Jeesus tulee pian

oletko sinä valmis?

Kääntäkää katseenne Herraan Jeesukseen, sillä Hän tulee pian.
Tehkää parannus.

27

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tieto on annettu!

Tämä maailma ja iso joukko Uskovista yllättyy Jeesuksen tulosta,hän tulee niin että ei kukaan tahdo uskoa hänen nyt jo tulostaan,mutta niin hän sen on sanonutkin,mutta hän ei pidä omiaan tietämättömänä,että se yllättäsi valittunsa!
      Jeesus tulee aika on loppumassa ja hetkenä minä vaan,ei enään sanontaa tulee pian,vaan hetkenä minä hyvänsä ! Ari

• 1234567...

Tieto on annettu! Ennen Jeesuksen toista tulemista käy näin: Ilm.17:12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat YHDEKSI HETKEKSI PEDON KANSSA.
        13. Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.

• Jeesus Maria Gidron

MINÄ TULIN JO AIKAISEMMIN, ihmisen poika!
        Kyllä minä elän.

• 1234567... kirjoitti:

Tieto on annettu! Ennen Jeesuksen toista tulemista käy näin: Ilm.17:12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat YHDEKSI HETKEKSI PEDON KANSSA.
        13. Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.

* " 1234567... " , Ei käy, olet eksynyt pois totuudesta, etkä ymmärrä Raamattua, se tuntuu olevan lukittu sinulle, ja avautuu vasta, kun annat Jeesusken veren puhdistaa sydämesi, ensin harhaoppisuudestasi, sitten samantien synnistäkin, ja voit uudestisyntyä, ja ehkäpä Sana alkaa elää ja voit sitä ymmärtää, nyt et vielä taida Raamatuissa !

* En ala tinkaamaan kanssasi, usko, tai oo uskomatta !

• 1234567...
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* " 1234567... " , Ei käy, olet eksynyt pois totuudesta, etkä ymmärrä Raamattua, se tuntuu olevan lukittu sinulle, ja avautuu vasta, kun annat Jeesusken veren puhdistaa sydämesi, ensin harhaoppisuudestasi, sitten samantien synnistäkin, ja voit uudestisyntyä, ja ehkäpä Sana alkaa elää ja voit sitä ymmärtää, nyt et vielä taida Raamatuissa !

* En ala tinkaamaan kanssasi, usko, tai oo uskomatta !

Mohikaani ymmärrä tämä: Ennen Jeesuksen toista tulemista on kaikki viimeiset vitsaukset, sodat, ahistukset, vihat ja vainot, samoin myös pedon kumartamiset. Ilmestyskirjassa kolmas enkeli varoittaa suurella äänellä pedosta ja pedon merkistä.

Ennen Jeesuksen toista tulemista on jokainen valintansa tehnyt ketä kumartaa.

• Hoshianna.

" JA SANA TULI LIHAKSI ".

Me uskon kansa olemme se Jeesuksen tulo, kun puhumme Hänen sanojaan, niin Hän elää meissä sanana ja Henkenä. Käyttäytykäämme siis arvokkaasti ja antaumuksella, pelastakaamme ne sielut tulevalta tuomiolta, jotka eivät vielä ole antaneet lain tuomioiden tuomita itseään, jotta löytäisivät avun so. armon oikeaan aikaan. Pankaamme pois kaikki pahuus, kuten Paavalin kautta on kirjoitettu.

Tämä on se Kristuksen tulemus teille rakkaat kuulijani, sillä minä olen se, joka annoin tämän sanomani palvelijaini kautta. Minä tulen Hengen "pilvenä" teidän yllenne. Älkää siis katselko luonnollisia taivaan pilviä, en minä sieltä tule.

• Helluntaikirkko ei näytä odottavan Jeesusta tulevaksi ainakaan vuoteen 2020 mennessä. Heillä on tuohon vuoteen saakka laadittu strategia toiminnalleen, joka löytyy Helluntaikirkon nettisivuilta. Tuossa strategiassa ei mainittu mitään siitä vaihtoehdosta, että Jeesus saattaisi tulla ennen vuotta 2020.

• * Hoshianna ja sinä taas tyrmäätte ajankohtaisen ja asiallisen hyvä aloituksen, valheillanne, ketju on turmeltu jo, ennen kuin se edes pääsee kunnolla esille, teidän Jeesuksen kieltäjien ja Pyhän Hengen vastustajien ansiosta, kyllä te palkkanne saatte, mutta ette taivaasta !

