Olemme raamatun profetoimassa lopunajassa. Eräs lopunajan merkeistä on väärät profeetat suurine ihmeineen. Lue missä mennään eksytys on jo pitkällä väärät profeetat lupaavat taivasmatkoja teleportaalin kautta Jumalan taivaaseen. Pian oikea Herra Jeesus tulee!
Lue aikain merkit teleportaali eksyttäjistä. http://www.kotipetripaavola.com/davidherzog.html
Väkevä eksytys matkusta teleportaalin kautta Jumalan taivaaseen!
19
433
Vastaukset
- outoo
Kaikkea sitä on.
- outoihme
Hmmm. Mitä ihmettä tää tällainen on.
- äläeksy
Tollanen analyysi on nyt taas netissä. En tiennyt tota kaikkea. Melkoisia enkelieksytyksiä nää veijarit touhuaa.
Miten jotkut voi eksyy näihin?
Tossa toi juttu. http://www.kotipetripaavola.com/pimeydenkavalineksytys.html- eksytys kauheaa!
Nämä ns.profeetat hakevat tietäjähenkeä ns.profeettakouluista, Ameriikasta !
Näinhän Raamatussa on sanottu, että jos mahdollista niin myös valittuja eksytetään. Mikä onkaan kavalampi juoni, kun sujuvasanainen, komea mies puhuu melkein totuutta, mutta ovelasti kylvää väärää oppia sekaan. Näitä tulee suorastaan hyökyaaltojen lailla tänne Suomeenkin. Karitsa on avannut ensimmäisen sinetin. Surullista, että ihmeet, merkit ja halu rikastua(rahanhimo)vetävät uskoviakin puoleensa kuin hunaja mesikämmentä. Kolehtipuheet vetoavat ihmisessä piilevään ahneuteen(että, heitänpä kypän, saan satkun). Jumala, kun parantaa, hän parantaa OIKEITA sairauksia ei mitään turhamaisuuteen vetoavia ilmiöitä(hiusten kasvu kaljun tilalle, liikakilojen sulaminen, kultapaikat,jne). Kaljuus ei ole mikään sairaus ja Jumala tekee kokonaan UUDEN hampaan, eikä paikkaile kultapaikoilla.
- äläeksy
Outoa hommaa on toi Herzogin touhu.
- ihmette1
Missä ovat Suomen pastorit jotka ottaisivat kantaa tähän outoon eksytykseen...
- Varokaa Herzogia!!!!
ihmette1 kirjoitti:
Missä ovat Suomen pastorit jotka ottaisivat kantaa tähän outoon eksytykseen...
Erittäin hyvä kysymys! Olisiko kirkko kuulolla palstan papeilla jokin näkemys Herzogin "voiteluun" jonka hän on saanut kuolleesta ruumiista....
- maalainen suomesta
Varokaa Herzogia!!!! kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys! Olisiko kirkko kuulolla palstan papeilla jokin näkemys Herzogin "voiteluun" jonka hän on saanut kuolleesta ruumiista....
Ja minä kun olen luullut, että Pyhä Henki antaa voitelun. Kaikkee ne siellä suuressa maailmassa osaavat.
- Jeesus ♥
maalainen suomesta kirjoitti:
Ja minä kun olen luullut, että Pyhä Henki antaa voitelun. Kaikkee ne siellä suuressa maailmassa osaavat.
Itse ainakin olen vieroksunut tuollaisia tilaisuuksia, missä on olevinaan hienokin show ja ihmisillä pitäis olla niin hirveen hauskaa. Pidän sellaisesta, missä puhuja ei esitä mitään ja missä saa mieluummin itkeä ja vapautua synneistään.
Itse ainakin varsinkin surun ja murheen keskellä olen aina saanut kokea Pyhän Hengen läsnäoloa ja Jeesuksen rakkautta. Ja sitä kaipaan enemmän kuin tilaisuutta missä riehutaan. Tuommoset kaatuilut enemmänki pelottaa ja häpeäisin varmaa silmät päästäni kun joutuis olee toisten silmätikkuna jossai tilaisuudessa...huhhuh. - Jeesus ♥
Jeesus ♥ kirjoitti:
Itse ainakin olen vieroksunut tuollaisia tilaisuuksia, missä on olevinaan hienokin show ja ihmisillä pitäis olla niin hirveen hauskaa. Pidän sellaisesta, missä puhuja ei esitä mitään ja missä saa mieluummin itkeä ja vapautua synneistään.
