Olen vaihtanut monesta eri merkkisestä autosta raitisilmasuodattimen. Missähän tässä mallissa se on ja käykö vaihtaminen kotikonstein.
Evandan vm 2006 raitisilmasuodatin
10
287
Vastaukset
- Chevy 2006
Kiitti vaan! Onkin kokehuoneen puolella suodatin kun useimmissa autoissa se on hanskalokeron alla.
- Rehn
Chevy 2006 kirjoitti:
Kiitti vaan! Onkin kokehuoneen puolella suodatin kun useimmissa autoissa se on hanskalokeron alla.
no proplem
- Rehn
Chevy 2006 kirjoitti:
Saitko vaihdettua?
- germies
Chevy 2006 kirjoitti:
Kätevä paikka. Aina ..tuttaa kun vaihtaa hanskalokeron takana olevia. Sinne ei näe eikä tahdo ylettää yleensä.
- Chevy 2006
Ei tarvi vaihtaa kun on vasta vaihdettu ja muutenkin tehty täys huolto. Eli 80 tuhannen km huolto. Jakopää uusittu vesipumppuineen. Kaikki suodattimet ja tulpat suun muut. Ollut mulla vasta pari viikkoa. Entinen omistaja oli vanha papparainen joka oli pitänyt autosta hyvää huolta. Nahkapenkit on kuin uudet ym muu sisustus. Vähän ajettu eli reilu 80 tuhatta vasta. Ostin Veholta ja annoin MB E 320 Cdi vaihdossa. 389 tuhatta ajettuna,
- Rehn
Siinä on autoa pitkäksi aikaa. Onko se muuten bensa vai diesel?
- Chevy 2006
Se on pensa käsivaihteilla. On mennyt pari viikkoa totutellessa vaihteisiin kun 6 vuotta ajelin automaattivaihteisella.
- Onko kutoskone?
Mikä kone tässä on? Onko samoja koneita kun Epicassa?
- Chevy 2006
Tää on 2 litranen 4 pytyn kone 132 hp. Siedettävä pensan kulutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428