onko näin

eräs puhujasanoi puheessaan,, rttä ihminen tarvitsee muitakin kontakteja kuin vain virtuaalikontaktit.
Mietin, ovatkohan muutamat palstalaiset kuvitelleet selviytyvänsä tämän palstan antimilla ja petyttyään purkavat kirjoituksissaan pahaa oloaan haukkumalla toisia.

18

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.--.,

Minä ajattelen asian niin, että jos ihmisellä ei ole liveihmistä, jolle voi päräyttää halutessaan rumankin sanan, se sana tullaan sanomaan tänne?

• minä otaksun

että ne joilla ei ole ketään, jolle voisi sanoa kulta rakas, tulevat tänne sen sanomaan.

• <3<3
        minä otaksun kirjoitti:

että ne joilla ei ole ketään, jolle voisi sanoa kulta rakas, tulevat tänne sen sanomaan.

Mullon kyllä oma rakas, mutten silti tule tänne vihaamaan.

• kalle kurkkija..

Kyllähän elämä on köyhää jos vaan virtuaalielämässä eletään. Kyllähän nuo elävässä elämässä todelliset kontaktit ovat se elämän suola. Jos noita jälkimmäisiä ei ole, liene aika vilkaista peiliin.

• Kalle k osuu asian ytimeen. Nettiin turvautumista henkisen sisällön avaamisessa voi pitää jo vahvana oireena asioiden ajautumisesta vinoraiteelle. Mukavana ajanvietteenä kirjoittelua voi pitää, mutta eihän tähän kantsi rakastua, herran isä!

• kiinnostaa -

alottaja näyttä roikuneen koko päivän tällä netissä, kysynki kuinka monta ystävää olet live-elämässä tänään tavannu,

• fiiuliin*

Olen vilkuillut peiliin yhtenään, ei siellä ketään ole.
      Minä olen sellainen virtuaali mummo etten pärjää live elämässä .

On toki erilaisia ihmisiä, toisen kanssa juttu luistaa, toiselle en osaa sanoa mitään.
      Hyvin pärjäilen yksin joskus vain "seinät kaatuu niskaan"

• häjypoika

Fiiulin
        Lienana liehasit jo yhdessä toisten asiattomien kuten Ruuneperi, MdK, harmaa - tunnethan

• !!!

Tämä 'fundsija' on yks Katleijan uusimmista nikeistä.

Tuntuu kuin väärin kirjoitetulta.

• jos Katleijan kengännumero on 44 ja tukassa amerikkalainen. molempiin suuntiin nelikaistainen täistrada, niin silloin joku voisi kuvitella meidän olevan identtiset kaksoset

• Piä piirteittäin cc:n sanoma on ihan asiallinen katsaus. Eikä ole syytä korjailla myöskään alussa olevaa määritelmää kirjoittajan itsestään tekemää havaintoa.
      Myös ketjun aloittaja on hyvä, persoonallinen ilmestys silloinkin kun on vauhdissa. Onhan jo pitemmältä ajalta näyttöjä.
      Tuliko liikaa kehuttua? Älkää huoliko, kerrankos sitä!
      Joku kuuluisa viisas on sanonut, että ´ yli 80% ihmisistä elää elämänsä niin, ettei koskaan ole sanonut omaperäisesti yhtään ajatusta`. Tämä muistini mukaan, en viitsi kaivaa lähdettä.

• Fundsija
        Viittiks kirjottaa jottai piristävää, palsta on niin tylsä. Onhan sull sana hallus ja saat jutun syntymään vaikk' saappaasta. Kesäl kirjoitit kaffepirttiinki pitkät jutut.
        Älä politiikkaa, please.

• voi että joku voi
        katleijanen1 kirjoitti:

Fundsija
        Viittiks kirjottaa jottai piristävää, palsta on niin tylsä. Onhan sull sana hallus ja saat jutun syntymään vaikk' saappaasta. Kesäl kirjoitit kaffepirttiinki pitkät jutut.
        Älä politiikkaa, please.

Ite oot tylsä ja tyhmä.

• voi että joku voi kirjoitti:

Ite oot tylsä ja tyhmä.

on kaksi eri asiaa puhua mitä miettii ja miettiä mitä puhuu, sama koskee kirjoittamistakin. Voi että joku voi on puhuu mitä miettii-ryhmän valioyksilö.

• fundsija kirjoitti:

on kaksi eri asiaa puhua mitä miettii ja miettiä mitä puhuu, sama koskee kirjoittamistakin. Voi että joku voi on puhuu mitä miettii-ryhmän valioyksilö.

Tuo eilinen arvio allekirjoittaneesta osui oikeaan, koska ei oikein mennyt minulle fundsijan viestin viesti mulle perille.
        Eihän kukkokaan käskien laula eli eipä kukaan käskystä tänne kirjoittele. Provosointi on yksi keino, mutta aihe kannattaa hyvin harkita hyvän viestivaihdon aikaan saamiseksi. Kun pastahurrikaani on koettu luulen itsesensuurin olevan korkealla. Yritetään uudelleen joulukiireistä huolimatta.

• en ihmettele enää
        katleijanen1 kirjoitti:

Tuo eilinen arvio allekirjoittaneesta osui oikeaan, koska ei oikein mennyt minulle fundsijan viestin viesti mulle perille.
        Eihän kukkokaan käskien laula eli eipä kukaan käskystä tänne kirjoittele. Provosointi on yksi keino, mutta aihe kannattaa hyvin harkita hyvän viestivaihdon aikaan saamiseksi. Kun pastahurrikaani on koettu luulen itsesensuurin olevan korkealla. Yritetään uudelleen joulukiireistä huolimatta.

Mikä Kall on arvostelemaan palstaa tylsäksi. Mikä olet vaatimaan muilta . Huhhuhh sanon minäkin nyt. Milloin se paras on ruune, milloin jj. Joku mies aina kuitenkin kehun kohde . Kun on kanttia arvostella tylsyydestä, kirjoitappas nyt oikein hauska aloitus johon saat kaikki mukaan.

• väärä vitoin
        fundsija kirjoitti:

Jaa-a. Taitaa tuo fundsijan tarkoittama valioyksilö ajaa niin monella hevosella, ettei me työkopukoills pysytä perässä. kun samaan ketjuun samasta kämpästä lähtee kolme viestiä eri nikeillä, samaan ketjuun niin voi vaan sanua että harrastelijoita me muut ollaan.

• minulle on yhdentekevää, millä nikillä joku kirjoittaa, en tunne täällä olevista ketään livenä. Viestin sisältö kertoo ihan riittävästi. Käsittääkseni kohtalaisen sosiaalisen
      kontaktiverkoston omaava ei tule tänne vain etsiäkseen toisen kirjoittajan oletettuja
      heikkouksia.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7294
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4702
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4634
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3378
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1985
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1768
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1756
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1610
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1527
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1287
    Aihe