http://2.bp.blogspot.com/-Japg_CciqG4/Td0kQcIoozI/AAAAAAAAA-Y/1h61cdkXRdk/s1600/LemmyIsGod.jpg
herra pelastaa
10
99
Vastaukset
- u....a
Herra pelastaa = rehellisyys ja oikeudenmukaisuus palkitaan.
Te olette erehtyneet perusteellisesti luuloissanne.
Joka ei usko, lankeaa vilppiin koska hän toimii omaa etuaan ajatellen..
Oman edun ohittaminen rehellisyyden nimessä koettelee uskoa jota ilman ihmisen on vaikea perustella valintojaan sillloin kun ne eivät häntä hyödytä aineellisesti.
Kun itse on rehellinen, havaitsee epäkohtien syy ja seuraussuhteet maailmassa toisinkuin uskomaton.God´s made heavy metal, saw, that was good, it was mented to play louder than hell, we promised, that we would \o/
Mistä sää tiät että palvot oikiaa jumaluutta ja oikialla tavalla ko niiton niin kauhian pal muutenki...
Ja miksi tukeutua mutologisin kansantarustoihin jos on kykenevä itsenäiseen ajatteluun, kykenevä itse harkitsemaan, toimimaan omantuntonsa mukaan... Ei siihen tarvita mielikuvitukselisia fantasiaolentoja, vain pohdiskelua minkä valinnan tuntee oikeaksi. Ei tarvita yhteisön painostusta valinnan yhteydessä.- erehdyit raskaasti
ravenlored kirjoitti:
God´s made heavy metal, saw, that was good, it was mented to play louder than hell, we promised, that we would \o/
Mistä sää tiät että palvot oikiaa jumaluutta ja oikialla tavalla ko niiton niin kauhian pal muutenki...
Ja miksi tukeutua mutologisin kansantarustoihin jos on kykenevä itsenäiseen ajatteluun, kykenevä itse harkitsemaan, toimimaan omantuntonsa mukaan... Ei siihen tarvita mielikuvitukselisia fantasiaolentoja, vain pohdiskelua minkä valinnan tuntee oikeaksi. Ei tarvita yhteisön painostusta valinnan yhteydessä.Mitä mytologiaa siinä on, jos pitää tappamista väärintekona?
Tai siinä, että kaikki salailu on väärin?
Erityisesti politiikassa.
Kaikki juonittelut ovat väärin.
Koronkiskonta on väärin.
Uskon vaikutus tulee näkyviin maailmankatsomuksessa jossa kukaan ihminen ei ole toisen ihmisen vihollinen. Ja laajemmin otettuna minkään valtion ei pidä olla muiden vihollinen eikä hankkia sotaa muiden kanssa. erehdyit raskaasti kirjoitti:
Mitä mytologiaa siinä on, jos pitää tappamista väärintekona?
Tai siinä, että kaikki salailu on väärin?
Erityisesti politiikassa.
Kaikki juonittelut ovat väärin.
Koronkiskonta on väärin.
Uskon vaikutus tulee näkyviin maailmankatsomuksessa jossa kukaan ihminen ei ole toisen ihmisen vihollinen. Ja laajemmin otettuna minkään valtion ei pidä olla muiden vihollinen eikä hankkia sotaa muiden kanssa.Moraali, jossa ei tarvita uskonnolista paatosta.
Salailu nyt vain on osa ihmisyyttä.. tietystikkään nyt ei aina hyvä asia, mutta salailu kuuluu hyvin tärkeään asiaan: YKSITYISYYTEEN
Jaha.. taidat haaveilla melkomoisesta utopiasta.. ne ei vain toimi oikeassa elämässä...
Sotahan nyt on puhdasta pahantekoo molemminpuolin. Sen nyt havaitsee paremmin jos ei tarvitse luottaa jumalaan...- erehdyt erittäin pah
ravenlored kirjoitti:
Moraali, jossa ei tarvita uskonnolista paatosta.
Salailu nyt vain on osa ihmisyyttä.. tietystikkään nyt ei aina hyvä asia, mutta salailu kuuluu hyvin tärkeään asiaan: YKSITYISYYTEEN
Jaha.. taidat haaveilla melkomoisesta utopiasta.. ne ei vain toimi oikeassa elämässä...
Sotahan nyt on puhdasta pahantekoo molemminpuolin. Sen nyt havaitsee paremmin jos ei tarvitse luottaa jumalaan..."Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."(uutisvuoto)
Jos asiat oikein tehtyinä ovat hyvä asia
on asiat väärintehtyinä paha asia.
Eikä mistään väärästä voi seurata hyvää.
ketäs tuossa kuvassa on? lemmyn ny tuntee kaikki, sitte dickinssoni ja hettfield. ja eikö tuo taustalla vasemmalla lemmyn vieressä oleva sälli ole tony iommi? muista ei mitää tietoo..
- BlackNemo
Toi maalattun tyypin nimeä en muista Morbid juusto tms :) Muut onkin Tommy Iommi (Sabbath, Heaven & Hell), Dave Mustaine (Megadeth, Metallica), James Hetsfield (Metallica), Rob Hallford (Judas Priest ja muistaakseni joku soolo pläjäys), *? King (Slayer \../), Bruce Dickinson (Iron Maiden ja soolo lätty, joka oli melko paska) Sekä Jumala aka Lemmy Kilmister (Hawkwind ja Mötörhead)
- BlackNemo
BlackNemo kirjoitti:
Toi maalattun tyypin nimeä en muista Morbid juusto tms :) Muut onkin Tommy Iommi (Sabbath, Heaven & Hell), Dave Mustaine (Megadeth, Metallica), James Hetsfield (Metallica), Rob Hallford (Judas Priest ja muistaakseni joku soolo pläjäys), *? King (Slayer \../), Bruce Dickinson (Iron Maiden ja soolo lätty, joka oli melko paska) Sekä Jumala aka Lemmy Kilmister (Hawkwind ja Mötörhead)
Se juusto onkin muuten Morbier juustoa heeh :)
BlackNemo kirjoitti:
Toi maalattun tyypin nimeä en muista Morbid juusto tms :) Muut onkin Tommy Iommi (Sabbath, Heaven & Hell), Dave Mustaine (Megadeth, Metallica), James Hetsfield (Metallica), Rob Hallford (Judas Priest ja muistaakseni joku soolo pläjäys), *? King (Slayer \../), Bruce Dickinson (Iron Maiden ja soolo lätty, joka oli melko paska) Sekä Jumala aka Lemmy Kilmister (Hawkwind ja Mötörhead)
se maalattu sälli on king diamond näin mulle kerrottiin ko musiikkipuolen hardcore faneilta tietustelin tämä suurensuurta mysteeriä..
- BlackNemo
ravenlored kirjoitti:
se maalattu sälli on king diamond näin mulle kerrottiin ko musiikkipuolen hardcore faneilta tietustelin tämä suurensuurta mysteeriä..
Ah ok. Sotkin noihin norjalaisiin kirkonpolttajiin XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592