Seuraan paikkakuntani lehtiä tilaajana. Saattaa olla, että huomenna on viimeinen yleinen rokotuspäivä, se riskiryhmille tarkoitettu.
Piikin kyllä saa niin kauan kuin rokotetta riittää. Tiedä onko lunssapiikistä mitään hyötyä, ei kai vahinkookaan sano.
Lunssarokotuksista ei ilmotella!
7
95
Vastaukset
- Flunssaton on olo
En ota enää yhtään mitään rokotusta!
Niissä on mitä vain muutakin kuin se, mistä valehdellaan.
Ja suurin osa pelkkää lääketehtaitten rahastusta, jota läpeensä korruptoitunut Suomenkin a.o. virasto ja lääkärikunta suoii.
Flunssaa ei ole ollut 30 vuoteen kun aloin ottamaan päivittäin kalanmaksaöljyhörpyn. Siitä vaan suoraan pullon suusta. - sepä hyvä konsti
saat siinä samalla niin paljon pöpöjä, ettei mikään mahatautikaan enää tepsi. Minä ihan turhaan lusikkaa olen käyttänyt.
- *Kukkahame*
Meidän kunta pitää nettisivustonsa ajan tasalla, siellä on kaikki tarvittava tieto.
Tulevana lauantaina on viimeinen rokotuspäivä tänä syksynä.
Ajan varaukset labraan ja lääkäreillekin mahdollista varata netistä, lääkärille olen omahoitajan kautta tilannut vastaanottoajan hän kun ymmärtää koska labrat on valmiit.
Uusin tässä hiljattain ajokortin ja EUmaihin käypäsen matka'luva', mikä lienee virallinen nimi?
Poliisiasemallekin piti varata aika ja tein sen netin kautta.
No nyt tuli muutakin kuin flunssarokotusta, haittaako?En ole osannut kuntasivuilta tätäkään tietoa hakee. Kun *Kukkahame* mainitsi tuon poliisilaitoksella asioinnin niin tutut neuvoivat varaamaan netista ajan. Tupa oli täynnä väkee. Pääsin pienellä jonottamisella nettiajan ansiosta.
Sama tietysti katsastusasioissa, muuten saa odotella pitkään omaa vuoroaan.- Asiat asioina
capt.cöpenick kirjoitti:
En ole osannut kuntasivuilta tätäkään tietoa hakee. Kun *Kukkahame* mainitsi tuon poliisilaitoksella asioinnin niin tutut neuvoivat varaamaan netista ajan. Tupa oli täynnä väkee. Pääsin pienellä jonottamisella nettiajan ansiosta.
Sama tietysti katsastusasioissa, muuten saa odotella pitkään omaa vuoroaan.Eipä ole tarvinnut varttituntia pitempään jonotella Poliisiasemalle ajokorttiuusintaan eikä mihinkään ajanvaraukseenkaan. Paikanpäälle menen itse, en ala tietokoneella arpomaan tuntikausiksi, minne mitäkin asiaa esittäisin. Katsastukseenkin olen yleensä samalle tai seuraavalle päivälle päässyt ilman nettihörhöilyä.
- *Kukkahame*
Saahan kaikilla paikkakunnilla mennä ilman ajanvarausta, täällä poliisi on yhdistetty useamman kaupungin ja kunnan yhteiseksi ja sijaitsee Järvenpäässä.
Katsastukseen saa mennä minne haluaa ja täällä on todella valinnan varaa ja kaikilla myös drive in kaistoja ilman ajanvalausta. - *Kukkahame*
Vielä katsastuksesta.
Olen 'löytänyt' tästä läheltä hyvin organisoidun ja toimivan huoltamon, tietokoneella kaikki mitä tekevät, tässä äskettäin tuli mieleeni moottoriöljy tilanne, poikkesin paikalle ja sieltä se selvisi.
Heinäkuussa oli kesällä huolto ja sieltä käsin käytettiin katsastuksessa,
katsastuskonttori on muutaman sadan metrin päässä, ja minun ei tarvinnut sitäkään tehdä.
Tuo katsastus on tulossa huoltamoille ja se on hyvää palvelua, veloitus sama kuin jos itse käy, ilman lisämaksua.
Tämä lisäpalvelu on omiaan lisäämään asiakasmäärä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147294
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271756Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 361527
- 1431287