http://www.suomi24.fi/uudistus
äänestin tuon vanhaan palaamisen puolesta, siis sen puumallin tahtoisin takaisin, en kuitenkaan hitautta (jota tosin edelleenkin aina välillä ilmenee)
Menettekö ylläpitoa tapaamaan?
6
169
Vastaukset
- minä tietysti
Olen tässä mukana, ja aina välillä tulee ehdotettua tuota samaa kuin sinäkin. Vielä kuin saisi useamman toivomaan samaa.
- sinnesuntänne
Oliskohan ihmeistä suurin, jos edes kerran palattaisiin johonkin uudistuksen kokeneeseen toimintatapaan?
Monestikohan tämäkin foorumi on jo leikkauttanut nassunsa?
Olis se huippua jos joskus sais oikein itelle kohdistetun vastausviestin, tai minkä hyvänsä. :)- minä tietysti
Nyt sait sinulle kohdistetun viestin, ja mikä erinomaisinta, - sait viestin minulta;) Onneksi tässä ei tällä erää ole enempiä kommenteja, muuten vaatimaton viestini olisi mennyt hukkaan.
Olisin pian jäänyt ilman huomiotasi:) - sinnesuntänne
minä tietysti kirjoitti:
Nyt sait sinulle kohdistetun viestin, ja mikä erinomaisinta, - sait viestin minulta;) Onneksi tässä ei tällä erää ole enempiä kommenteja, muuten vaatimaton viestini olisi mennyt hukkaan.
Olisin pian jäänyt ilman huomiotasi:)Noin, kiitos ikimuistoisesta hetkestä.
Kelle tämä nyt osuukin, tarkoitus oli tietysti sinulle. :)
- Tarkempi osoite?
Jos tästä raahautuisi huomenna Hämeenlinnaan Suomitreffeille, ihmetyttää kuitenkin epämääräinen "torin lähettyvillä" mitenköhän löytää oikeat tyypit?
- sinnesuntänne
Jospa niillä on suomisopa yllä, vaikka pipa? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 234067
- 942025
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa931372Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681321- 591191
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561085Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941040- 47953
- 61942
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M184900