Moi,haluaisin kysyä että miten kuukautiset alkavat? Olen lukenut netistä ja siellä kerrotaan että ala -ja alaselässä tuntee kipua, myös oksentelu ja ripuli on mahdollista. Minulla on tullut oksennuksia ja jopa joutunut juoksemaan vessassa. Tämän jälkeen
minulla on ollut 2 päivää alamaha tosi kipeä. Voisin kysyä että onko tässä tiedossa kuukautisten alkaminen?
kuukautisten alkaminen.
muumipeikkomk
1
267
Vastaukset
- Näin minulla :)
Minulla on ollu kuukautiset nyt 4vuotta, ikinä en ole tuntenut minkäänlaisia kipuja. Kuukautiseni alkoivat tosi yllättäen eräänä viikonloppuna kun heräsin, tallustin vessaan ja huomasin pikkareissa (oikeastaan pikkuhousunsuojassa) verta. En pahemmin huomioinut asiaa, kun oli koulussakin näistä jo puhuttu ja muutenkin olin kuullut paljon, vaihdoin vain siteen (isosiskolla oli jo alkanut ennen minua niin meillä oli siteitä valmiina, onneksi!) ja ajattelin että "Jaha, tästä se naisen elämä sitten alkaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272095
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221480Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis671179Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111099Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101097- 88962
- 80829
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681