Oonko valmis ottamaan ylläpitoponin?

Stefansalvatore

Eli siis oon ratsastanut joku 4 vuotta, n. vuoden tai puolitoista tunneilla, lopun ajan yksäritallilla suomenhevosorilla ja nyffillä. Tällä "yksityistallilla" olen käynyt n. 3 vuotta, ja mulla on ollut 3 hoitohevosta. Puoliverinen, jota hoidin puoli vuotta. Nykyinen hoitoponini on ollut pian 2 vuotta, ja suokkiori jota olen aina hoitanut samalla kuin hoitoponiani. Käyn tallilla nykyään joka päivä, koska omistajalla on paljon töitä jouluun asti. Ruokin, harjaan, siivoan tallin/karsinat, haen/vien tarhaan, loimitan, ratsastan, hoidan, teen kaiken itse. Olen siis nyt noin 1-2kk käynyt itse lähes jokapäivä tallilla, koska kaverini lopetti siellä. Sitä ennen olin kanssa lähes joka päivä kaverini kanssa.
Kysymys kuuluu, olisinko teidän mielestä valmis ottamaan nykyisen hoitoponini, jota olen lähes 2 vuotta hoitanut, ottaa ylläpitoon pariksi kuukaudeksi? Teidän on ihan turha vämmätä että "vain 2 kuukaudeksi" koska sovitttiin omistajan kanssa, että se on hyvä aika, koska poni on jo hieman vanhempi, ja tulee kevyelle käytölle. Vanhemmat ovat mukana hommassa :)

1

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poni

      Jos vanhemmat on mukana hommasa (=tietävät miten palon ylläpito maksaa) ja jätät hevosen nykyiselle tallille, missä omistaja pystyy sinua auttamaan, niin mikäs siinä. :)

      Yksin et ehkä pärjäisi, mutta omistajan avustuksella ja vanhempien rahoilla voisi onnistuakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe