Menen ensi k korttikurssille semmosella shettiksellä . Osaan valjastaa.. Mutta mitä mun kannattais harjotella niihin kurssin pääsykokeisii??? Mitä siihen tulee oikeestaa... Tiiän et siihen tulee ainaskii volttaus :))) mut kiitos jo etukäteen
kysymyksiä poniraveista :))
6
299
Vastaukset
- vastatkaa!!
* menen ensi keväänä...
- p-ajoluvan haltia
Pääsykokeessa kysytään kai vähän kirjatietoa ja valjastustottakai. Volttauksesta en tiedä mutta ajaa pitää osata.
- kolakarkki
Pääsykokeisiin täytyy oaa valjastaa ja hallita poni ajossa. Volttausta harjoitellaan itse kursilla, sitä ei tarvite osata pääsykokeisiin.
- kokemus
Opettele ajamaan varmasti ja hallitusti ja harjoitus tekee mestarin valjastuksessakin ;)
- voittoponi
Itellä kortti ja 2 starttii alla. Yksi hyväksytty startti 4.sijalla ja yksi "Voitto" startti mutta hml 1 sija :( sinun täytyy osata voltata,valjastaa ja hallita poni. Teoriakokeessa valittavana n.300 eri kysymystä josta teoriakokeen pitävät valitsevat 20-30 kysymystä. Lukea kannattaa ehdottomasti sillä pänttäsin koko illan ja sain minimipisteet että sai hyväksytyn. Kannattaa opetella:
Ponien säkäkorkeudet
Toimihenkilöt raveissa
Piiskan pituudet
Lyhenteet esim. Hml (hylätty maalilaukka) k (keskeytys) hll (hylätty liiat laukat) yms.
Jos haluat lukea ponistani,starteistani ja blogistani mene osoitteeseen http://voittoponi.blogspot.com - enosaasanoa
Moi! Olen 12v. tyttö, joka haluaisi mennä korttikursille, laina ponilla. Kysymys onkin olenko valmis siihen. Olen ajanut kaverin poneja ja toisen kaverin hevosta jonkin aikaa. Hevosen käsittelyn osaan, valjastuskin menee yleensä oikein. Riippuu ihan siitä onko paljon erikoisvarusteita, normaalit sekit, martingaalit, ja tälläiset kyllä osaan laittaa. Tiedän teoriaa jonkun verran ja näin. Olen myös ravinuorissa ja harrastanut ratsastusta 7 vuotta. Mutta viimiset puolitoista vuotta keskittynyt raviurheiluun. Menenkö kokeilemaan korttikurssin pääsykoetta, vai odotanko ensivuoteen? Tänä vuonna kurssi järjestetään meidän kotiradalle. :d
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1742618Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19747Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait220734Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678