Voiko XP:stä tehdä sellaisen palautuslevykkeen jolla voi asentaa puhtaan windowsin, niillä miljoonilla ladatuilla päivityksillä varustettuna ettei tarvi kuukausikaupalla päivityksiä ladata jos niitä nyt enää saakaan.
XP:n palautus cd
10
221
Vastaukset
- 9+2=11
Ei voi. Ja XP:n tuki on muutenkin jo loppumassa:
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/products/lifecycle - achtung ei machtung
Mutta ei se image enää sitten mahdu CD-levylle.
- lopullinen päivitys
Kiitos linkistä ja kiitos muillekin vastaajille. Onko siis niin että tuo SP3 päivitys pitää sisällään kaikki aijemmat päivitykset.
- achtung ei machtung
lopullinen päivitys kirjoitti:
Kiitos linkistä ja kiitos muillekin vastaajille. Onko siis niin että tuo SP3 päivitys pitää sisällään kaikki aijemmat päivitykset.
Ei.
SP3:n jälkeen on tullut ties kuinka monta korjausta. Ne näkyy jossain C:\windows hakemistossa KB75645645656... (siis KB ja numeroita) nimisinä. Ohjauspaneelissa lisää-poista sovellus osassa, jos laittaa raksin ruutuun "näytä päivitykset".
nLite ohjelmalla voi SP3:n jälkeiset päivityksetkin slipstreamata asennus-CD:ksi. Mutta silloin siis ei enää paketti taida mahtua CD:lle. - achtung ei machtung
lopullinen päivitys kirjoitti:
Ja kannatta siis ensin tehdä nlitellä asennus-isoksi, että näkee minkä kokoinen siitä tulee ja polttaa vasta jälkeenpäin.
- EI..
achtung ei machtung kirjoitti:
Ei.
SP3:n jälkeen on tullut ties kuinka monta korjausta. Ne näkyy jossain C:\windows hakemistossa KB75645645656... (siis KB ja numeroita) nimisinä. Ohjauspaneelissa lisää-poista sovellus osassa, jos laittaa raksin ruutuun "näytä päivitykset".
nLite ohjelmalla voi SP3:n jälkeiset päivityksetkin slipstreamata asennus-CD:ksi. Mutta silloin siis ei enää paketti taida mahtua CD:lle.NLite llä vaan slipstreamalla levylle silloin ne asentuu oikein, nlitellä ne ei asennu oikein.
- achtung ei machtung
EI.. kirjoitti:
NLite llä vaan slipstreamalla levylle silloin ne asentuu oikein, nlitellä ne ei asennu oikein.
Eikös se slipstreaming nimenomaan nlitellä tehdä? Itse ainakin tein.
Silloin DVD levy käyttöön jos kone tukee sellaisia.
- Kyllä
Voi tehdä, minulla XPsp3 pro DVD jossa valmiiksi kaikki sp3 jälkeen tulleet päivitykset. Tuolla levyllä päivitykset niin että asennusvaiheesa päivitykset asentuu valmiiksi, jotka näkyvät lisää poista valikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922