Karjalaiset takaisin Itäkarjalaan

olli666

Karjalaista rotua voitaisiin kutsua Albinosomaleiksi,samanlaista työtä vieroksuvaa
herrakansaa.
Suomalaiset ovat saaneet tarpeekseen Suursuomesta kiimaisista Karjalaisista.
Junankyytiin koko rutiseva karjalaisjoukko ja takaisin esi-isiensä maille.
Risto Rytikin totesi hävityn sodan jälkeen,ettei pitäisi ottaa yhtään karjalaista Suo-
meen.
Omaisuus jää luonnollisesti Suomalaisille, osamaksuna Karjalaisten elättämisestä ja asuttamisesta.
Miljardien eurojen kuluista lähetetään lasku tämän herrakansan perään,kun ovat Venäjän puolella.

24

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olli666

      Karjalaiset takaisin itäkarjalaan.
      Tälläisen kommentin kuulin kahden humalaisen maimanparantajan keskustelusta.
      Mielestäni ovat ahkeraa väkeä siinä kuin muutkin.
      Ikävää kuultavaa kun itsellänikin on lukuisia karjalaistaustaisia tuttuja.

      • no ainakaan

        Ei miljardeja keräile maataloustukina diabeettisten pohjanmaaloisten kiljun kittaajien tavoin.


      • Karjalaiset ahkeria?Mistä tuon keksit!
        Samaa sukua kun rysssät!Karjalainen mies ei oo koskaan tehny töitä.
        Ja se on taivahan tosi!


    • arjalais-suomalainen

      olli666 on oikealla asialla, ehdotan jopa että kaikki ei-arjalaiset lähetetään itäkarjalaan, vain me oikeat arjalais-suomalaiset jäädään asumaan isiemme maahan. Jorma Ollila kuuluu meihin arjalaisiin.

      • li..liolo.ip

        Ollila on syönyt Suomen menestystä maailmalla viimeiset 10 vuotta!


      • hohoijakkaa
        li..liolo.ip kirjoitti:

        Ollila on syönyt Suomen menestystä maailmalla viimeiset 10 vuotta!

        Mitähän sinä mielisairas jätekasa menestyksestä tiedät. Väkivaltaan yllyttäminen on muuten rikos. Ilmoitin sinusta poliisille.


      • he heehge

        Pohjanmaaloiset mitään arjalaisia ole. Dementoituneita mongoloideja, kuten avauksesta näkyy.


    • Eri paikka

      Karjalaiset eivät ole kotoisin Itä-Karjalasta.

      • op.oöö0

        Avaran tapaiset tihkuiset letkut ja peräsuoliputket ovat siis perseestä!


      • he he he
        op.oöö0 kirjoitti:

        Avaran tapaiset tihkuiset letkut ja peräsuoliputket ovat siis perseestä!

        On se hyvä miten meillä KELAT, maataloustuet ja muut turvaverkot pitää kaltaistasi hyödytöntä jäteläjää hengissä.


      • kannattako vastata

        Selvästi sairaalle roskakasalle.


      • 1635848

        7


    • he he he

      Tiedätköhän sinä mielisairas dementoitunut tukijussi edes missä Itä-Karjala on. Älä kuitenkaan tee itsestäsi julkisesti naurunalaista ettei psyyke enempää järkyty. Työtähän sinun kotikunnuilla ei tehdä vaan kerätään maataloustukia ja velotetaan arvottomasta rihkamasta hirveätä ylihintaa. Vesa Keskinen, Munsalan soutajat ja Juha Mieto kuvaa hyvin itsekästä uhoilevaa pikku pohjonmaaloista.

    • tyhjiä sanoja

      Ryti puhui sitä sun tätä. Huittisissa kun ei järki oikein kasva.

    • llopp9o

      aloitakaa vieminen!

    • 645465465645

      Pakkaset alkavat Avara ja makkisontaletkut jäätyy.

    • surkimus olet

      Toivottavasti sinusta ilmoitetaan poliisille. Nooh toisaalta ethän sinä dementoitunut ukkeli osaa enää edes tietokoneella kirjoittaa.

      • Ei kelpaa

        Emakkopoika ei pääse ainakaan - venäläiset suojelevat pikkupoikia evakkoukoilta.


      • 9lo0pl0o8p
        Ei kelpaa kirjoitti:

        Emakkopoika ei pääse ainakaan - venäläiset suojelevat pikkupoikia evakkoukoilta.

        Oletko veljesi tekemä emakkoäidillesi?


      • i.ioplo.pliö
        9lo0pl0o8p kirjoitti:

        Oletko veljesi tekemä emakkoäidillesi?

        melkein kaikki evakot olemme!


    • ;-)

      oili69 on punaniskasomali

      • Bror-Erik

        Suomalaiset sekamullikat korkealaitaiseen,niin hyvä tulee.
        Nappi otsaan sekopää nuti-natseille ja kinkut talteen.


    • 7i7i87i8

      pedofiili emakkopoika?

    • rotuja-ei-ole

      Taidatte olla saksalaisen herrakansan aivopesemiä? Biologisesti sellaista rotua kuin germaaninen valkoinen herrakansa ei edes ole olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe