Vain jos Jumala tai Jeesus tähän viestiin vastaavat

kohe

Mikä on Jumala? Ja mikä on Jeesus? Mielestäni tämä hörhöily ja oskomus johonkin tuonpuoleiseen ovat silkkaa "paskaa", koska en minä ainakaan ole saanut minkäänlaista vastausta kyseisiltä "Kusipäiltä" ongelmiini, vaikka olen niiltä jo vuosikymmeniä apua tilanteeseni pyytänyt. Vasta kun tällä palstalla saan noilta "Idiooteilta" selvän vartauksen kysymyksiini. Voin tunnustaa niiden olemassaolon tässä typerässä maailmankaikkeudessa. Sähköpostini on [email protected]. Odotan mielenkiinnolla näiltä "kusipäiltä" kommenttia.

7

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohe

Ei ollut ainakkaan noin puolen tunnin viestin kirjoittamisen jälkeen tullut minkäänlaista viestiä sähköpostiini näiltä "Kusipäiltä", joille ensisijaisesti tämän viestin laitoin. Jään edelleen mielenkiinnolla odottamaan vastauksia.

• pisstiss

Vika ei ole vastauksen lähettäjässä, vaan vastaanottajassa jonka 'vastaanotin' ei pelitä oikealla taajuudella...

• M-erkki

Mikä olisi mielestäsi oikea merkki tai uskottava vastaus?

• Jumaluus on vastannut.

Hänen merkkinsä on tyhjä paperi onhan hän itse kieltänyt kuvan tekemisen hänestä.
        Mitä muuta voisi olla se joka on KAIKKI.
        Aloittajakin on tämän todennut näkemällä "ei mitään" Siis kaikki. Kokeile vaikkapa vastamelu kuulokkeita. Täydellinen vastakohta on oltava jotta on kaikki jolloin tilalla on hiljaisuus.

• sielläseon
    • KAIKKIHAN ME OLEMME JUMALIA , koska olemme osa tuota kaiken lähdettä yhtä ajatonta elämää

Me olemme vain ilmentämässä tuota elämää täällä ajassa ja aineessa
      Fyysinen elämä on kuitenkin rajallista kuolevaista, ja sen vuoksi tuo elämä ilmenee fyysisten elämien ketjuna
      alkaen esiasteelta ja kehittyen täydellisyyttä kohti.

Ihminen on kuitenkin omasta syystään tietämättä tään päätynyt sivuraiteelle, ja näin mettänyt yhteydensä kaiken lähteeseen
      ELLEI ihminen tunne tätä harha askeltaan, ja palaa takaisin luonnonjärjestykseen, niin seurauksena voi olla
      ihmisen itsensä aiheuttama paluu takaisin kivikauteen.

Liekkö ensimmäinen kerta kun näin on tapahtunut, sillä aegeologit ovat kaivauksiissan saaneet viitteitä siitä että se on tapahtunut aikaisemminkin

• Isä

Rakas lapseni, sinä olet kahden vaiheilla.
      Olet ottanut vastaan tietoa monelta, olet kokeillut ja menettänyt, olet kiivastunut omista pettymyksistäsi.

Minulla on ollut ilo seurata kokeilujasi ja olen samalla ylpeä rohkeudestasi.
      Sillä juuri tätä minä sinulta toivon, tahdon kokeilla rohkeuttasi.

Et ole ollenkaan niin heikko kuin annat toisten uskoa. Sillä sinä olet minä.
      Yhdessä me olemme kaikki.
      Älä jätä itseäsi, vaan jatka omaa opiskeluasi, minä odotan sinua tien päässä.
      Kaikki on hyvin, paremmin kuin voit kuvitellakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5479
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4327
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2574
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      71
      1088
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1038
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      843
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      816
    8. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      813
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      789
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      779
    Aihe