Olen ilmiselvä murhaaja. Nimittäin, tuli tapettua linnunpoikasia kun omalla välinpitämättömällä toiminnalla sain emon hylkäämään poikasensa. Kyllä on koko syksyn kaduttanut ja kaduttaa yhä :(
Paljastin kesällä lomakiinteistön ryöstön saamalla mustan legioonan kiinni itseteossa. Ryöstäjät kulkivat jonossa rakennuksen ali ja nousivat pilariapitkin rakenteisiin. Minä kaivoin Raidin ja suihkutin koko seinäsivun sekä liigaa suoraan pärstään. Hajuthan siitä tuli, ja tiesin läheisestä linnunpesästä, mutta toivoin ettei emo pelästyisi liikaa. Olin enemmän huolissani että poikasista kasvaisi vammaisia.
Myöhemmin sisältä löytyi aina käydessäni lisää ruumiita ja linnunpesäkin oli pelkkiä ruumiita täynnä. Luulin huolehtivani kiinteistöstä, mutta minusta tulikin murhaaja. Voi voi mitä tämä yhteiskunta saa tekemään. Vielä lisätäkseni tuskaani, tiedän ettei tämä ole vielä ohi. Ensi kesänä saman liigan pomo jatkaa touhujaan, ja minä joudun ottamaan käyttööni kovemmat aseet. Vasta silloin minusta tulee joukkomurhaaja.
Tiedän…tiedän… mistä ne tulevat ja mistä ongelma johtuu…. ja siitäkin saa minua syyttää. Sitä kun yrittää kaikkensa niin varmasti saa maistaa kovaa lääkettä ja saa tuplasti takaisin. Mikähän tätä Suomea vaivaa? Mistähän tämä näkökulma ainaisista esteistä on tullut? Tiedän…. koulutuksesta ja kokemuksesta. Koulut on käyty ja kokemusta saatu - ja palkka? Pelkkää märkää rättiä naamalle. Tosi kannustavaa!
Noh, ei se mitään. Onhan näitä muitakin. Eräskin lääkäri, varmaan on vannonut valansa, mutta silti käytti kaasua ja tappoi kokonaisen joukkueen tulella. Pisti hieman paremmaksi kuin natsit kun antoi kaasun palaa, vai olisiko se toisin puolin? Eikä onneksi valinnut kuin yhden perheen. Eikä ollut kysymys mustalaisista.
Entäpä eräs vanginvartija? Tässä vain kielin koko kansalle lohdutukseksi. Oli itse hevoslegioonan vanki ja tappoi polttamalla bensalla koko yhteisön. Ihmeellisen turvallisella mielellä ovat vangit Suomen vankiloissa. Ei kannattaisi.
Murhaaja - joukkomurhaaja
Kai ennattaisi
0
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223914
- 901924
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681291- 561149
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551052Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143859