Miehet veisittekö neitsyen mukananne baarista?

viatonko

Oon 20-vuotias kohta ja ilmeisesti nättikin, kun miehiä pyörii baareissa. Toistaiseksi ei oo tullut lähdettyä kenenkään mukaan. Alan kuitenkin olla epätoivoinen, koska haluaisin viettää elämääni sinkkuna kunnolla. Pelkkä pussailu alkaa kyllästyttää. En halua nyt sitoutua, joten siinä ei neitsyys mene, joten kännipano harkinnassa. Lähtisittekö baarista neitsyen kanssa vai pitääkö olla kokenut? Haluaisitteko tietää neitsyydestä? Kännissä homma voisi hoitua helpommin kun ei oo selvin päin kamalasti kokemusta edes fyysisestä läheisyydestä miesten kanssa.

28

2081

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N20

Kyllä ne lähtee, usko pois. Kerro olevasi neitsyt ennen kuin harrastatte seksiä, koska reaktio kertoo jotakin miehestäkin. Muista kondomi.

• N30+

Älä sitten vingu myöhemmin, että kaduttaa tai, että oli huono eka kerta!

• Kyllä veisin

Helppo tapaus, mutta väärä konsti. Ei missään tapauksessa kännissä ja ainakaan kovin kännisen kanssa. Mieti nyt, eka kerta pitäis olla mahdollisimman kiva ja miellyttävä, jotta voit oppia seksistä tyykkäämään. Okei, no jos miehiä kuitenkin pörrää ympärilläsi, valkkaa selvin ja miellyttävin heistä ja pamauta suoraan, "haluisin kokea ekakertani sängyssä juuri sun kanssa, kiinnostaisko?" ja katso miten kaverilla menee pasmat sekaisin. Muutamassa tunnissa olet yhtä seksikokemusta rikkaampi. Ja kun alatte hommiin muista pyytää olemaan hellä ja esileikkimään kanssasi ennen varsinaista aktia. Sit vasta kalua sisään kun sä tunnet olevasi riittävän kiihottunut. Muista kondomi, se helposti unohtuu nimenomaan ekakerroilla.

Jos itselle sattuisi neitsyt sänkyseuraksi, ehdottomasti haluisin tietää, olisi kunniatehtävä olla jollekin se eka rakastelukumppani.

• viatonko

Kiitos vastanneille. Hyvä jos lähtee, mulla on jäätynyt homma kun pelkään, ettei neitsyt kelpaa yhden yön jutuksi.

Ja en vingu. Mulle tuo ei ole niin iso asia, enkä halua odottaa esim 10 vuotta, jos en halua seurustella. Eka kerta muutenkin taitaa olla vähemmän kiva. Ja kännissä olisi ainakin rento, liian kännissä tosin ei onnistuisi. Musta on vaan kamalan noloa olla neitsyt tässä iässä. Tuntuu, että kundi juoksisi pakoon kun heittäisin, että ootko mun ensimmäinen. Helpommalta tuntuisi melkein olla kertomatta ja antaa vaan mennä, jotta pääsisi eroon siitä. Ehkä sitä ei huomattaisi...Luulen, että voin oppia nauttimaan seksistä, kun pääsen eroon neitsyydestä. Nyt se on vaan häpeäpilkku, joka estää viettämästä sinkkuelämää. Ei oo helppoa olla sitoutumiskammoinen neitsyt. Kaikki tuomitsevat kännitavan ja pitävät sitä niin isona juttuna, jossa pitää olla joku parisuhde.

• N30+
        viatonko kirjoitti:

Kiitos vastanneille. Hyvä jos lähtee, mulla on jäätynyt homma kun pelkään, ettei neitsyt kelpaa yhden yön jutuksi.

Ja en vingu. Mulle tuo ei ole niin iso asia, enkä halua odottaa esim 10 vuotta, jos en halua seurustella. Eka kerta muutenkin taitaa olla vähemmän kiva. Ja kännissä olisi ainakin rento, liian kännissä tosin ei onnistuisi. Musta on vaan kamalan noloa olla neitsyt tässä iässä. Tuntuu, että kundi juoksisi pakoon kun heittäisin, että ootko mun ensimmäinen. Helpommalta tuntuisi melkein olla kertomatta ja antaa vaan mennä, jotta pääsisi eroon siitä. Ehkä sitä ei huomattaisi...Luulen, että voin oppia nauttimaan seksistä, kun pääsen eroon neitsyydestä. Nyt se on vaan häpeäpilkku, joka estää viettämästä sinkkuelämää. Ei oo helppoa olla sitoutumiskammoinen neitsyt. Kaikki tuomitsevat kännitavan ja pitävät sitä niin isona juttuna, jossa pitää olla joku parisuhde.

