herra pelastaa

10

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u....a

      Herra pelastaa = rehellisyys ja oikeudenmukaisuus palkitaan.
      Te olette erehtyneet perusteellisesti luuloissanne.

      Joka ei usko, lankeaa vilppiin koska hän toimii omaa etuaan ajatellen..
      Oman edun ohittaminen rehellisyyden nimessä koettelee uskoa jota ilman ihmisen on vaikea perustella valintojaan sillloin kun ne eivät häntä hyödytä aineellisesti.
      Kun itse on rehellinen, havaitsee epäkohtien syy ja seuraussuhteet maailmassa toisinkuin uskomaton.

      • God´s made heavy metal, saw, that was good, it was mented to play louder than hell, we promised, that we would \o/

        Mistä sää tiät että palvot oikiaa jumaluutta ja oikialla tavalla ko niiton niin kauhian pal muutenki...

        Ja miksi tukeutua mutologisin kansantarustoihin jos on kykenevä itsenäiseen ajatteluun, kykenevä itse harkitsemaan, toimimaan omantuntonsa mukaan... Ei siihen tarvita mielikuvitukselisia fantasiaolentoja, vain pohdiskelua minkä valinnan tuntee oikeaksi. Ei tarvita yhteisön painostusta valinnan yhteydessä.


      • erehdyit raskaasti
        ravenlored kirjoitti:

        God´s made heavy metal, saw, that was good, it was mented to play louder than hell, we promised, that we would \o/

        Mistä sää tiät että palvot oikiaa jumaluutta ja oikialla tavalla ko niiton niin kauhian pal muutenki...

        Ja miksi tukeutua mutologisin kansantarustoihin jos on kykenevä itsenäiseen ajatteluun, kykenevä itse harkitsemaan, toimimaan omantuntonsa mukaan... Ei siihen tarvita mielikuvitukselisia fantasiaolentoja, vain pohdiskelua minkä valinnan tuntee oikeaksi. Ei tarvita yhteisön painostusta valinnan yhteydessä.

        Mitä mytologiaa siinä on, jos pitää tappamista väärintekona?
        Tai siinä, että kaikki salailu on väärin?
        Erityisesti politiikassa.
        Kaikki juonittelut ovat väärin.
        Koronkiskonta on väärin.


        Uskon vaikutus tulee näkyviin maailmankatsomuksessa jossa kukaan ihminen ei ole toisen ihmisen vihollinen. Ja laajemmin otettuna minkään valtion ei pidä olla muiden vihollinen eikä hankkia sotaa muiden kanssa.


      • erehdyit raskaasti kirjoitti:

        Mitä mytologiaa siinä on, jos pitää tappamista väärintekona?
        Tai siinä, että kaikki salailu on väärin?
        Erityisesti politiikassa.
        Kaikki juonittelut ovat väärin.
        Koronkiskonta on väärin.


        Uskon vaikutus tulee näkyviin maailmankatsomuksessa jossa kukaan ihminen ei ole toisen ihmisen vihollinen. Ja laajemmin otettuna minkään valtion ei pidä olla muiden vihollinen eikä hankkia sotaa muiden kanssa.

        Moraali, jossa ei tarvita uskonnolista paatosta.

        Salailu nyt vain on osa ihmisyyttä.. tietystikkään nyt ei aina hyvä asia, mutta salailu kuuluu hyvin tärkeään asiaan: YKSITYISYYTEEN

        Jaha.. taidat haaveilla melkomoisesta utopiasta.. ne ei vain toimi oikeassa elämässä...

        Sotahan nyt on puhdasta pahantekoo molemminpuolin. Sen nyt havaitsee paremmin jos ei tarvitse luottaa jumalaan...


      • erehdyt erittäin pah
        ravenlored kirjoitti:

        Moraali, jossa ei tarvita uskonnolista paatosta.

        Salailu nyt vain on osa ihmisyyttä.. tietystikkään nyt ei aina hyvä asia, mutta salailu kuuluu hyvin tärkeään asiaan: YKSITYISYYTEEN

        Jaha.. taidat haaveilla melkomoisesta utopiasta.. ne ei vain toimi oikeassa elämässä...

        Sotahan nyt on puhdasta pahantekoo molemminpuolin. Sen nyt havaitsee paremmin jos ei tarvitse luottaa jumalaan...

        "Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."(uutisvuoto)

        Jos asiat oikein tehtyinä ovat hyvä asia
        on asiat väärintehtyinä paha asia.
        Eikä mistään väärästä voi seurata hyvää.


    • ketäs tuossa kuvassa on? lemmyn ny tuntee kaikki, sitte dickinssoni ja hettfield. ja eikö tuo taustalla vasemmalla lemmyn vieressä oleva sälli ole tony iommi? muista ei mitää tietoo..

      • BlackNemo

        Toi maalattun tyypin nimeä en muista Morbid juusto tms :) Muut onkin Tommy Iommi (Sabbath, Heaven & Hell), Dave Mustaine (Megadeth, Metallica), James Hetsfield (Metallica), Rob Hallford (Judas Priest ja muistaakseni joku soolo pläjäys), *? King (Slayer \../), Bruce Dickinson (Iron Maiden ja soolo lätty, joka oli melko paska) Sekä Jumala aka Lemmy Kilmister (Hawkwind ja Mötörhead)


      • BlackNemo
        BlackNemo kirjoitti:

        Toi maalattun tyypin nimeä en muista Morbid juusto tms :) Muut onkin Tommy Iommi (Sabbath, Heaven & Hell), Dave Mustaine (Megadeth, Metallica), James Hetsfield (Metallica), Rob Hallford (Judas Priest ja muistaakseni joku soolo pläjäys), *? King (Slayer \../), Bruce Dickinson (Iron Maiden ja soolo lätty, joka oli melko paska) Sekä Jumala aka Lemmy Kilmister (Hawkwind ja Mötörhead)

        Se juusto onkin muuten Morbier juustoa heeh :)


      • BlackNemo kirjoitti:

        Toi maalattun tyypin nimeä en muista Morbid juusto tms :) Muut onkin Tommy Iommi (Sabbath, Heaven & Hell), Dave Mustaine (Megadeth, Metallica), James Hetsfield (Metallica), Rob Hallford (Judas Priest ja muistaakseni joku soolo pläjäys), *? King (Slayer \../), Bruce Dickinson (Iron Maiden ja soolo lätty, joka oli melko paska) Sekä Jumala aka Lemmy Kilmister (Hawkwind ja Mötörhead)

        se maalattu sälli on king diamond näin mulle kerrottiin ko musiikkipuolen hardcore faneilta tietustelin tämä suurensuurta mysteeriä..


      • BlackNemo
        ravenlored kirjoitti:

        se maalattu sälli on king diamond näin mulle kerrottiin ko musiikkipuolen hardcore faneilta tietustelin tämä suurensuurta mysteeriä..

        Ah ok. Sotkin noihin norjalaisiin kirkonpolttajiin XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe