Onko netflix:issä vampire diaresia eli vampyyripäiväkirjat sarjaa? Meinataan ottaa ainakin kokeiluun se ja mietin onko siellä sitä sarjaa...
Netflix + vampyyripäiväkirjat
63
6217
Vastaukset
- vampuuri
Tai viaplayssa?
- joku3
on siellä, 1 ja 2 kaudet, mutta itse mietin että milloin sinne tulee 3 kausi? :)
- tvd
on kaudet 1-2, eikä vissiin oo tietoo muista kausista. Mut esim hdfin sivustolla näkyy 1-5 kaudet tosin 5. kaudesta vaan 9 jaksoa ja maksaa 5e kuukaudessa :)
- Ftvfriikki
Olen kauan odotellut kolmatta kautta Netflixiin. Täysin turhaan. Muissakin sarjoissa on ihmeellisesti Netflixissä pihtailtu kausia. Eli ei kannata maksaa Netflixistä!
- Moi000000000
Sinne on kyllä nyt 2v jälkeen tullu 1-8😂😂
- Anonyymi
Kannattaa katsoo hdtoday.cc jos haluu kattoo ne kaikki kaudet
- mai2
Kolmas kausi on Netflixissä!
- Tvd
Tietääkö kukaan millon 4 kausi tulee netflixiin?
Tai millon 4 kausi alkaa telkkarista, mikä kanava, moneltako? - Ank23
Tvd kirjoitti:
Tietääkö kukaan millon 4 kausi tulee netflixiin?
Tai millon 4 kausi alkaa telkkarista, mikä kanava, moneltako?Siis nythän siellä on se 4 kausi.. mutta onko sinne tulossa 5 kautta? Sitä oottelen :( Tosin sehän tulee nyt Sub:ilta mutta en kerennyt mukaan.
- Vampyyripäiväkirja
On
- TVD fani♥
Tietäiskö kukaan sellaista Netflixin tapaista? Joka maksaisi suunnilleen saman verran ja josta näkyisi vampyyripäiväkirjat kaudet 1-5 ja sitten olis myös sinne tulossa kausi 6.
- vampirefan
Onko neloskautta tulossa Netflixiin ?? Vai tuleeko ensi vuonna joskus kesäkuussa sillä tänä vuonna kesäkuussa sinne tuli kolms kausi?? :D
- RPS16
Tietäiskö joku onko 5 kautta tulossa netflixiin?
- ank23
Niimpä
- mariacaroliina55
milloin 5 kausi tulee netflixiin
- vitttttttttu
5 kausi menee parhaillaan tvssä. Ei sitte tiiä millon tulossa netflixiin :[
- Fhfgöjlh
Netflixissä nyt vain 3 ja 5 kaudet ja molemmat poistuvat tämän kuun 30 päivä.
- VampireDiaries
6 kausi kuvattiin vasta ja parhaillaan ne kuvaa 7 kautta. Pitäs tulla tänä vuonna 5 kausi Netflixiin.
- Vdb
Eipä tullut vuonna 2015 5 kautta.. Vieläkin odottelen :(
- TVDfam
Nyt on netflixissä 5. Kausi! :)
- anska70
tietääkö kukaan milloin 6 kausi tulee netflixille ?
- Nallukka12345
Niin tietääkö kukaan milloin 6. Kausi tulee netflixiin?
- TVDTVD
musta tuntuu et se tulee syksyl mut en sit oo varma :) ite oon nähny 6 kauden ku mun kaveril oli se dvd:nä :3 pakko kyl sanoo mut se loppu tai se vika jakso oli hirveen surullinen :'(
- hhattiwatti
Jos luin oikein niin Netflixiin olisi tulossa TVD:stä 6 kausi Lokakuussa... En ole aivan varma
- Tvdfani
Itsekkin olen jostain lukenu et 6 kausi tulis nyt syksyllä! Innolla oottelen! :Dd
- tvdforever
toivottavasti se tulee tänä syksynä
- tvdforever
Jostain luin että se kai tulis 8 päivänä tätä kuuta🙈
- sipsitin
Jos ois tullu 8.10 ni eikös se ois tullu jo?
- Tvdlover
On kai tulossa viimeistään jouluna toi 6kausi
- misti
no eipä oo vielä tullu.. sais nyt äkkii tulla! joku nyt kertoo oikeesti sen pvm millo tuleeee
- tvd4life
kyl sais ennen uutta vuot tulla... katoin just nii ei oo vielkää tullu 6 kautta ^__^
- Diiiidiii
Milloin netflixiin oikein tulee se 6 kausi, odotellut jo liian pitkään :(
- Heppatyttööö
Kausi 6 on netflixissä!
- tvd4life
kausi 6 on netflixis ääää !!!!<3
- Diiiidiii
Uhh!! Mut tietääks kukaan milloin tulis 7 kausi?