Ei tarvitse olla parisuhde. Itsellänikään ei ollut, muttei kylläkään baaripanokaan. Ole hyvin varovainen, kenen kelkkaan lähdet. Alkoholinvaikutuksen alaisena kumppanin voi helposti valita väärin. Muista nämä kolme asiaa: Älä anna ilman kondomia, kerro hyvälle ystävällesi tekstarilla, jos menet jonkun kämpille ja kerro miehelle neitsyydestäsi. Vanha muija neuvoo, mutta älä välitä. :)

• hjg

Sovitaan tapaaminen seksin merkeissä; jos sopii.. Otetaan vähän viiniä ja rentoudutaan hellimään toisiamme..

• mies.

Panisin heti. Missä asut?

• harkinnassa

Lähtisittekö baarista neitsyen kanssa vai pitääkö olla kokenut?
      – kokemus ei ole naisen laatua vaan asenne. Eli lähtisin.

Haluaisitteko tietää neitsyydestä?
      – ehdottomasti, muuten tuntisin itseni petetyksi

Kännissä homma voisi hoitua helpommin kun ei oo selvin päin kamalasti kokemusta edes fyysisestä läheisyydestä miesten kanssa.
      – känni ei haittaa jos olen itse n. selvä

• saattaisollanäin

Ensin meinasin vastata kyllä, mutta hetken mietittyäni, en sittenkään. En haluaisi olla se mies joka mahdollisesti saisi sinulle huonoimman kokemuksen ikinä aikaiseksi. Tuskin olen huono sängyssä, mutta olen puuhastellutkin vaan kokeneempien kanssa. Sinulla saattaisi olla huono itsetunto ja loputkin saattaisi romuuttua. Tosin minua varmempiakin on ja sinun ei pitäisikään lähteä sillä asenteella, että joku keppiheikki ja äkkiä, vaan hieman miettiä ja antaa kaverin myydä itseään ensin..

• Johnny Boy

Lähtisin kyllä.
      Mut kannattaa tosiaan valita vähän tarkemmin tuo baariseura yleisesti ottaen.
      Muutenkin jo tietysti, mut vielä ettei ainakaan lähde liian kännisen matkaan.
      Sellaisen kanssa asiat menee ihan kirjaimellisestikin reisille, eikä todellakaan hyvällä tavalla tarkoitettuna.
      Mutta ootko ihan varma, että haluat just baarista pokan?
      Siellä niitä kyllä just on tarjolla, mut eka kerta vois silti olla fiksumpi touhuta selvinpäin olevan kanssa.
      Ja kun selvistäkin kyllä löytyy niitä, joille riittää pelkkä nainti.
      Itse ainakin olen tällainen, haluaisin edes joskus panna selvistäkin päin ihan huvikseni ilman mitään sitoutumisia tai muita tunteellista kökköä.

• MisterQ

Kuule!
        Oon aika monta kertaa baarissa ollu kännissä ja aika monta kertaa tuonu sieltä muijan kämpille. Ja aika monta kertaa on nussittu vasta aamulla, tai sitten illalla ja aamulla, kun ollaan selvitty. Eli se humala nyt ei ole mikään este lähteä kenenkään matkaan.

• Näin.

Äläs nyt kännissä :)

Lähde hommiin myös neitsyen kanssa niin ei mitään paineita :P

• viatonko

Hyviä neuvoja N30 , kiitos! :)

Baarissa niitä on, muuten en oikein tunne miehiä. Ja kokemattomana tarvitsen alkoholia, jotta uskallan mitään. Enkä ole ajatellut päätyä ihan kehen tahansa.
        Seksin suhteen toki onkin huono itsetunto, kun ei ole sitä kokemusta.

Vapaaseen suhteeseenkin tunnutaan haluavan kokeneita. Enkä löydä sitoutumishaluttomia, kohdallani miehet ovat lähteneet etsimään vaimoa muualta, kun oon kertonut tahtovani olla sinkku.

Neitsyen kanssa olisikin "turvallista" mutta niitä ei ole ihan joka kulmalla. Ja kun itse en tunne.

• justask.

Elikkä siis joo, en panis neitsyttä.

• mjnyhtbrgef

Aloittaja on mies, vanha tuttu vakioaloittaja:psykologipseudoelikkäfilosofipsykologievolutiopsykologi.

