Mistä Ikaalisten parhain isännöintipalvelu?

Rouva Hoikkala

Isännöitsijälle asetaan monia eri kriteereitä. Tämän tulee olla huolellinen, taloudellinen, tehokas, luotettava, osakkaita kuunteleva, täsmällinen, moitteeton, palvelija jne.

Kaiken lisäksi isännöitsijän palkkion tulee olla edullinen kilpailijoihin verrattuna.

Kenet juuri sinä ottaisit huolehtimaan arvokkaimmasta omaisuudestasi?

12

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksen rintaääne

Tili ja kiinteistö.Täsmällinen ja heteropalvelu

• hyvä homo

Miks kaiken pitää nykyjään olla siistiä ja homoiluvapaata ?

• kerro kaikki synnit
        hyvä homo kirjoitti:

Miks kaiken pitää nykyjään olla siistiä ja homoiluvapaata ?

Ainon aloitus jälleen isännöinnistä, taitaa olla kymmenes
        kerta jo tänä vuonna kun sosiaalivuokralaista isännöinti
        kiinnostaa mutta Ainon toisesta viestistä selviää syykin
        taas heränneeseen aktiivisuuteen.

• Rouva Hoikkala
        kerro kaikki synnit kirjoitti:

Ainon aloitus jälleen isännöinnistä, taitaa olla kymmenes
        kerta jo tänä vuonna kun sosiaalivuokralaista isännöinti
        kiinnostaa mutta Ainon toisesta viestistä selviää syykin
        taas heränneeseen aktiivisuuteen.

Tuntuuko sinusta, että minä tuon aina tämän jatkuvan homokeskustelun palstalle?

• hymyävä hihittäjä
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

Tuntuuko sinusta, että minä tuon aina tämän jatkuvan homokeskustelun palstalle?

Kukas muu sen homoilun tänne tuo kuin Aino koska hän
        sai aidssiirin aikanaan Svenistä.

• Rouva Hoikkala
        hymyävä hihittäjä kirjoitti:

Kukas muu sen homoilun tänne tuo kuin Aino koska hän
        sai aidssiirin aikanaan Svenistä.

Sinä se olet homoilunerikoismestari! Minuun HIV ei onneksi tarttunut. Sven-Erik ja Raimo aikoinaan tämän taudin Ikaalisiin toi. Heistä se levisi nopeasti Ikaalisten gay-piireihin. Hehän menehtyivät itse jo yli 20 vuotta sitten. Jorma kuoli yli kymmenen vuotta sitten ja Aimo jokunen vuosi sitten. Nykyisin on niin hyvät AIDS-lääkkeet, että sinä se vielä porskuttelet täysillä!

• tappelu

Sillon kun pitkänen oli viä kaapis niin jarmo haiston tän suutautumisen ja höpötti siitä kylillä.Pitkänen ei tykänny että juttu paljastu ja siitä seuras että nää homot tappeli katsan nurkalla.Jarmo sai tälläkin kertaa kuonoonsa.

• 1988 ?

milloin nää homot tappeli ?

• lastinkäsittelijä
        1988 ? kirjoitti:

milloin nää homot tappeli ?

88 tai 89.jarmo sai lättyyn.lätty sai kiukaan.rauno kynttilän.aarne lastin.

• Alli Kuusi

Isännöitsijän vähimmäistehtävä asunto-osakeyhtiössä on huolehtia taloyhtiön juoksevasta hallinnosta taloyhtiön hallituksen antamien ohjeiden ja määräysten mukaisesti. Isännöinti huolehtii siitä, että kirjanpito on lainmukainen ja varainhoito luotettavalla tavalla järjestetty. Tämä on määritelty asunto-osakeyhtiölaissa. Isännöintipalvelun hinta, laatu ja laajuus määritellään taloyhtiön ja isännöitsijän välisessä sopimuksessa.

• viljasika

Olemme maksaneet pitkäaikaiset oppirahamme kun isännöinti ja huolto on samassa yhtiössä. Olen sanonut jo pitkään että tämä järjestely ei ole järkevä yhdellekkään taloyhtiölle. Meillä tasaseen tahtiin nousi isännöinti ja huoltokulut, kun " kilpailutimme" kiinteistöhuoltoa niin aina kaksi kertaa (vuodenvälein) oli isännöinnin kanssa oleva halvin. kunnes tänä vuonna kilpailutettuamme ohjasimme kaikki tarjoukset hallituksen jäsenelle. Yllättäin ei ollutkaan enään halvin isännöintiyhtiön vaihtoehto??. Nyt seuraavaksi lähtee kyllä isännöinti kilpailutukseen, Kyllä on parempi jos ei ole mitään kytkyjä isännöinnin ja kiinteistöhuollon välillä. Silloin jos tulee vahinkojakin työssä se korvaaminen onnistuu vaivattomasti. Ja näin jälkeenpäin ajateltuna niin onhan se vähintään harmaata vyöhykettä että sama yhtiö laskuttaa työstää taloyhtiötä jonka laittaa maksuun isännöitsijä jonka palkan maksaa laskuttava taho. ei varmaan puutu laskun sisältöön kuten pitäisi taloyhtiön edun nimissä.

• Ei ole hyvää palvelu

Ikaalisissa ei ole yhtään hyvää isännöintifirmaa, jokaiselella jotain konkeloita takana ja parhaimmat varastivat aikoinaan 70-luvulla rippilaisten kassan seurakunnalta muistaakseni. Tulkaa tänne Tampereelle, täällä on, mistä valita ja suurimmaksi osaksi ihan asiallisia ja hinnaltaan sopivia.
      Kyllä Ikaalisissakin oli aikoinaan hyvä talopalvelu, muistaakseni sitä veti kaveri nimeltään Heikki, mutta siitä on jo muutama vuosikymmen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      172
      3375
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2161
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2097
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1988
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      394
      1091
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      115
      1015
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      889
    Aihe