Menen ensi k korttikurssille semmosella shettiksellä . Osaan valjastaa.. Mutta mitä mun kannattais harjotella niihin kurssin pääsykokeisii??? Mitä siihen tulee oikeestaa... Tiiän et siihen tulee ainaskii volttaus :))) mut kiitos jo etukäteen
kysymyksiä poniraveista :))
6
260
Vastaukset
- vastatkaa!!
* menen ensi keväänä...
- p-ajoluvan haltia
Pääsykokeessa kysytään kai vähän kirjatietoa ja valjastustottakai. Volttauksesta en tiedä mutta ajaa pitää osata.
- kolakarkki
Pääsykokeisiin täytyy oaa valjastaa ja hallita poni ajossa. Volttausta harjoitellaan itse kursilla, sitä ei tarvite osata pääsykokeisiin.
- kokemus
Opettele ajamaan varmasti ja hallitusti ja harjoitus tekee mestarin valjastuksessakin ;)
- voittoponi
Itellä kortti ja 2 starttii alla. Yksi hyväksytty startti 4.sijalla ja yksi "Voitto" startti mutta hml 1 sija :( sinun täytyy osata voltata,valjastaa ja hallita poni. Teoriakokeessa valittavana n.300 eri kysymystä josta teoriakokeen pitävät valitsevat 20-30 kysymystä. Lukea kannattaa ehdottomasti sillä pänttäsin koko illan ja sain minimipisteet että sai hyväksytyn. Kannattaa opetella:
Ponien säkäkorkeudet
Toimihenkilöt raveissa
Piiskan pituudet
Lyhenteet esim. Hml (hylätty maalilaukka) k (keskeytys) hll (hylätty liiat laukat) yms.
Jos haluat lukea ponistani,starteistani ja blogistani mene osoitteeseen http://voittoponi.blogspot.com - enosaasanoa
Moi! Olen 12v. tyttö, joka haluaisi mennä korttikursille, laina ponilla. Kysymys onkin olenko valmis siihen. Olen ajanut kaverin poneja ja toisen kaverin hevosta jonkin aikaa. Hevosen käsittelyn osaan, valjastuskin menee yleensä oikein. Riippuu ihan siitä onko paljon erikoisvarusteita, normaalit sekit, martingaalit, ja tälläiset kyllä osaan laittaa. Tiedän teoriaa jonkun verran ja näin. Olen myös ravinuorissa ja harrastanut ratsastusta 7 vuotta. Mutta viimiset puolitoista vuotta keskittynyt raviurheiluun. Menenkö kokeilemaan korttikurssin pääsykoetta, vai odotanko ensivuoteen? Tänä vuonna kurssi järjestetään meidän kotiradalle. :d
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5511569Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla958769Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka203921Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti43669Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73616- 893540
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.93472Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133409Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343202Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452355