Hyvä apu erektio-ongelmiin!

Co_Co

En tiedä,onko tästä aiemmin keskusteltu täällä,mutta tosi hyvä apu erektio-ongelmiin on valkosipuli.Niitä saa sittareista sun muista pillereinä,eikä maksa kamalasti.Pillerit helppo ottaa eikä hengitys haise,tietysti raakaakin valkosipulia voi syödä.Pillereistä omakohtaista kokemusta,nautin 2 kpl päivässä ja jo kahdessa viikossa huomasi selvän eron kangen jäykkyydessä.Tää ei oo mikään feikki-juttu,kannattaa ehdottomasti kokeilla!

12

6411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempaa vinkkiä

      No kyllä valkosipulillakin varmaan voi olla vaikutusta, varsinkin jos on muuten ollut huono ruokavalio. Itse lähtisin kyllä kokeilemaan ihan laajemmalla otannalla hyväksi todettuja vitamiineja ja ravinteita.

      * Sinkki. Vaikuttaa suoraan testosteronin ja esim. sperman tuotantoon. Sen lisäksi myös esim. ihon kuntoon.

      * Seleeni. Monella miehellä on tästä puutetta. Vaikuttaa myös testoon ja spermaan.

      * D-vitamiini. Myös tätä on hyvä olla riittävästi mieskunnon ylläpitämiseksi.

      Kaikkia edellisiä saa todella halvalla apteekista.
      Sitten on muutama eksoottisempi, joita saa kuitenkin ostaa ihan vapaasti lisäravinteena, myös ulkomailta.

      * Muira puama, eli ns. "Brasilian potenssipuu"

      * Damiana: Perinteinen afrodisiac, eli seksuaalisen halukkuuden nostaja.

      * Horny goat weed. Ei omia kokemuksia, mutta aika monen mukaan auttaa.

      * Catuaba: Ei kokemuksia

      * Maca: Ei kokemuksia.

      * Pygeum: Tämä ei ole niinkään himojen nostattaja, vaan lisää siemennesteen määrää.


      Jos noita ostat Suomesta luontaistutekaupasta, niin kalliiksi tulee. Myös kaikenlaisissa kalliissa penispillereissä yms. on usein juuri noita aineksia. Itse tilaan ulkomailta, saa paljon halvemmalla. Alla pari esimerkkiä parin kuukauden annoksista.

      Huom: Sekä Vitacost että iHerb ovat erittäin tunnettuja ja täysin laillisia lisäravinnemyyjiä. Halpaa kuin saippua. Vitacost hieman halvempi, mutta iHerbissä postikulut vain 4$. Hinnat siis ovat dollareina, eli euroina hinta on vielä pienempi. Toimitusaika molemmissa noin viikko. Ainoa paha puoli on nykyinen pieni ALV-raja. Jos paketti menee tulliin ja arvo on yli 30€, niin voit joutua maksamaan muutaman euron lisää tullia. Tuotteet tulavat kyllä perille, koska ovat tosiaan täysin laillisia.

      Muira puama:

      http://www.vitacost.com/vitacost-muira-puama

      Damiana:

      http://www.iherb.com/Nature-s-Way-Damiana-Leaves-100-Capsules/1970#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=damiana&rc=97&sr=null&ic=1

      Maca:

      http://www.vitacost.com/vitacost-maca-extract-525-mg-100-capsules

      Sinkki:

      http://www.iherb.com/Now-Foods-Zinc-50-mg-250-Tablets/883#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=zinc&rc=4061&sr=null&ic=8

      • hbgvfcedw

        En tiedä onko noista juuri tieteellistä näyttöä, sinkistä muistelen jotain joskus lukeneeni. Itse en ainakaan ole valkosipulilla, sinkillä tai d-vitamiinilla olleen vaikutusta erektioon tai haluihin, muista ei ole kokemusta. Aika harvalla luontaistuotteella tms. muutenkaan on tieteellisesti todistettua vaikutusta erektioon, arginiini taitaa olla niitä harvoja poikkeuksia.....