• 8+17

unohdit 7 18 ja muut yhteenlaskuvariaatiot

• ajomies

nuorena miehenä en juuri muita kapakista ottanutkaan mukaan kuin neitsyeitä. ei tauteja, ei hiivaa, ei mitään vaaraa. sit ne oli niin tyhmiä että ne luuli että sängyssä pitää tehdä niinkuin sanotaan, eivät osanneet kieltäytyä mistään
      oli makea laskea immenkalvoa ryttyyn melkein joka vklp. usein sain tanssiessa jo selville että ei oltu vielä korkattua versiota. sen himokkaammin viettelin ne.
      pari kertaa veteli yöllä viikseen ja vielä aamulla jos niillä ei ollut krapulaa.
      joskus ajelin siskoksetkin ns sisään peräkkäisinä lauantaina.vähän isäukkonsa katsoi kun vaihdoin tyttöä kun kävin lauantaina 6 aikaan hakemassa ja pikkusiskon otin ajelulle isosiskon sijaan, tosin isosiskolla oli parempi värkki mutta pienemmät tissit,pikkusiskolla taas isommat melonit mutta jostakin syystä isommalta tuntuva värkki jo valmiiksi

eli kyllä neitsyeillä on oma hakijakuntansa luulisin

• huomaavainen 18v

Sähköpostin ku pistät nii voidaan sopii jos vaikka mä tulisin viemään neitsyytes, samalla saisit mun.

• Veinpä

… kerran varsin erikoisessa tilanteessa.

Mukavan oloinen tuntematon tavis-tyttö tuli vierelleni baaritiskillä ikäänkuin ”tyrkylle”.
      Lähti sitten ”puuteroimaan nenäänsä” ja paikalle istahti toinen tyttö kysymään kiinnostaisko minua äsken vieressäni istunut.
      Kuvittelin, että olisi maksullista tarjolla, mutta hän tokaisikin ”se on mun pikkusisko muttsitä hävettää kun se on neitsyt nii tulisitko meille iltakahville”.

Kun pikkusisko tuli takaisin veskistä niin toinen tokaisi ”nyt toi tietää”

Lähdin kotiini vasta aamulla ja kivaa oli.

• Kyllälähtisin. =8))

• uggi42vee

Jos tietäisin neitsyydestä, en lähtisi. Vaan tuskin se nainen näin vanhan kans lähtis itsekään :)

• autoileva_mies1

Neitsyt on kiva, se on kun uuden auton ostais. Molemmista kokemusta useamman kerran. Auto tosin alkaa tuntua käytetyltä jo muutaman kuukauden jälkeen, nainen kestää jopa ensimäiseen alatie synnytykseen asti. Yhteinen piirre tosin on että vasta käytettynä sekä auto että nainen alkaa tuntua omilta :D PS. Ootte naiset tosi ihania kaikki

• ei kiva kännis

Paljon parempi vaihtoehto on se että et vielä känni-iltana paneskele. Jos tyyppi on kiva vielä seuraavanakin päivänä, rakastelu/nainti on paljon paremman tuntuista sitten!;)

• norm5

Mietin tuota hetken. Miksi en ottaisi neitsyttä. Sen kerran kun niin on käynyt niin ei se ainakaan minulle millään lailla epämiellyttävää ollut, vaikka tietysti jännitti niin perkeleesti että jääkö sen tytön kanssa ainoaksi kerraksi- no ei jäänyt vaan seksin osalta suhteesta muodostui aivan upea.

Minä nyt olen poikkeus, koska menen ravintolaan/yökerhoon selvänä ja jos joku liian humalainen nainen yrittää lähenellä niin osaan myös sanoa EI. Olkoon neitsyt tai kokenut nainen niin jos tuoksu on sekoitus vanhaa ja tuoretta viinaa tupakkaa saan niin kovia estoja ettei "seiso kolmeen päivään".

En usko että lähtisit baarista minun mukaani ja jos lähtisit niin sillä ensimmäisellä kertaa jäisit kyllä minun jäljiltäni ihan neitseelliseksi. Jos sitten tulisi mailiosoite/puhelinnumero, muutamat treffit niin sitten ei tarvitsi pelätä etteikö haluihisi vastattaisi. Jos se sitten loppuu seksin jälkeen niin sille ei voi mitään. Minä nyt vaan haluan tietää millaiseen ihmiseen munani tungen ja sormellani kosken.

• gndndndnn

Jos kertoisit minulle baarissa olevasi neitsyt, en lähtisi. Jos kertoisit minulle matkalla sun kämpille, antaisin pusun ja poistuisin takavasemmalle. Jos kertoisit vasta sun kämpillä riisuttuasi itsesi alastomaksi, niin... jaa-aa, hyvä kysymys....

• Joka mies.

Tietysti lähtisin,ja yrittäisin tehdä kaiken mahdollisen,että se olisi sinulle hyvä kokemus.

• eipä kiinnosta

En itse ole kovin innostunut neitsyeistä. Eivät ne tiedä mitään seksistä eikä miehen tyydyttäminen onnistu. Kokenut nainen on paljon parempaa seuraa!

• riip

Känniseksi nyt tuskin on kummallekaan osapuolelle hyvää. Mutta en nyt usko etteikö joku baarissa suostuisi. Täytyyhän se seksielämä saada aloittaa ilman haluja seurusteluunkin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      131
      1746
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1452
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      1012
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      1000
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      90
      874
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      851
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      751
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      681
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      668
    Aihe