Voinko saada itselleni

henkioppaan

Spiritismin kautta???

7

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w44
      • kristitty 2

Enkeleihin ei pidä ottaa yhteyttä....ei pimeyden eikä "valkeuden".Kristinuskossa
        enkelit ovat ihmisten tavoin palvelijoita, suojelijoita, sanansaattajia. Jumala
        voi joskus lähettää enkelin näkyvänä, kun se on tarpeellista. Enkelit
        ympäröivät meitä koko ajan, mutta älä palvo äläkä itse ota niihin yhteyttä!

• epätietoinenko
        kristitty 2 kirjoitti:

Enkeleihin ei pidä ottaa yhteyttä....ei pimeyden eikä "valkeuden".Kristinuskossa
        enkelit ovat ihmisten tavoin palvelijoita, suojelijoita, sanansaattajia. Jumala
        voi joskus lähettää enkelin näkyvänä, kun se on tarpeellista. Enkelit
        ympäröivät meitä koko ajan, mutta älä palvo äläkä itse ota niihin yhteyttä!

Mitä ne sitten tekee jos ottaa yhteyttä?

• Usko totuutta!
        epätietoinenko kirjoitti:

Mitä ne sitten tekee jos ottaa yhteyttä?

Saat yhteyden vain ja ainoastaan demoneihin esiintyivätpä he millä statuksella tahansa.
        Minun tyttäreni kulki tietämättäni spiritistipiireissä äitinsä kanssa. Näin hänet viimeksi 10 v sitten mielisairaalassa.
        Ei ole parantunut.

Hänessä asuu demoni...

Äitinsä on psykopaatti. Kulkee spiritistiporukoissa ja kirkkokuorossa hartaana körttiläisenä. Parempi kun en olisi koskaan tutustunut häneen...

• lumihiutale 3333

Pekka Sartola: Näkymätön maailma s 222
      vainaja- ja tietäjähengistä:" Ilmiö on tuttu nykyäänkin, spiritismi, noituus, New Age muiden muassa pitävät opilleen tunnusomaisina näiden henkien kanssa seurustelemista. Kyseessä ei ole kuolleen ihmisen henki, vaan demoni, joka jäljittelee kuollutta, se tietää kaiken vainajan elämästä ja osaa siten vastata uskottavasti manaajan esittämiin kysymyksiin."
      oma jatko: kun henki saavuttaa kyselijän luottamuksen, se alkaa jymäyttää,
      naruttaa kyselijää mielensä mukaan. Muistan kuinka Lapissa asuessamme eräs
      nuori kahvilanpitäjänainen mainosti olevansa tietäjä ja tietäjäsukua. Eivät henget kuitenkaan varoittaneet häntä lipevistä laitoskeittiökonekauppiaista, jotka
      möivät hänelle jos vaikka mitä. Muutaman kuukauden kuluttua tuo erinomaisen tietäjän kahvila oli jo konkurssikypsä. Terve järki auttaa monta kertaa pidemmälle,
      Jumala kertoo kaiken tarvittavan.

Raamattu, Jesajan kirja 8:19
      Ja kun he sanovat teille, menkää ja kysykää vainaja- ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat, eikö kansa kysyisi Jumalaltansa?
      Kuolleiltako elävien puolesta?

3 Mooseksenkirja20:6 Jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen...sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.

4. Moos. 18:11-12 ..joka lukee loitsuja, kysyy vainaja- tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen ... on kauhistus Herralle.

• lumihiutale 3333

LainausSunnyriverin otteesta Irvinen kirjasta Olin noita:
      Seuraavassa keskustelun pohjaksi otteita Doreen Irvinen kirjasta Olin noita:
      Saatananpalvojien temppelissä: Minulle opetettiin, että paha.... ei ole väärää, vaan oikeaa ja hyvää.
      Se tuntui typerältä, niin kuin se onkin, mutta aloin uskoa siihen..., Se oli eräänlaista aivopesua.
      ... Useammin kuin kerran Lucifer ruumiillistui mustana olentona kaikken temppeliin kokoontuneiden saatananpalvojien nähden. Kukaan ei epäillyt: se oli todella *******
      Nykyään saatananpalvojilla on kyky päästä syvään hurmostilaan. Minäkin jouduin transsitilaaan ja n äin pahojen henkien maailman toimintaa, ESP (yliaistillinen havaitseminen )oli eräs kyvyistäni Osasin helposti lukea ihmisten ajatuksia ja tiesin ennakolta, mitä he sanoisivat tai tekisivät.

Noituuteen: Musta noituus on hyvin lähellä saatananpalvontaa... Mustat noidat ja saatananpalvojat uskovat, että hyvän ja pahan välisessä taistelussa paha lopulta voittaa, Mustalle noidalle ******** ei ole kidutuksen vaan rajattoman nautinnon paikka,.. Mitä enemmän pahaa, sitä parempi...
      Varokaa: Ne, jotka vaeltavat noituuden pimeitä teitä, menettävät järkensä ja tulevat usein täysin mielenvikaisiksi.... Olin nähnyt pahoja ja iljettäviä menoja saatananpalvojien temppelissä, mutta tulin näkemään vielä paljon pahempaa noitien kokouksissa,,,, Seurasi asioita, jotka ovat liian kauhistuttavia edes muisteltaviksi.
      Kaikkiin kokouksiin kuului hirvittäviä kieroutuneen sukupuolisuuden orgioita; sukupuolisuudella on tärkeä osa noituudessa, Monet mustat noidat ovat homoseksuaaleja.
      Sadismia harjoitettiin usein...Kykenin tappamaan lintuja lennosta, kun ne oli päästetty vapaaksi häkistä. Loihdin esineitä nälyviin ja katoamaan jälleen, Hallitsin spiritistisissä istunnoissa esiintyviä henkiä
      Dartmoorin nummella noitakokeessa: Manasin esiin pahoistah engistä ja saatanasta itsestään lähtöisin olevia pimeyden voimia. Tuossa tuokiossa vihreä leijaileva usva kietoi meidät vaippaansa. Saatoimme tuskin nähdä toisamme kun nuo kolme miestä kulkivat ohitsemme, Taikani oli tehonnut...
      (kyse papista ja kahdesta sanomalehtimiehestä, jotka olivat yöllä tekemässä juttua nummilla)...
      Herra ei sallinut palvelijalleen tehtävän mitään pahaa - yritin nimittäin kirota saarnaajan, mutta temppuni eivät tehonneet. Saarnaajan ja minun voimani välissä oli ikään kuin seinä. Hänellä oli luja usko ja suuri rojkeus.
      Tiedän, että taikuus on todellista. Olen ollut sen huipulla mustien noitien kuningattarena - enkö tietäisi?

• pirritismi

Ei mistään, kun ei ole sellaisia, kuvitella voi ja sillon niitä alkaa näkeen ja löytyyn, tai valvoo monta vuorokautta, niin johan alkaa olentoja vilistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe