Haluan jakaa tämän jonnekin ja kirjoitan tämän nyt vaikka tänne internetin sopukkaan :"DD
Rakastan animua ja toivon joskus että eläisin itse 2D-maailmassa *___* Animepojut ovat niin ihania että ihastun niihin tämän maailman miesten sijasta. ;__;
Eli joskus tuntuu aika masentavalta elää tässä maailmassa animemaailman sijasta. Mutta sitten tajusin että jos olisin syntynyt 2D-animemaailmaan, niin silloin tuskin osaisin arvostaa animemaailmaa kovin paljoa koska pitäisin sitä itsestäänselvyytenä. Nyt kun elän (rumahkossa) 3D-maailmassa, ja pystyn vertaamaan sitä 2D-maailmaan, ja sitä kautta ymmärrän animemaailmaan kaikki hienoudet, niin: SAAN ANIMEMAAILMASTA ENEMMÄN IRTI KUIN SIINÄ ELÄVÄT ANIMEHAHMOT. Eli se on tavallaan lahja että synnyin 3D-maailmaan 2D:n sijasta.
Niin eipä mulla muuta :''D Kuulostaa varmaan hullulta mutta aivan sama!
Hmmmmm
minävaan :33
0
108
Luetuimmat keskustelut
- 881394
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1921197- 741029
- 78933
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361841- 60799
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168794Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 85658