Voinko saada itselleni

henkioppaan

Spiritismin kautta???

7

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w44
      • kristitty 2

        Enkeleihin ei pidä ottaa yhteyttä....ei pimeyden eikä "valkeuden".Kristinuskossa
        enkelit ovat ihmisten tavoin palvelijoita, suojelijoita, sanansaattajia. Jumala
        voi joskus lähettää enkelin näkyvänä, kun se on tarpeellista. Enkelit
        ympäröivät meitä koko ajan, mutta älä palvo äläkä itse ota niihin yhteyttä!


      • epätietoinenko
        kristitty 2 kirjoitti:

        Enkeleihin ei pidä ottaa yhteyttä....ei pimeyden eikä "valkeuden".Kristinuskossa
        enkelit ovat ihmisten tavoin palvelijoita, suojelijoita, sanansaattajia. Jumala
        voi joskus lähettää enkelin näkyvänä, kun se on tarpeellista. Enkelit
        ympäröivät meitä koko ajan, mutta älä palvo äläkä itse ota niihin yhteyttä!

        Mitä ne sitten tekee jos ottaa yhteyttä?


      • Usko totuutta!
        epätietoinenko kirjoitti:

        Mitä ne sitten tekee jos ottaa yhteyttä?

        Saat yhteyden vain ja ainoastaan demoneihin esiintyivätpä he millä statuksella tahansa.
        Minun tyttäreni kulki tietämättäni spiritistipiireissä äitinsä kanssa. Näin hänet viimeksi 10 v sitten mielisairaalassa.
        Ei ole parantunut.

        Hänessä asuu demoni...

        Äitinsä on psykopaatti. Kulkee spiritistiporukoissa ja kirkkokuorossa hartaana körttiläisenä. Parempi kun en olisi koskaan tutustunut häneen...


    • lumihiutale 3333

      Pekka Sartola: Näkymätön maailma s 222
      vainaja- ja tietäjähengistä:" Ilmiö on tuttu nykyäänkin, spiritismi, noituus, New Age muiden muassa pitävät opilleen tunnusomaisina näiden henkien kanssa seurustelemista. Kyseessä ei ole kuolleen ihmisen henki, vaan demoni, joka jäljittelee kuollutta, se tietää kaiken vainajan elämästä ja osaa siten vastata uskottavasti manaajan esittämiin kysymyksiin."
      oma jatko: kun henki saavuttaa kyselijän luottamuksen, se alkaa jymäyttää,
      naruttaa kyselijää mielensä mukaan. Muistan kuinka Lapissa asuessamme eräs
      nuori kahvilanpitäjänainen mainosti olevansa tietäjä ja tietäjäsukua. Eivät henget kuitenkaan varoittaneet häntä lipevistä laitoskeittiökonekauppiaista, jotka
      möivät hänelle jos vaikka mitä. Muutaman kuukauden kuluttua tuo erinomaisen tietäjän kahvila oli jo konkurssikypsä. Terve järki auttaa monta kertaa pidemmälle,
      Jumala kertoo kaiken tarvittavan.

      Raamattu, Jesajan kirja 8:19
      Ja kun he sanovat teille, menkää ja kysykää vainaja- ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat, eikö kansa kysyisi Jumalaltansa?
      Kuolleiltako elävien puolesta?

      3 Mooseksenkirja20:6 Jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen...sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.

      4. Moos. 18:11-12 ..joka lukee loitsuja, kysyy vainaja- tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen ... on kauhistus Herralle.

    • lumihiutale 3333

      LainausSunnyriverin otteesta Irvinen kirjasta Olin noita:
      Seuraavassa keskustelun pohjaksi otteita Doreen Irvinen kirjasta Olin noita:
      Saatananpalvojien temppelissä: Minulle opetettiin, että paha.... ei ole väärää, vaan oikeaa ja hyvää.
      Se tuntui typerältä, niin kuin se onkin, mutta aloin uskoa siihen..., Se oli eräänlaista aivopesua.
      ... Useammin kuin kerran Lucifer ruumiillistui mustana olentona kaikken temppeliin kokoontuneiden saatananpalvojien nähden. Kukaan ei epäillyt: se oli todella *******
      Nykyään saatananpalvojilla on kyky päästä syvään hurmostilaan. Minäkin jouduin transsitilaaan ja n äin pahojen henkien maailman toimintaa, ESP (yliaistillinen havaitseminen )oli eräs kyvyistäni Osasin helposti lukea ihmisten ajatuksia ja tiesin ennakolta, mitä he sanoisivat tai tekisivät.

      Noituuteen: Musta noituus on hyvin lähellä saatananpalvontaa... Mustat noidat ja saatananpalvojat uskovat, että hyvän ja pahan välisessä taistelussa paha lopulta voittaa, Mustalle noidalle ******** ei ole kidutuksen vaan rajattoman nautinnon paikka,.. Mitä enemmän pahaa, sitä parempi...
      Varokaa: Ne, jotka vaeltavat noituuden pimeitä teitä, menettävät järkensä ja tulevat usein täysin mielenvikaisiksi.... Olin nähnyt pahoja ja iljettäviä menoja saatananpalvojien temppelissä, mutta tulin näkemään vielä paljon pahempaa noitien kokouksissa,,,, Seurasi asioita, jotka ovat liian kauhistuttavia edes muisteltaviksi.
      Kaikkiin kokouksiin kuului hirvittäviä kieroutuneen sukupuolisuuden orgioita; sukupuolisuudella on tärkeä osa noituudessa, Monet mustat noidat ovat homoseksuaaleja.
      Sadismia harjoitettiin usein...Kykenin tappamaan lintuja lennosta, kun ne oli päästetty vapaaksi häkistä. Loihdin esineitä nälyviin ja katoamaan jälleen, Hallitsin spiritistisissä istunnoissa esiintyviä henkiä
      Dartmoorin nummella noitakokeessa: Manasin esiin pahoistah engistä ja saatanasta itsestään lähtöisin olevia pimeyden voimia. Tuossa tuokiossa vihreä leijaileva usva kietoi meidät vaippaansa. Saatoimme tuskin nähdä toisamme kun nuo kolme miestä kulkivat ohitsemme, Taikani oli tehonnut...
      (kyse papista ja kahdesta sanomalehtimiehestä, jotka olivat yöllä tekemässä juttua nummilla)...
      Herra ei sallinut palvelijalleen tehtävän mitään pahaa - yritin nimittäin kirota saarnaajan, mutta temppuni eivät tehonneet. Saarnaajan ja minun voimani välissä oli ikään kuin seinä. Hänellä oli luja usko ja suuri rojkeus.
      Tiedän, että taikuus on todellista. Olen ollut sen huipulla mustien noitien kuningattarena - enkö tietäisi?

    • pirritismi

      Ei mistään, kun ei ole sellaisia, kuvitella voi ja sillon niitä alkaa näkeen ja löytyyn, tai valvoo monta vuorokautta, niin johan alkaa olentoja vilistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe