Väkevä eksytys matkusta teleportaalin kautta Jumalan taivaaseen!

äläeksy

Olemme raamatun profetoimassa lopunajassa. Eräs lopunajan merkeistä on väärät profeetat suurine ihmeineen. Lue missä mennään eksytys on jo pitkällä väärät profeetat lupaavat taivasmatkoja teleportaalin kautta Jumalan taivaaseen. Pian oikea Herra Jeesus tulee!




Lue aikain merkit teleportaali eksyttäjistä. http://www.kotipetripaavola.com/davidherzog.html

19

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoo

      Kaikkea sitä on.

    • outoihme

      Hmmm. Mitä ihmettä tää tällainen on.

    • äläeksy
      • eksytys kauheaa!

        Nämä ns.profeetat hakevat tietäjähenkeä ns.profeettakouluista, Ameriikasta !


    • ***

      Näinhän Raamatussa on sanottu, että jos mahdollista niin myös valittuja eksytetään. Mikä onkaan kavalampi juoni, kun sujuvasanainen, komea mies puhuu melkein totuutta, mutta ovelasti kylvää väärää oppia sekaan. Näitä tulee suorastaan hyökyaaltojen lailla tänne Suomeenkin. Karitsa on avannut ensimmäisen sinetin. Surullista, että ihmeet, merkit ja halu rikastua(rahanhimo)vetävät uskoviakin puoleensa kuin hunaja mesikämmentä. Kolehtipuheet vetoavat ihmisessä piilevään ahneuteen(että, heitänpä kypän, saan satkun). Jumala, kun parantaa, hän parantaa OIKEITA sairauksia ei mitään turhamaisuuteen vetoavia ilmiöitä(hiusten kasvu kaljun tilalle, liikakilojen sulaminen, kultapaikat,jne). Kaljuus ei ole mikään sairaus ja Jumala tekee kokonaan UUDEN hampaan, eikä paikkaile kultapaikoilla.

    • äläeksy

      Outoa hommaa on toi Herzogin touhu.

      • ihmette1

        Missä ovat Suomen pastorit jotka ottaisivat kantaa tähän outoon eksytykseen...


      • Varokaa Herzogia!!!!
        ihmette1 kirjoitti:

        Missä ovat Suomen pastorit jotka ottaisivat kantaa tähän outoon eksytykseen...

        Erittäin hyvä kysymys! Olisiko kirkko kuulolla palstan papeilla jokin näkemys Herzogin "voiteluun" jonka hän on saanut kuolleesta ruumiista....


      • maalainen suomesta
        Varokaa Herzogia!!!! kirjoitti:

        Erittäin hyvä kysymys! Olisiko kirkko kuulolla palstan papeilla jokin näkemys Herzogin "voiteluun" jonka hän on saanut kuolleesta ruumiista....

        Ja minä kun olen luullut, että Pyhä Henki antaa voitelun. Kaikkee ne siellä suuressa maailmassa osaavat.


      • Jeesus ♥
        maalainen suomesta kirjoitti:

        Ja minä kun olen luullut, että Pyhä Henki antaa voitelun. Kaikkee ne siellä suuressa maailmassa osaavat.

        Itse ainakin olen vieroksunut tuollaisia tilaisuuksia, missä on olevinaan hienokin show ja ihmisillä pitäis olla niin hirveen hauskaa. Pidän sellaisesta, missä puhuja ei esitä mitään ja missä saa mieluummin itkeä ja vapautua synneistään.
        Itse ainakin varsinkin surun ja murheen keskellä olen aina saanut kokea Pyhän Hengen läsnäoloa ja Jeesuksen rakkautta. Ja sitä kaipaan enemmän kuin tilaisuutta missä riehutaan. Tuommoset kaatuilut enemmänki pelottaa ja häpeäisin varmaa silmät päästäni kun joutuis olee toisten silmätikkuna jossai tilaisuudessa...huhhuh.


      • Jeesus ♥
        Jeesus ♥ kirjoitti:

        Itse ainakin olen vieroksunut tuollaisia tilaisuuksia, missä on olevinaan hienokin show ja ihmisillä pitäis olla niin hirveen hauskaa. Pidän sellaisesta, missä puhuja ei esitä mitään ja missä saa mieluummin itkeä ja vapautua synneistään.
        Itse ainakin varsinkin surun ja murheen keskellä olen aina saanut kokea Pyhän Hengen läsnäoloa ja Jeesuksen rakkautta. Ja sitä kaipaan enemmän kuin tilaisuutta missä riehutaan. Tuommoset kaatuilut enemmänki pelottaa ja häpeäisin varmaa silmät päästäni kun joutuis olee toisten silmätikkuna jossai tilaisuudessa...huhhuh.

