sopimattomuudella ilman että ois miestä mennä heille sanomaan se sama heille kasvotusten? Aivan ei teistä ole siihen pelkkiä
      paskan puhujia täällä nim merkin takaa heitellään...

      • Talkoo-Taavetti

        Älähän nyt AKT rikkuri 8 nuolaise ennenkuin ruutan kärjestä tipahtaa. Täällä kun voi kenen tahansa nimissä kirjottaa kuka vaan mitä vaan. Älä siis mene retkuun vaikka et kovin suurella aivokapasiteetilla liene varustettukaan.


      • akt rikkuri 8
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Älähän nyt AKT rikkuri 8 nuolaise ennenkuin ruutan kärjestä tipahtaa. Täällä kun voi kenen tahansa nimissä kirjottaa kuka vaan mitä vaan. Älä siis mene retkuun vaikka et kovin suurella aivokapasiteetilla liene varustettukaan.

        Pyydän nöyrimmästi anteeksi lakkorikkurien kouluttajien eliittiin kuuluvalta Talkoo-Taavetilta sekä kaikilta lakoissa mukana olleilta lakkolaisilta. En ole syntymälahjakseni saanut älliä.


      • Ari Kähärä

        Nobina konsernissa on Päätyösuojeluvaltuutettuna on hyvä henkilö ja hänen kanssaan toimii varikkokohtaisesti joka varikoilla omat työsuojeluvaltuutetut ja hyvä niin. Luottamusmies puolella taas joka varikolla on omat pääluottamusmiehensä ja sekin on hyvä niin, sillä silloin tulee oikeasti asioille ne oikeat tasot joissa kullakin varikolla liikutaan. Monesti ajatellaan, että työsuojeluvaltuutettu elää samassa toimintatasossa kera luottamusmiehen, mutta oikeastihan se toimii niin, että se toteutuu vain niiltä osin kun se koskettaa työturvallisuutta tai työhönliittyviin lainmääräyksiin. Moni ajattelee, että työsuojeluvaltuutettu on jokin AY-liikkeen ja siten luottamusmiesten käden jatko. Näinhän se ei ole. Nobinalla on hyvä koko konsernia luotaava työsuojeluvaltuutettu, jolla on kyky katsoa asioita asioiden vaatimilta tasoilta. Myöskin mm. Nobina Eastilla on hyvä pääluottamusmies(nainen) joka kykenee omaksumaan kokonaisuudet.Jos esim. Nobina Westin luotto heittää asiattomasti asiat ongelmaksi,(kuten juuri koettu laiton työnseisaus) niin se ei tarkoita koko konsernia, vaan hänen omaa näkemystään, johon olisi tosin syytä saada muitakin kuin se "koiralauma", joka auttaa heiluttamaan häntää. Muutoin kun koko juttu alkaa haista ns. paskalle, koiran paskalle. Monet tällä palstalla itsensä anonyymeinä julkituoneet heittävät tarinoita joille eivät kuitenkaan kykene antamaan mitään pohjaa, mutta anonyyminä on niiiiiiin, helppoa osallistua. Rohkeus kun ei riitä muuhun.


      • LOJAALI

        TSV, on mies paikallaan mutta PLT ajaa vain omia asioitaan


    • LOJAALI

      Ari Kähärä puhui asiaa. ongelma on westin luottamusmiehet ei TSV .
      West: in PLM pullistelee puhuu omiaan mitään ei saa aikaan, ainoa mitä on tehnyt on saanut rivit hajoamaan , korpilakolla jolla hän yritti pönkittää omaa tuoliaan.

      • Talkoo-Taavetti

        Täysin samaa mieltä!

        T. Taavi


      • LOJAALI

        PASKAA PUHUT JA ET KUULU EDES LIITTOON, VALMIS OLET RIKKUROIMAAN


      • Talkoo-Taavetti
        LOJAALI kirjoitti:

        PASKAA PUHUT JA ET KUULU EDES LIITTOON, VALMIS OLET RIKKUROIMAAN

        Poika!
        Siisti suusi. Se on jokaisen oma asia kuuluuko liittoon vai ei. Se ei kuulu sinulle mitenkään. Jos vielä haukut tai kiusaat näitä omilla aivoillaan ajattelevia liittoutumattomia, minä tulen kiusaamaan sinua ruuttapartiomme kanssa.
        Laki suo ihmiselle vapauden olla ilman liitto touhuja.
        Ala sinäkin kunnioittaa sitä. Nyt. Välittömästi.


