Päivämäärä Selite Summa (€)
14.9.2013 Kuukausimaksu 9,99
16.7.2013 Takaisinmaksu -268,88
14.7.2013 Kuukausimaksu 9,95
18.6.2013 Nostokulu 23,50
18.6.2013 Nosto 200,00
18.6.2013 Vanhasta järjestelmästä siirretty tilin saldo 33,30
Elikkä mitä helvetin pelleilyä tää on, kun olen laskut maksanut arvon euroloan kusetuspalvelulle aikapäivää sitten ja nyt ne alkaa yhtäkkiä karhuta jtn kuukausimaksua??
euroloan kuukausimaksu
11
826
Vastaukset
- 18+11=29
Onhan sinulla kuitit kai tallella. pupeltakoot mitä pupeltaa. mut nyt ne on keksineet kiertää 1.6 lainsäädäntöä takaajien avulla ja kustanukset sitä kautta nousee kohta tietysti pilviin tai on jollain jo ehkä noussut.
- tutustu....
häh? pitäis tutustuu hinnastoon, ennenkuin alkaa vippailemaan...siellä on kaikki maksut lueteltu, myös kk-maksu
- jatkuva luotto
sullahan on siellä auki alkuperäinen laina, josta voit ammentaa, jos tarviit fyrkkaa...sehän pitää irtisanoa, ellet enää käytä sitä.
- 19+7
Sivullahan sanotaan selvästi: "Jatkuva luottotili aina käytettävissäsi, maksat vain käyttämästäsi luotosta". Mielestäni se tarkoittaa sitä, ettei kuukausimaksua voida periä, jos lainaa ei ole.
- järkee vai ei
On se ihme pulju. Laskun erän kävin maksmassa niiden omien sivujen kautta mut se edelleen on sielä ja ja kasvanut korkoakin ?
- halooo
mitä ne siellä asiakaspalvelussa sanoi? kait sinä nyt ekkana sinne soitit?
- lainaa päällä 0 eur
halooo kirjoitti:
mitä ne siellä asiakaspalvelussa sanoi? kait sinä nyt ekkana sinne soitit?
Nyt tänään olivat hoitaneet sen erän pois näkyvistä .. kai se
- pelutsi
5000e euroloanilta lainaa.ilmoitettiin että meillä olisi laina tarjous sinulle sähköpostiin.katsoin että 5000e ovat myöntäneet ja kävin verkkopankki tunnuksilla kasomassa ja niin oli joo.soitin sinne ja keskustelin ni sanoi että se on esim 6kk siellä voimassa vaikka en sieltä mitään siirrä itselle ym.eikä vissiin esim koko lainaa tarvi sieltä käyttää jos ei tarvitse.en kyllä euroakaan viellä ole siirtänyt itselle mutta asia nyt kuuluukin et jos en nyt nostakkaan mitään ni tuleekohan tuosta mulle silti jotain maksuja.?
Siltä vaikuttaa mutta hyväksyitkö lainan? Jos hyväksyit. vaikka et käyttäisikään niin taitaa olla että joudut makseleen noita kuluja nolla velasta huolimatta.
- pelutsi
miks maksaa jotain kuluja jos en ole mitään velkaa nostanut.verkkopankki tunnuksella jos menen kyseisen firman sivuille ni siel on mun tiedot ym ja se 5000e.mun mielestä ne väitti et ei tule kuluja jos en mitään ota.ja puoli vuotta se olis siellä otan tai en.
- pelutsi
mitä mielt ootte miten sielt voi yleensäkkii vaik irtautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1127330- 475286
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa572979Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72463Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101488Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1921359Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3111020Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?226963Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896