nummelan paras baari

beibe

mikä on nummelan paras baari kun en tunne koko kylää.
missä kannattaisi käydä viikonloppuna ja minkä ikäisiä siellä on?
pääseekö alaikäiset helposti sisään

13

4060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika

nummelasta löytyy pub pilvenhattara,tres amigos,ravintola hiisi ja onnen päivät. ja kuukauden kuluttua aukeaa hornan tuutti(kesportin paikalle) mutta paha mennä suosittelemaan sulle näistä mitään...pitäs tietää ikä ja vähän että mistä pitää??

• EEnd

Nummelassa on pub Pilvehattara, jossa käy vaan vanhoja likasia ukkoja, juoppoja.
      Sitten on Feenix, semmonen aika pieni baari, ei käy niin paljon porukkaa.
      Sitten on Onnen päivät, jossa on ihan hyvä meno, käy tosin päälle 20-vuotiaita enimmäkseen.
      Ravintola Hiisi on nimenomaan ravintola, en tiiä voiko edes baariksi kutsua, vaikka kyllä sielläkin joskus menoa on, mutta siellä viihtyy semmoset kolmekymppiset.
      Sitten on tämä Tres Amigos, jota just sulle suosittelisin, nimittäin tekstistä päätellen oot nuori. Tresissä on just näitä 18-vuotiaita, semmonen teinien paikka, joka on aina tupaten täynnä. Tosin jos alaikänen olet, niin tuskin sisään pääset, koska aina kysytään paperit.

Ai on Nummelaan tulossa Hornan tuutti??
      En oo kuullukaan...

• Jep jep

Ja muista ottaa oikeenlaiset paperit tuonne Tres Amigosiin mukaan, ei kelpaa mikään kuvallinen kelakortti..pittää olla passi mukana, tai sitten ajokortillinen ihminen..mä lähen nykyään mielummin aina Helsinkiin juhlistelemaan. Siellä kohdellaan sentään fiksusti asiakkaita, jotka on itse ihmisiksi. Amigosilla menee ilmeisesti liian hyvin, on varaa vittuilla ja valita naaman mukaan asiakkaansa!

• mistEr
        Jep jep kirjoitti:

Ja muista ottaa oikeenlaiset paperit tuonne Tres Amigosiin mukaan, ei kelpaa mikään kuvallinen kelakortti..pittää olla passi mukana, tai sitten ajokortillinen ihminen..mä lähen nykyään mielummin aina Helsinkiin juhlistelemaan. Siellä kohdellaan sentään fiksusti asiakkaita, jotka on itse ihmisiksi. Amigosilla menee ilmeisesti liian hyvin, on varaa vittuilla ja valita naaman mukaan asiakkaansa!

joo, aivan, mutta viikko sitten mä en päässyt mun OIKEELLA passilla sisään. meni ilta vähän pilalle...

• öööö

Jo oli taas vauhtia viikonloppuna Nummelassa!
      Kylän kaikki julkimot näytti olevan baarissa,enemmän tai vähemmän hyvässä kunnossa=)

• tiuuu

hehe, niinhän ne aina ;)

• ööö
        tiuuu kirjoitti:

hehe, niinhän ne aina ;)

vähän ehkä harmittaa,kun Jasper Pääkkönen oli baaris pe,mut ei enää la.Taitaa välttää teinihelvettiä ja kirkuvia nuoria neitejä.

• SakeeOlo
        ööö kirjoitti:

vähän ehkä harmittaa,kun Jasper Pääkkönen oli baaris pe,mut ei enää la.Taitaa välttää teinihelvettiä ja kirkuvia nuoria neitejä.

Ketä ne muut julkimot on joita Nummelan paareissa voi pongata?

• totanoin..
        SakeeOlo kirjoitti:

Ainakin Petri Munck:in oon nähny baarissa...

• jörö
        SakeeOlo kirjoitti:

No j. sievinen välillä,markus selin,aleksi mäkelä...

• hmm...

Tresi on paras!!

Paitsi että ne portsarit tosiaan on hieman liian mulkkuja!

Tresin poket vaihtoon, kuka kannattaa!?
      (on siellä kyllä pari ihan kivaa)

• heheee...

Jani Sievinenkin käy aika usein.

Mullapa oliskin hyvä juoru seiskaan siitä!!
      Musta vois tulla rikas, oikeesti!!

• Anonyymi

Kyllä siellä tapaa viksua ja humorista tykäviä ihmisiä että siitä vaan lähtemään jos sattuisi kohtamaan sen tyyppisiä ihmisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      104
      4018
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      51
      2880
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      115
      2703
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      45
      2259
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      31
      1960
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      29
      1803
    7. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      242
      1773
    8. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      89
      1648
    9. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1632
    10. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      26
      1453
    Aihe