      • LOJAALI
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Poika!
        Siisti suusi. Se on jokaisen oma asia kuuluuko liittoon vai ei. Se ei kuulu sinulle mitenkään. Jos vielä haukut tai kiusaat näitä omilla aivoillaan ajattelevia liittoutumattomia, minä tulen kiusaamaan sinua ruuttapartiomme kanssa.
        Laki suo ihmiselle vapauden olla ilman liitto touhuja.
        Ala sinäkin kunnioittaa sitä. Nyt. Välittömästi.

        Kiitos sille myötätunnosta


      • LOJAALI
        LOJAALI kirjoitti:

        PASKAA PUHUT JA ET KUULU EDES LIITTOON, VALMIS OLET RIKKUROIMAAN

        Kuulun liittoon mutta yksityiseen ja se riittää minulle.
        lakkoon en osallistu koska olen työläinen , tuletteko maksamaan minun velkojani.


      • LOJAALI
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Poika!
        Siisti suusi. Se on jokaisen oma asia kuuluuko liittoon vai ei. Se ei kuulu sinulle mitenkään. Jos vielä haukut tai kiusaat näitä omilla aivoillaan ajattelevia liittoutumattomia, minä tulen kiusaamaan sinua ruuttapartiomme kanssa.
        Laki suo ihmiselle vapauden olla ilman liitto touhuja.
        Ala sinäkin kunnioittaa sitä. Nyt. Välittömästi.

        Tarkoitin , kiitos sinulle


    • Koukku päähän

      Yksityinen kassa ei ole mikään liitto, olet loinen ja raukkaminen lammas.
      Liittojen kautta on saatu vuosilomat, pekkaset ym.
      Yksityinen kassa on porvareiden perustama, koska porvarin etu, on että tyhmä työläinen ei kuulu liittoon, kaikenlaisia surkimuksia niitä onkin, häpetä varmaan itseäsikin, sinä hyeenan jälkeläinen.

      • pieni tarkennus.. vuosiloman on eduskunta päättänyt.. ei liitot ja pekkaset on
        pääsääntösisti korvaus arkipyhistä.. joten pieni korjaus siihenkin...
        kassoista sen verran, että suurin niiden kustannusten maksaja on valtio sen
        jälkeen työnantaja ja pienimmän osuuden maksamme me työntekijät...
        kassojen valvonnan ja säännöt laatii eduskunta ja valvonnan hoitaa valtion
        virkamiehet..minulle akt maksut on noin 700 euroa vuodessa ja kyseinen maksu
        minulle tarkoittaa vain että voin käydä kaikkien kanssa kahvilla, ei muuta..
        olisi hyvä kun kirjoittaa suuria, että tarkistaa asian todenperäisyyden ensin..
        tv. jyrki mattila...parkano... korpikuusen alta..


      • Vanha rahtari
        jyrkimattila52 kirjoitti:

        pieni tarkennus.. vuosiloman on eduskunta päättänyt.. ei liitot ja pekkaset on
        pääsääntösisti korvaus arkipyhistä.. joten pieni korjaus siihenkin...
        kassoista sen verran, että suurin niiden kustannusten maksaja on valtio sen
        jälkeen työnantaja ja pienimmän osuuden maksamme me työntekijät...
        kassojen valvonnan ja säännöt laatii eduskunta ja valvonnan hoitaa valtion
        virkamiehet..minulle akt maksut on noin 700 euroa vuodessa ja kyseinen maksu
        minulle tarkoittaa vain että voin käydä kaikkien kanssa kahvilla, ei muuta..
        olisi hyvä kun kirjoittaa suuria, että tarkistaa asian todenperäisyyden ensin..
        tv. jyrki mattila...parkano... korpikuusen alta..

        Äläs puhu poika, kyllä se keskusjärjestö Sak ja ammattiliitot ovat olleet merkittävässä roolissa, kun noi asiat on saatu aikaan, näin oli myös lomarahojen kautta aikoinaan, liiton kautta ne saatiin aikaan.
        Villit ovat pahimpia muiden selässä ratsastajia, työantajalle se toki sopii ja heidän kätyreilleen.
        Jokaisella neuvottelukierroksella työantaja on mm Autoliikenteen puolella esittänyt heikennyksiä työehtosopimukseen, miten olisi käynyt ilman ammattiliittoa? Sopii kysyä myös Loimaan vapaamatkustajilta eli loisilta.


