Minkä takia tyrkytetään uskontoa,
tyrkytys
11
80
Vastaukset
- Usko Nto
Jos tarkoitat helluntailaisten evankeliointia, he eivät todellakaan tyrkytä mitään uskontoa. He tarjoavat sinulle elävää jumalasuhdetta uskon kautta Jeesukseen Kristukseen. Jumala itse tarjoaa itseään sinulle uskovien kautta. Se ei ole uskonto. Se on suhde.
On tilanteita, että helluntailaisten voidaan katsoa tyrkyttävän oppiaan. Mainitsen tässä helluntailaisen kotikasvatuksen sekä erilaiset perhejuhlat ja hautajaiset, joissa oma uskonkäsitys tuodaan liian korostetusti sekä väärässä mielenlaadussa ja tilanteessa esille.
- henkka23
"He tarjoavat sinulle elävää jumalasuhdettauskon kautta Jeesukseen Kristukseen."
Mitä em. tarkoittaa? Onko asia niin, jos haluan tulla helluntaiuskoon, niin voin valita päivän, jolloin voin tavata Jeesuksen Kristuksen? Eli henkilökohtaisen uskon. - hellari...
henkka23 kirjoitti:
"He tarjoavat sinulle elävää jumalasuhdettauskon kautta Jeesukseen Kristukseen."
Mitä em. tarkoittaa? Onko asia niin, jos haluan tulla helluntaiuskoon, niin voin valita päivän, jolloin voin tavata Jeesuksen Kristuksen? Eli henkilökohtaisen uskon.Kysymys ei ole helluntaiuskosta vaan hetkestä jolloin Pyhä Henki kutsuu ihmistä pelastukseen. On myös kirkkoon kuuluvia, jotka ovat olleet herätyksessä ja ovat kokeneet että tänään on se hetki, jolloin on tehtävä valinta.
Sanoohan Hebrealaiskirje 3: 7 - 8. Sentähden, niin kuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, niin kuin teitte katkeroituksessa,...
Jumala ei kutsu ihmsitä joka hetki voimakkaasti. - sanoppa se
hellari... kirjoitti:
Kysymys ei ole helluntaiuskosta vaan hetkestä jolloin Pyhä Henki kutsuu ihmistä pelastukseen. On myös kirkkoon kuuluvia, jotka ovat olleet herätyksessä ja ovat kokeneet että tänään on se hetki, jolloin on tehtävä valinta.
Sanoohan Hebrealaiskirje 3: 7 - 8. Sentähden, niin kuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, niin kuin teitte katkeroituksessa,...
Jumala ei kutsu ihmsitä joka hetki voimakkaasti.Minkä takia järkevät ja viisaat ei tule uskoon ?
- että näin
sanoppa se kirjoitti:
Minkä takia järkevät ja viisaat ei tule uskoon ?
Helluntailaiset sanoo, että helluntailaisuus ei ole uskonto, vaan elävä uskon yhteys Jeesuksen Kristuksen kanssa. Ni entä jos minä sitten haluaisin elävään yhteyteen Jeesuksen Kristuksen kanssa. Järjestäkää minulle yhteys Jeesuksen kanssa.
- miksi ei
että näin kirjoitti:
Helluntailaiset sanoo, että helluntailaisuus ei ole uskonto, vaan elävä uskon yhteys Jeesuksen Kristuksen kanssa. Ni entä jos minä sitten haluaisin elävään yhteyteen Jeesuksen Kristuksen kanssa. Järjestäkää minulle yhteys Jeesuksen kanssa.
Minkä takia älykkäät eivät tule yhteyteen jeesukseen
- Yhteys Jeesuksen kanssa!
miksi ei kirjoitti:
Minkä takia älykkäät eivät tule yhteyteen jeesukseen
Niin ja järjestäkää minulle yhteys Jeesuksen kanssa!
- yhteys J.
Yhteys Jeesuksen kanssa! kirjoitti:
Niin ja järjestäkää minulle yhteys Jeesuksen kanssa!
Niin ja järjestäkää yhteys Jeesuksen kanssa.
- yhteys J.
yhteys J. kirjoitti:
Niin ja järjestäkää yhteys Jeesuksen kanssa.
Tätähän hellarit sanoo, että usko on elävä yhteys Jeesuksen kanssa, Voisinko nyt sitten saada yhteyden Jeesuksen kanssa .
- saisinko
yhteys J. kirjoitti:
Tätähän hellarit sanoo, että usko on elävä yhteys Jeesuksen kanssa, Voisinko nyt sitten saada yhteyden Jeesuksen kanssa .
Niin elävä yhteys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3604707Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3512777- 752429
- 852016
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4571804MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311549Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2211367Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271352"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341272- 661203