Itse ainakin varsinkin surun ja murheen keskellä olen aina saanut kokea Pyhän Hengen läsnäoloa ja Jeesuksen rakkautta. Ja sitä kaipaan enemmän kuin tilaisuutta missä riehutaan. Tuommoset kaatuilut enemmänki pelottaa ja häpeäisin varmaa silmät päästäni kun joutuis olee toisten silmätikkuna jossai tilaisuudessa...huhhuh.Ja tiedoksi niillekin jotka eivät vielä tiedä : Jeesuksen voi kohdata ihan vaikka omassa kotonaan. Ei tarvitse hakeutua tuollaisiin tilaisuuksiin. :)
- voitelua tarjolla
maalainen suomesta kirjoitti:
Kyllä vaan, siellä kuolleetkin "voitelee".
Toisaalta sehän on kierrätystä, ei mene kuolleiden voitelut hukkaan, kun ne voi saada itselleen, käy vain niiden ruumiita koskemassa tai haudoilla manaamassa ja johan henki siirtyy ja voimavaikutukset ilmenevät ja porukkaa katuu ja joutuu juovuttavaan hurmokseen. Voi sitä ihanuutta. Ja mikä parasta, sitä voitelua haluaa antaa kaikille, on pakottava tarve jakaa tulta. Kundaliini vaatii niin.
- Jäädä koukkuun
Mutta kun jotkut jäävät niihin tunnekouhuihin koukkuun. Aina mennään sinne, misssä joku hurmoshenkinen esiintyy. Kai ne on niitä, jotka kantavat lamppuja mukanaan, mutta ei ole sitä varaöljyä, se unohtui siinä kaikessa kiireessä kun piti taas lähteä.
>>Mutta kun jotkut jäävät niihin tunnekouhuihin koukkuun>>
Tästähän se on koko uskomisessa ylipäätäänkin kysymys. Tunneasioista.
1)Kymmenykset vanhan liiton laki, joka päättyi ristillä
Kenelle kymmenykset annettiin? 4.Moos.18:21,23-30
Kymmenysten laatu:3.Moos.27:30-34
2)Vuosittaiset kymmenykset:5.Moos.14:22-29
3)Joka 3.s vuosi suoritettavat kymmenykset:5.Moos.14:28-29
Kuka ryöstää ja keltä? Mal.3:8-9(kohdistettu Israelille, ei uuden liiton uskoville).
Mistä Aabraham maksoi kymmenykset?1.Moos.14:18-20
Mistä ja miksi Jaakob maksoi kymmenykset? 1.Moos 28:20-22l
Jos kohtaa 1 tulisi noudattaa, niin kas kummaa, miksi kohdat 2 ja 3 ovat syrjäytetty?
Uudessa liitossa ei mainita prosentteja eikä sitä, että ne olisivat bruttotuloista maksettava. Prosenttihöpinät ovat bisnesmiesten/-naisten keksimää. UT:ssa ne ovat almuja, uhreja ja avustuksia(rahassa maksettavat)eivätkä kymmenyksiä. Paavali kehotti laittamaan syrjään seurakuntaa varten(1.Kor.16:1-2).
Kukin antakoon mielensä mukaan ei pakosta eikä vastahakoisesti(2.Kor.9:7).- ***
Painovirhe lipsahti pitää olla 1.Moos,28.20-21(eikä 221)
- matkatoimisto DH
Kyllä Herzogille tonni-pari kannattaa siitä antaa, jos pääsee teleportaalin kautta taivasmatkalle. Sehän on tosi edullista, jos vertaa sitä vaikka avaruuslentoihin. Ihmemies on Dh, tosi superman.
>>Olemme raamatun profetoimassa lopunajassa.>>
Ja miten tästä voitaisiin varmistua? Miksi juuri nyt elettäisiin lopunaikaa?
>>Eräs lopunajan merkeistä on väärät profeetat suurine ihmeineen.>>
Näitä tällaisia taikureita on ollut aivan kaikkina aikoina liikenteessä. Niinpä myös maailmanloppua ja Jeesuksen paluuta ollaan odoteltu kaikkina aikoina, aina sieltä ensimmäiseltä vuosisadalta lähtien.
>>Pian oikea Herra Jeesus tulee!>>
UT:n teksteissäkin väitettiin, että Jeesus tulee pian, mutta se "pian" on nyt venähtänyt jo lähes kahdeksikymmeneksi vuosisadaksi.- lue alkukieltä
PIAN tarkoittaa, että Jeesus tulee äkisti eli kuin monet yllättäen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627