• Onko näin???
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Hoshianna ja sinä taas tyrmäätte ajankohtaisen ja asiallisen hyvä aloituksen, valheillanne, ketju on turmeltu jo, ennen kuin se edes pääsee kunnolla esille, teidän Jeesuksen kieltäjien ja Pyhän Hengen vastustajien ansiosta, kyllä te palkkanne saatte, mutta ette taivaasta !

Jos tuo on totta, mitä mazdels tuossa TOTEAA, niin silloinhan te helluntailaiset olette itse tyrmänneet ja halunneet estää Jeesuksen tulon laatimallanne strategialla, jota Jeesuksenkin on noudatettava viimeistä piirtoa myöten!
        Pitäähän teidän helluntailaisten saada repiä verkkonne "suurilla herätyksillänne", ennenkuin Jeesus uskaltaa astua tänne edes jalallaankaan!

Miten muuten kastamattomille lapsillenne käy sitten Jeesuksen tullessa?

Jeesus saattaakin silloin kysyä teiltä, että ´miksette sallineet lasten tulla minun tyköni heitä estäen, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.´

• rehellisesti tutkien
        Onko näin??? kirjoitti:

Jos tuo on totta, mitä mazdels tuossa TOTEAA, niin silloinhan te helluntailaiset olette itse tyrmänneet ja halunneet estää Jeesuksen tulon laatimallanne strategialla, jota Jeesuksenkin on noudatettava viimeistä piirtoa myöten!
        Pitäähän teidän helluntailaisten saada repiä verkkonne "suurilla herätyksillänne", ennenkuin Jeesus uskaltaa astua tänne edes jalallaankaan!

Jeesus saattaakin silloin kysyä teiltä, että ´miksette sallineet lasten tulla minun tyköni heitä estäen, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.´

OTTAKAA HUOMIOON.
        Raamattu on hengellisen OPIN KIRJA. Huomatkaa ei siis kongreettisten tapahtumien kirja. Luterilainen kirkko sanookin sitä KRISTIN OPIKSI, sitä se onki.
        Vailla historiallista totuutta. Vailla juutalaisten todellista historiaa.
        Yrittäkää jo ymmärtää kyseessä olevan Psykoloogisen manipulaation!

Ei savua ilman tulta, pitää tässäkin paikkansa. Mies, joka oli todellinen, ei ollut kuitenkaan kirjoituksen mukainen Jeesus alkuperältään.

Rehellisyyden tulta ei Raamattu kestä suoraan luettuna.

• valkea hevonen
        rehellisesti tutkien kirjoitti:

OTTAKAA HUOMIOON.
        Raamattu on hengellisen OPIN KIRJA. Huomatkaa ei siis kongreettisten tapahtumien kirja. Luterilainen kirkko sanookin sitä KRISTIN OPIKSI, sitä se onki.
        Vailla historiallista totuutta. Vailla juutalaisten todellista historiaa.
        Yrittäkää jo ymmärtää kyseessä olevan Psykoloogisen manipulaation!

Ei savua ilman tulta, pitää tässäkin paikkansa. Mies, joka oli todellinen, ei ollut kuitenkaan kirjoituksen mukainen Jeesus alkuperältään.

Rehellisyyden tulta ei Raamattu kestä suoraan luettuna.

"Katso minä tulen uutena".
        Vanhat vaatteet ovat kirjoitettu OPPI. Uudet vaatteet ovat rehellisyys !!!!!!!
        Minä pukeudun rehellisyyteen, valkeihin vaatteisiin, ratsastaen valkealla hevosella.
        Valkea hevonen on rehellisyyden voima. Nyt on valkean hevosen ja sillä ratsastajan aika tullut!!!!!

• kaikkea sitä lukee..
        valkea hevonen kirjoitti:

Minä pukeudun rehellisyyteen, valkeihin vaatteisiin, ratsastaen valkealla hevosella.
        Valkea hevonen on rehellisyyden voima. Nyt on valkean hevosen ja sillä ratsastajan aika tullut!!!!!

Höpön höpön. Enpä muuta osaa sanoa.

• rehellisesti nyt
        valkea hevonen kirjoitti:

REHELLISYYS.

On tuli, joka polttaa sen, mikä valhetta on. Olkoonpa se valhe sitten Raamatussa, tai muualla, kristillisissä opeissa, tai ei kristillisissä. Arvostakaa rehellisyyttä ennen kaikkea, niin te menestytte parhaiten.

Jahin toivomus Suomen kansalle aina ja iankaikkisesti, tuskaksi ja taudiksi, sillä minustakaan ei siihen ollut.

• Onko näin??? kirjoitti:

* Joo joo, mutta kun se ei ole totta, kuhan mies jaarittelee ja tolittaa eikä tiedä mistään ! Niin kuin et sinäkään. Olet yhtä harhassa sinäkin, vauvakasteinesi !