      • Vanha rahtari kirjoitti:

        Äläs puhu poika, kyllä se keskusjärjestö Sak ja ammattiliitot ovat olleet merkittävässä roolissa, kun noi asiat on saatu aikaan, näin oli myös lomarahojen kautta aikoinaan, liiton kautta ne saatiin aikaan.
        Villit ovat pahimpia muiden selässä ratsastajia, työantajalle se toki sopii ja heidän kätyreilleen.
        Jokaisella neuvottelukierroksella työantaja on mm Autoliikenteen puolella esittänyt heikennyksiä työehtosopimukseen, miten olisi käynyt ilman ammattiliittoa? Sopii kysyä myös Loimaan vapaamatkustajilta eli loisilta.

        ei tule faktoja, ei sitten millään...sellanen se änkyrä siipi on.. olisi kiva jos joskus
        nämä kiihkoiliat kirjoittaisivat asiallisesti ja perustelisivat sen...luottamusmiesten
        olisi hyvä kertoa kaikille miten esim. akt maksut jaetaan.. akt, osaston ja työttömyysturvan kesken.. koska OSALLE ON SELVÄSTI NÄMÄ MAKSUT JA NIIDEN
        KÄYTTÖTARKOITUS HÄMÄRTYNYT AIKA PAHOIN... AKT JA LOIMAAN LIITOLLA ON AIVAN SAMAT SÄÄNNÖT TYÖTTÖMYYSTURVAN OSALTA, ON TURHA SEKOITTAA
        LAKISÄÄTEISIÄ ASIOITA JA VAPAAEHTOISTA JÄRJESTÄYTYMISTÄ KESKENÄÄN..
        TV JYRKI MATTILA PARKANO PIHAKUUSEN ALTA


      • maisteriäo163
        jyrkimattila52 kirjoitti:

        ei tule faktoja, ei sitten millään...sellanen se änkyrä siipi on.. olisi kiva jos joskus
        nämä kiihkoiliat kirjoittaisivat asiallisesti ja perustelisivat sen...luottamusmiesten
        olisi hyvä kertoa kaikille miten esim. akt maksut jaetaan.. akt, osaston ja työttömyysturvan kesken.. koska OSALLE ON SELVÄSTI NÄMÄ MAKSUT JA NIIDEN
        KÄYTTÖTARKOITUS HÄMÄRTYNYT AIKA PAHOIN... AKT JA LOIMAAN LIITOLLA ON AIVAN SAMAT SÄÄNNÖT TYÖTTÖMYYSTURVAN OSALTA, ON TURHA SEKOITTAA
        LAKISÄÄTEISIÄ ASIOITA JA VAPAAEHTOISTA JÄRJESTÄYTYMISTÄ KESKENÄÄN..
        TV JYRKI MATTILA PARKANO PIHAKUUSEN ALTA

        Huomenna ajan Vaasaan jaguaarillani. Ja Parkanon ohitan vauhdilla etten näe näitä kuusenalla asuvia reppanoita.


      • LOJAALI

        ole mitä olet pas---inen huuda vain isellesi minä olen kassani valinnut.
        miksi maksaa 700,-€ rosvoille olet kai kuullut miten rahojasi käytetään.


      • Anonyymi
        LOJAALI kirjoitti:

        ole mitä olet pas---inen huuda vain isellesi minä olen kassani valinnut.
        miksi maksaa 700,-€ rosvoille olet kai kuullut miten rahojasi käytetään.

        Katos katos...Parkumattilan lisäksi on Koirankasvo-Kähäräkin herännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos katos...Parkumattilan lisäksi on Koirankasvo-Kähäräkin herännyt.

        Miten niin herännyt? Sähän kommentoit 6 vutotta vanhaa tarinaa. V...tu mitä urpoja täällä!


    • Anonyymi

      Kerran vuodessa käyn Suomi 24 sivuilla lähinnä niiden viihdearvon takia.
      En kyllä pettynyt tälläkään kertaa kun näitä Pöpinän juttuja lukee.

    • Anonyymi

      On Nobina siistiytynyt sen pullankantaja Kähärän alkoholipuhalluksen takia lähdön jälkeen.
      Reilumpi meininki kun ei nuoleskelija ole täällä Hanurilassa.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Empä ole ikinä tavannut yhtä korruptoituneita luottamusmiehiä kuin nobinalla.
      Ajavat omaa asiaa

    • Anonyymi

      Harva se kaveri puhuu jo että voisi erota liitosta ja moni on sen jo tehnytkin. Kaikki tietää mistä syystä, tai lähes kaikki.. tyhjän saa pyytämättäkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe