Mitä muita keskustelupalstoja käytätte?
Täällä on niin kovin hiljaista. Kukaan ei ota kantaa yhteiskunnallisiin asioihin saatika aloittaisi mitään uutta viestiketjua. Jospa jossain olisi joku muu keskustelupalsta missä väki ei olisi talviunilla.
Onko muita keskustelupalstoja joissa käytte?
4
217
Vastaukset
- Yhteiskunnallista
Palstan ohjeistuksessa sanotaan: "Keskustele Satakunnan muista kunnista ja kaupungeista sekä maakunnan menosta ja tapahtumista."
Yhteiskunnalliset asiat löytyvät Yhteiskunta-keskustelujen alta paitsi kunnallispoliittiset päätökset. - von Lagerbom
Ei täällä oikein sovi politikoida, ei varsinkaan antaa moitteita viranomaistahoista. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, poliisiviranomaiset seuraavat suomi-palstaa tarkoin ja kaikki moitekirjoitukset poistetaan. Vähän samankaltaista touhua kuin takavuosina Neuvostoliitossa.
- yksityisbileet
Palstoja on paljonkin, mutta niitä ei tarkoituksella mainosteta sellaisille joiden läsnäoloa ei kaivata.
- asialinja1
...pysy sinä nyt siellä yksityisbileissäsi, saat olla siellä ihan rauhassa, mutta jätä meidät normaalit ja keskustelutaitoiset niistä bileistäsi pois.
Jokaisella lehdellä on kivoja keskustelupalstoja täällä netissä, niissä ei loukata ketään vaan kaikki saavat tuoda mielipiteensä julki. Myöskin Plaza on asiallinen keskustelupaikka ja sieltä saa kivoja kavereita varsinkin kun luo profiilin sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179