Hei!
Onko se Suomessa mahdollista perustaa yritys missä yrityksen osoite on vain postilaatikkoosoite?
Mulla on työhuone kotona, mutta en halua julkaisee meidän kotiosoite kaikille.
Kiitos vastausta etukäteen!
Yritysosoite = postilaatikkoosoite
7
2220
Vastaukset
- ciclckcl
Nää päättömät provot on netin suola.
>>> Onko se Suomessa mahdollista perustaa yritys missä yrityksen osoite on vain postilaatikkoosoite? - kiitos kysymyksestä
Kysäisepä Itellalta, nettisivuiltakin saattaa löytyä.
- Uusiyrtittäjä
No Hei!
Ja kiitos vastausta!
Anteeksi - kysymykseni ei ollut riitävän tarkka...
Eli: Haluan perustaa oma yritys. Mulla on työhuone kotona. Mutta en halua, että kaikki nähdä meidän kotiosoite (esim. kotisivuilla).
Haluan oman yritysosoite.
Juu kyllä tiedän, että itella vuokraa yrityspostilaatikot. -. Kiitos!
Mutta onko se Suomen lain mukana, että perustan firman, missä on pelkkä postilaatiko-osoite?
Esim. verkkosivujen yhteystiedot: Saanko olla vain "Firman nimi, postilaatikko-osoite, Y-tunnus, puhelinnumero"?
Vai tarvitseko olla oikein katuosoite? Eli missä on kadun nimi, numero ja postinumero?
Vai riittäkö postilaatiko numero?
@ciclckcl: Kiitos oikein paljon! Näin hyvä vastaus se oli!
Terveisin!- kiitos kysymyksestä
Vanha keskustelu, viimeisestä linkistä PRH:n sivuille, jossa vastaus.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9942468
Onko sinulla sellainen yritys, että et tarvitse siihen mitään kiinteää toimipaikkaa?
Riippuu toimialasta, mutta kotiosoitteen näkyminen ole kovin iso juttu, ketään kiinnosta, vaikka laittaisit banderollin valtaväylän varteen ajo-ohjeineen ja ilmoittaisit, että me asutaan täällä.
- Tellukka
Minä käytän mökkimme osoitetta.
- knkjnokjn
Itse rekisteröin kuukausi sitten firman poste restante osoitteella, mutta prh halusi joko katu tai postilokero-osoitteen. Eli lyhyt vastaus aloittajan kyssäriin- postilokero riittää osoitteeksi.
- asdfhjkl
PL, eli postilokero-osoite (ehkä voidaan kutsua myös postilaatikko-osoitteeksi)... enivei, sen saa tilata Itellan sivulta. Maksaa joku 100e/v tai alle. Valitse vain mistä postista haluat lokeron. Sitten saat avaimen ja käyt hakemassa postit sieltä kun haluat, tai käännät ne kotiisi niin ei tarvi mennä hakemaan.
Ja kyllä, yrityksellä voi olla PL -osoite.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819