euroloan kuukausimaksu

Fuckthapikavipit

Päivämäärä Selite Summa (€)
14.9.2013 Kuukausimaksu 9,99
16.7.2013 Takaisinmaksu -268,88
14.7.2013 Kuukausimaksu 9,95
18.6.2013 Nostokulu 23,50
18.6.2013 Nosto 200,00
18.6.2013 Vanhasta järjestelmästä siirretty tilin saldo 33,30

Elikkä mitä helvetin pelleilyä tää on, kun olen laskut maksanut arvon euroloan kusetuspalvelulle aikapäivää sitten ja nyt ne alkaa yhtäkkiä karhuta jtn kuukausimaksua??

11

870

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+11=29

Onhan sinulla kuitit kai tallella. pupeltakoot mitä pupeltaa. mut nyt ne on keksineet kiertää 1.6 lainsäädäntöä takaajien avulla ja kustanukset sitä kautta nousee kohta tietysti pilviin tai on jollain jo ehkä noussut.

• tutustu....

häh? pitäis tutustuu hinnastoon, ennenkuin alkaa vippailemaan...siellä on kaikki maksut lueteltu, myös kk-maksu

• jatkuva luotto

sullahan on siellä auki alkuperäinen laina, josta voit ammentaa, jos tarviit fyrkkaa...sehän pitää irtisanoa, ellet enää käytä sitä.

• 19+7

Sivullahan sanotaan selvästi: "Jatkuva luottotili aina käytettävissäsi, maksat vain käyttämästäsi luotosta". Mielestäni se tarkoittaa sitä, ettei kuukausimaksua voida periä, jos lainaa ei ole.

• järkee vai ei

On se ihme pulju. Laskun erän kävin maksmassa niiden omien sivujen kautta mut se edelleen on sielä ja ja kasvanut korkoakin ?

• halooo

mitä ne siellä asiakaspalvelussa sanoi? kait sinä nyt ekkana sinne soitit?

• lainaa päällä 0 eur
        halooo kirjoitti:

mitä ne siellä asiakaspalvelussa sanoi? kait sinä nyt ekkana sinne soitit?

Nyt tänään olivat hoitaneet sen erän pois näkyvistä .. kai se

• pelutsi

5000e euroloanilta lainaa.ilmoitettiin että meillä olisi laina tarjous sinulle sähköpostiin.katsoin että 5000e ovat myöntäneet ja kävin verkkopankki tunnuksilla kasomassa ja niin oli joo.soitin sinne ja keskustelin ni sanoi että se on esim 6kk siellä voimassa vaikka en sieltä mitään siirrä itselle ym.eikä vissiin esim koko lainaa tarvi sieltä käyttää jos ei tarvitse.en kyllä euroakaan viellä ole siirtänyt itselle mutta asia nyt kuuluukin et jos en nyt nostakkaan mitään ni tuleekohan tuosta mulle silti jotain maksuja.?

• Siltä vaikuttaa mutta hyväksyitkö lainan? Jos hyväksyit. vaikka et käyttäisikään niin taitaa olla että joudut makseleen noita kuluja nolla velasta huolimatta.

• pelutsi

miks maksaa jotain kuluja jos en ole mitään velkaa nostanut.verkkopankki tunnuksella jos menen kyseisen firman sivuille ni siel on mun tiedot ym ja se 5000e.mun mielestä ne väitti et ei tule kuluja jos en mitään ota.ja puoli vuotta se olis siellä otan tai en.

• pelutsi

mitä mielt ootte miten sielt voi yleensäkkii vaik irtautua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      107
      720
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      618
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63