Moi,haluaisin kysyä että miten kuukautiset alkavat? Olen lukenut netistä ja siellä kerrotaan että ala -ja alaselässä tuntee kipua, myös oksentelu ja ripuli on mahdollista. Minulla on tullut oksennuksia ja jopa joutunut juoksemaan vessassa. Tämän jälkeen
minulla on ollut 2 päivää alamaha tosi kipeä. Voisin kysyä että onko tässä tiedossa kuukautisten alkaminen?
kuukautisten alkaminen.
muumipeikkomk
1
272
Vastaukset
- Näin minulla :)
Minulla on ollu kuukautiset nyt 4vuotta, ikinä en ole tuntenut minkäänlaisia kipuja. Kuukautiseni alkoivat tosi yllättäen eräänä viikonloppuna kun heräsin, tallustin vessaan ja huomasin pikkareissa (oikeastaan pikkuhousunsuojassa) verta. En pahemmin huomioinut asiaa, kun oli koulussakin näistä jo puhuttu ja muutenkin olin kuullut paljon, vaihdoin vain siteen (isosiskolla oli jo alkanut ennen minua niin meillä oli siteitä valmiina, onneksi!) ja ajattelin että "Jaha, tästä se naisen elämä sitten alkaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432478
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1032274- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 821149