        Ja tiedoksi niillekin jotka eivät vielä tiedä : Jeesuksen voi kohdata ihan vaikka omassa kotonaan. Ei tarvitse hakeutua tuollaisiin tilaisuuksiin. :)


      • voitelua tarjolla
        maalainen suomesta kirjoitti:

        Ja minä kun olen luullut, että Pyhä Henki antaa voitelun. Kaikkee ne siellä suuressa maailmassa osaavat.

        Kyllä vaan, siellä kuolleetkin "voitelee".

        Toisaalta sehän on kierrätystä, ei mene kuolleiden voitelut hukkaan, kun ne voi saada itselleen, käy vain niiden ruumiita koskemassa tai haudoilla manaamassa ja johan henki siirtyy ja voimavaikutukset ilmenevät ja porukkaa katuu ja joutuu juovuttavaan hurmokseen. Voi sitä ihanuutta. Ja mikä parasta, sitä voitelua haluaa antaa kaikille, on pakottava tarve jakaa tulta. Kundaliini vaatii niin.


    • Jäädä koukkuun

      Mutta kun jotkut jäävät niihin tunnekouhuihin koukkuun. Aina mennään sinne, misssä joku hurmoshenkinen esiintyy. Kai ne on niitä, jotka kantavat lamppuja mukanaan, mutta ei ole sitä varaöljyä, se unohtui siinä kaikessa kiireessä kun piti taas lähteä.

      • >>Mutta kun jotkut jäävät niihin tunnekouhuihin koukkuun>>

        Tästähän se on koko uskomisessa ylipäätäänkin kysymys. Tunneasioista.


    • ***

      1)Kymmenykset vanhan liiton laki, joka päättyi ristillä
      Kenelle kymmenykset annettiin? 4.Moos.18:21,23-30
      Kymmenysten laatu:3.Moos.27:30-34

      2)Vuosittaiset kymmenykset:5.Moos.14:22-29
      3)Joka 3.s vuosi suoritettavat kymmenykset:5.Moos.14:28-29

      Kuka ryöstää ja keltä? Mal.3:8-9(kohdistettu Israelille, ei uuden liiton uskoville).
      Mistä Aabraham maksoi kymmenykset?1.Moos.14:18-20
      Mistä ja miksi Jaakob maksoi kymmenykset? 1.Moos 28:20-22l

      Jos kohtaa 1 tulisi noudattaa, niin kas kummaa, miksi kohdat 2 ja 3 ovat syrjäytetty?

      Uudessa liitossa ei mainita prosentteja eikä sitä, että ne olisivat bruttotuloista maksettava. Prosenttihöpinät ovat bisnesmiesten/-naisten keksimää. UT:ssa ne ovat almuja, uhreja ja avustuksia(rahassa maksettavat)eivätkä kymmenyksiä. Paavali kehotti laittamaan syrjään seurakuntaa varten(1.Kor.16:1-2).
      Kukin antakoon mielensä mukaan ei pakosta eikä vastahakoisesti(2.Kor.9:7).

      • ***

        Painovirhe lipsahti pitää olla 1.Moos,28.20-21(eikä 221)


    • matkatoimisto DH

      Kyllä Herzogille tonni-pari kannattaa siitä antaa, jos pääsee teleportaalin kautta taivasmatkalle. Sehän on tosi edullista, jos vertaa sitä vaikka avaruuslentoihin. Ihmemies on Dh, tosi superman.

    • >>Olemme raamatun profetoimassa lopunajassa.>>

      Ja miten tästä voitaisiin varmistua? Miksi juuri nyt elettäisiin lopunaikaa?

      >>Eräs lopunajan merkeistä on väärät profeetat suurine ihmeineen.>>

      Näitä tällaisia taikureita on ollut aivan kaikkina aikoina liikenteessä. Niinpä myös maailmanloppua ja Jeesuksen paluuta ollaan odoteltu kaikkina aikoina, aina sieltä ensimmäiseltä vuosisadalta lähtien.

      >>Pian oikea Herra Jeesus tulee!>>

      UT:n teksteissäkin väitettiin, että Jeesus tulee pian, mutta se "pian" on nyt venähtänyt jo lähes kahdeksikymmeneksi vuosisadaksi.

    • lue alkukieltä

      PIAN tarkoittaa, että Jeesus tulee äkisti eli kuin monet yllättäen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe