Ailukselle ei varmaankaan tullut minkäänlaista karenssia uuden työnantajan leipiin siirtymisessä. Siispä odotellaan, koska hänet nimitetään keskustan ehdokkaaksi kevään 2014 europarlamenttivaaleihin.
Olisi kyllä ollut paljon hauskempaa, jos Ailus ei olisi luopunut hyvästä virkahommastaan noin helpolla, vaan olisi tutkittu hänen tekemisensä pohjiin asti. Sieltä olisi takuulla löytynyt p a a l j o n muutakin kuin nyt esiintulleet pikku jutut.
Muuten olen sitä mieltä, että Kevassa pitäisi järjestää puolueettoman tahon pitämä erikoistilintarkastus. Ja pian.
Ailuksen euroehdokkuutta odottaessa
2
<50
Vastaukset
- jotain kähmintää
Linnaa oisi varmaan saanu.
- Maine_mennyt
Ei Keskusta uskalla ottaa häntä listoilleen,
Tietysti hän voi asettua ehdolle jollain riippumattomalla listalla,
mutta ei ole varmaan mahdollisuuksia tulla valituksi.
Rädyn kommenteista voi lukea, että Ailusta epäiltiin ihan selkeistä
väärinkäytöksistä, mutta Kevan mainetta haluttiin suojella ja
hänestän haluttiin mahdollisimman nopeasti eroon hinnalla millä hyvänsä.
Ei ole Ailuksella enää asiaa mihinkään politiikan tai julkisen toiminnan puolella
olevaan merkittävään tehtävään mielestäni.
Jos yksityisellä puolella joku haluaa hänet palkata, niin se on tietenkin eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706