- jeejeeee
Täälläki ootellaan 7 kautta.. eli laittakaa jos tiiätte millo tulee netflixiin.
- Jonneaaron12345
Milloin tulee teen wolf 6 kausi netflixii
- TeenWolf
nehän vasta kuvas sen 6b:n
- Klausfani
7 ja 8 kautta odotellessa... Kellää tietoo millo tulis?
- Tulia123
En tiedä millon tulee mut ootan niin innolla 7 kautta😨
- damnnnn
odotan 7 kautta!! millonkoha se tulis.. /:
- VampireDiaresFan
Tietääkö kukaan millon tulis 7 kausi?
- Tvdsuurifani
millon 7 kausi tulee ja 8 kausi😭
- Vampyyripäiväkirjat
Tietääkö kukaa illoin 7 kausi tulee netflixiin?? ❤❤
- Thevampire
Missä se 7 kausi viipyy. Kun ois kiva jo nähä se. Kertokaa jos tiiätte mikä päivä se tulee. Kiitos.🤘💖💕
- TvdBest
Muaki kiinnostas millo tvd tulee 7 kausi netflixii..6 kausi jäi nii pahaa paikkaa et haluun lisää nyt heti!!! Jos joku tietää millon uus kausi tulee nii kertokaa
- Spoilaaja
Mäki kaipaan seittemättä kautta vaikka ite oon menny jo spoilaamaan iteltäni aika paljo kattomalla klippi yt kausilta 7 ja 8
- thevampirediares
Taisin jostaa lukee et 7 kausi vois olla vasta lokakuussa tulossa ja 8 kausi siitä vähän ajan päästä. :/ Mut innolla odottelen!
- heipso
ei oo vielläkään 7 kautta tullut tietääkö joku millon se tulee nimittäin innolla odotan !
Nyt siellä sanotaan että sarja poistuu ens vuoteen mennessä😭😭 en oo vieläkään nähny 7 ja 8 kautta
- Lukenut
Tiedossa on että 7 kausi tulossa lähipäivinä/lähiviikkoina,kasikaudesta en tiedä tuleeko vielä
- Mitätäällätapahtuuu
Nyt sieltä on poistettu 1,2 ja 6 kaudet :/// 😤
Onkohan uusia kausia sit ees tulossa 😣
itel uusintakierrokses jäi toi 6 kausi nyt kokonaan kattomat ku sain nyt 5 loppuun ja huomasin et 6 oli kadonnu :/ - Sohvaliittymäranskalaine
Hei tietääkö kukaan miski sieltä poistettiin 1,2 ja 6 kaudet kun mä olin just kattonu viiennen kauden ja alkamassa kattoo kuuetta mutta sit huomaisn että se oli poistunu:(
- Keskenjäänytvamppyyri
Siis mäkin aloitin uusinta kierroksen ja sain 5 kauden just loppuun katottua ja huomasin että 6 kausi oli poistettu😡 Hei käykää laittaa pyyntö netissä(netflixin nettisivu, jossa voi pyytää sarjoja tai elokuvia) Netflix:lle, että tulis 6 & 7 kaudet sinne. Mä kävin laittaa, niin jos moni laittaa niin ne voi palauttaakin sen 6 kauden ja laittaa jopa myös 7 kaudenkin.
- Jaahassssssss
Itekkin katoin just 5 kauden ja sit siel hävis 6. Jos tiiätte palautuuks se ni laittakaa tänne. Kävin laittamas netflixille et lisäis 6,7 ja 8 kaudet
Siis mihin?
- Keskenjäänytvamppyyri
Kirjoita vaikka googleen netflix pyydä sarjoja tai elokuvia niin löydät sen nettisivun tai sit tossa suoraan siihen:
https://help.netflix.com/fi/titlerequest
- Keskenjäänytvamppyyri
Kirjoita vaikka googleen netflix pyydä sarjoja tai elokuvia niin löydät sen nettisivun tai sit tossa suoraan siihen:
https://help.netflix.com/fi/titlerequest - Haluun6takassssss
Tietääks ketään et millo ne tulee ite katoin just viidennen loppuun ja huomasin et Kutonen oli kadonnut ja mist te näätte et milloin mitäkin sarja tulee netflixiin
- Haluun6takassssss
Näin tosta yhdestä suvusta että The vampire diaries jakso 8 tulisi Netflixiin 8 päivä Maaliskuuta
- JakaikkiloputkaudettakaS
Odotan innolla sitä seiska ja kasi kautta 🙂 sais tulla jo !! 😩
- Anonyymi
se oli siellä ja tykkäsin mutta nyt se on poistunu sieltä en tiedä miksi
- Anonyymi
Minulla ei ole vampire diaries netflixissä olen ettiny monesti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524528
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253790
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433615Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394