http://www.suomi24.fi/uudistus
äänestin tuon vanhaan palaamisen puolesta, siis sen puumallin tahtoisin takaisin, en kuitenkaan hitautta (jota tosin edelleenkin aina välillä ilmenee)
Menettekö ylläpitoa tapaamaan?
6
222
Vastaukset
- minä tietysti
Olen tässä mukana, ja aina välillä tulee ehdotettua tuota samaa kuin sinäkin. Vielä kuin saisi useamman toivomaan samaa.
- sinnesuntänne
Oliskohan ihmeistä suurin, jos edes kerran palattaisiin johonkin uudistuksen kokeneeseen toimintatapaan?
Monestikohan tämäkin foorumi on jo leikkauttanut nassunsa?
Olis se huippua jos joskus sais oikein itelle kohdistetun vastausviestin, tai minkä hyvänsä. :)- minä tietysti
Nyt sait sinulle kohdistetun viestin, ja mikä erinomaisinta, - sait viestin minulta;) Onneksi tässä ei tällä erää ole enempiä kommenteja, muuten vaatimaton viestini olisi mennyt hukkaan.
Olisin pian jäänyt ilman huomiotasi:) - sinnesuntänne
minä tietysti kirjoitti:
Nyt sait sinulle kohdistetun viestin, ja mikä erinomaisinta, - sait viestin minulta;) Onneksi tässä ei tällä erää ole enempiä kommenteja, muuten vaatimaton viestini olisi mennyt hukkaan.
Olisin pian jäänyt ilman huomiotasi:)Noin, kiitos ikimuistoisesta hetkestä.
Kelle tämä nyt osuukin, tarkoitus oli tietysti sinulle. :)
- Tarkempi osoite?
Jos tästä raahautuisi huomenna Hämeenlinnaan Suomitreffeille, ihmetyttää kuitenkin epämääräinen "torin lähettyvillä" mitenköhän löytää oikeat tyypit?
- sinnesuntänne
Jospa niillä on suomisopa yllä, vaikka pipa? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175073Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012301- 1351988
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171650"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551256Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu114919Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654