• 100% fakta

Ei tuu nyt eikä koskaan.

• Zeus tulee!

Lähes 2000v:tta jokaisen sukupolven aikana luulevaiset arvailleet
        Jeesuksen tulevan.Onko noin pitkään valehdeltu mistään asiasta?

Eivätkä osaa edes häveta,vaan pokkana jatketaan samaa kulunutta
        fraasia.

• Foek
        Zeus tulee! kirjoitti:

Lähes 2000v:tta jokaisen sukupolven aikana luulevaiset arvailleet
        Jeesuksen tulevan.Onko noin pitkään valehdeltu mistään asiasta?

Eivätkä osaa edes häveta,vaan pokkana jatketaan samaa kulunutta
        fraasia.

Raamattu tiesi tämänkin.

3. Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
        4. ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta." 2piet3

• #¤%&/(
        Foek kirjoitti:

Raamattu tiesi tämänkin.

3. Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
        4. ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta." 2piet3

Onko pilkkaamista kertoa miten asia on?
        Jeesus ei ole tullut, vaikka sitä on luvattu pari tuhatta vuotta.
        Näin asia nyt vaan on.

• * "100% fakta", kyllä tulee, Pietari vastaa sulle;

* 2Piet.3:9. " Ei Herra viivytä lupauksensa täyttymisä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä , vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen. "

• ¤%&/()
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* "100% fakta", kyllä tulee, Pietari vastaa sulle;

* 2Piet.3:9. " Ei Herra viivytä lupauksensa täyttymisä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä , vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen. "

Pietari voi vastata mitä ikinä lystää. Fakta nyt kuitenkin on se, että Jeesus ei ole tullut, eikä tule.
        Kumpikaan meistä ei tule näkemään Jeesusta. Lyödäänkö vaikka vetoa?

• 1234567...

Tulee saada voitto pedosta, että pääsee tempaukseen mukaan, kun Jeesus tulee toisen kerran. Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä.

• ymmärrys hoi

Tulee tulee ei teillä ole mitään todistetta, raamattu ihmisten kirjoittama sen takia se ei todista mitään

• * Sodi sinä vaan, me muut, jotka olemme uudestisyntyneet, emme jää tänne sotimaan, petoa emmekä muitakaan otuksia vastaan, vaan meidät temmataan yläilmoihin Jeesusta vatsaan, ja niin me samme aina olla Herran kanssa.
        * Jätä nyt jo sinkin, 1234567 harhat päästäs ja usko Jeesukseen, tunnusta Hänet Jumalaksi, ja saat syntisi anteeksi.

• ymmärrys hoi kirjoitti:

Tulee tulee ei teillä ole mitään todistetta, raamattu ihmisten kirjoittama sen takia se ei todista mitään

* Onhan meillä elävä todiste, Jumalan Poika Jeesus Kristus. Jokainen uudestisyntynyt on kohdannut Hänet henkohtaisesti, ja siksi meillä on Jeesusken todistus. Sinunkin vaan tulee nöyrtyä Vapahtajan edessä, tunnusta Hänet Jumalan ja ihmisten edessä, ja Hän tunnustaa sinut Isän ja enkelien edessä.

• €€ro
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Sodi sinä vaan, me muut, jotka olemme uudestisyntyneet, emme jää tänne sotimaan, petoa emmekä muitakaan otuksia vastaan, vaan meidät temmataan yläilmoihin Jeesusta vatsaan, ja niin me samme aina olla Herran kanssa.
        * Jätä nyt jo sinkin, 1234567 harhat päästäs ja usko Jeesukseen, tunnusta Hänet Jumalaksi, ja saat syntisi anteeksi.

Uudestisyntyneet, mieleltään olette höpsähtäneet kuvitteluunne ei ole pontta, jos olisi yksikin todiste voisin alkaa ajattelemaan teidän tapaan, kun ei ole muuta kuin oletus.

• :-D
        €€ro kirjoitti:

Uudestisyntyneet, mieleltään olette höpsähtäneet kuvitteluunne ei ole pontta, jos olisi yksikin todiste voisin alkaa ajattelemaan teidän tapaan, kun ei ole muuta kuin oletus.

Onhan meillä todiste. Vanha kirja!

• kootut teokset
        :-D kirjoitti:

Onhan meillä todiste. Vanha kirja!

Ihmisten kirjoittamia kallevala, raamattu jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      375
      4975
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      354
      2870
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2531
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      93
      2133
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      468
      1879
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      33
      1604
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1436
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1392
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1332
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1233
    Aihe