      • hbgvfcedw
        hbgvfcedw kirjoitti:

        En tiedä onko noista juuri tieteellistä näyttöä, sinkistä muistelen jotain joskus lukeneeni. Itse en ainakaan ole valkosipulilla, sinkillä tai d-vitamiinilla olleen vaikutusta erektioon tai haluihin, muista ei ole kokemusta. Aika harvalla luontaistuotteella tms. muutenkaan on tieteellisesti todistettua vaikutusta erektioon, arginiini taitaa olla niitä harvoja poikkeuksia.....

        Puuttui sana havainnut tuosta ole-sanan perästä


      • Samataas
        hbgvfcedw kirjoitti:

        En tiedä onko noista juuri tieteellistä näyttöä, sinkistä muistelen jotain joskus lukeneeni. Itse en ainakaan ole valkosipulilla, sinkillä tai d-vitamiinilla olleen vaikutusta erektioon tai haluihin, muista ei ole kokemusta. Aika harvalla luontaistuotteella tms. muutenkaan on tieteellisesti todistettua vaikutusta erektioon, arginiini taitaa olla niitä harvoja poikkeuksia.....

        Sinkki, seleeni ja d-vitamiini toimivat lähinnä niin päin, että auttavat jos niistä on ennen ollut puutetta. Eivät ne ole mitään suoria erektiolääkkeitä, vaan vaikuttavat puutostilana testosteronin ja sperman tuotantoon. Testosteronitasot taas vaikuttavat myös halukkuuteen ja kyvykkyyteen.


      • kunhankysyn
        Samataas kirjoitti:

        Sinkki, seleeni ja d-vitamiini toimivat lähinnä niin päin, että auttavat jos niistä on ennen ollut puutetta. Eivät ne ole mitään suoria erektiolääkkeitä, vaan vaikuttavat puutostilana testosteronin ja sperman tuotantoon. Testosteronitasot taas vaikuttavat myös halukkuuteen ja kyvykkyyteen.

        Onko testoarvojen kohdalla samoin, eli jos arvot ovat hyvät/normaalit, testosteronitason lisääntyminen ei vaikuta haluihin lisäävästi, mutta jos arvot ovat huonot, niin vaikuttaa?


    • k.s

      Arginiin vaikuttaa samalla tavalla kuin nitro (eli typpioksiidin tavoin) verisuonisto laajenee ja näin verenvirtaus suonistossa paranee. Eli vertahan sinne tarvitaan, vai mitä?

    • ikämies

      Mikä on Maca-jauheen todellinen teho potenssiin, jota eräät kehuvat halujen lisääjänä.
      Haluja kyllä löytyy, mutta se erektio on vaikeampaa.

      • ejetjee

        Ei ole tieteellistä näyttöä


    • 1314gt
    • Apu

      Luontaistuoteitten, lääkityksen, yrttien ja ruoan tehot tunnetaan ja niiden käyttö on yksilöllistä. Kaikki apu on tervetullutta silloin kun mieskuntoa halutaan kohentaa ja ylläpitää.
      Myös hoitopuolella on vaihtoehtoisia hoitoja saatavana erektion parantamiseksi.
      Tehokkaimpia opetushoitoja antaa Tiikeriterapia www.tiikeriterapia.net
      Nyt on myös saatavana itsevalmennus nettikoulutus joka löytyy www.lennitiikeri.fi
      Siellä on ensimmäinen valmennus nyt myynnissä. Käy katsomassa
      www.lennitiikeri.fi kurssi sivulla on esittely video

    • Wihtor1

      Macaa olen käyttänyt useita kuukausia aiemmin, mutta en havainnut sillä olevan minkäänlaisia vaikutuksia - alun lievän lumevaikutuksen jälkeen - mihinkään, joten jätin kokeilut siihen. Mikään ei muuttunut; säästyypähän vain monta kymppiä kuukaudessa, kun ei sitä kamalaa jauhoo enää osta.

    • lääkettäsaa

      Terkkarista saa helposti pilleri resptin joilla seisoo taatusti silloin kun haluaa naida kunnolla.
      Turha yrittää lerpulla, ei tuu kuin kaksi vihaista ilman seksiä jäänyttä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe