oma mieli piteeni

höhö

höhöhöhöhöhöh

4

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhö

      Tänään tuli katottua video ja lueskeltua kommentteja miten ihmiset riitelivät onko jumlaa vai ei ? ja aivan vitun sama menikä tää nyt väärää paikkaa..... mutta tässä mun oma mieli pide minkä sinnekkin pistin joten päätin julkasta muihinkin paikkoihin :D

      Homo juttu on kyllä tosi hyvä esim. Amerikassa ihmiset jotka todellakin uskoo jumalaa enemmän ku täällä nää "uskovaiset" hyvä että ei mene joukko murhaamaan kaikkia homoja koska se on synti.. Ja parhautta ovat nämä jotka ulisevat siitä että älkää tullko tänne mitään sanoo kun ette tiedä raamatusta yhtään mitään mutta ei varmaan kuitenkaan tiedä sitä että raamattu opettaa homoseksuaalisuus on syntiä ja loukkaa jumalaa ja kun täällä suomessa niin paljon niitä "sallikaa homoliitot" ihmisiä onkin ja sitten myös jumalanhan pitäisi rakastaa kaikkia ? eikö homot sitten myöskään saisikaan olla homoja ? etteivät joutuisi helvettiin luulis ny saatana että se jumala tulis tänne sanois meille miten asiat on ? saako olla homo vai ei ? miksi sitten jumalan pitää pysyä piilossa ? ellei sitten olekkaan joku avaruus olio jostain kaukaisesta maasta jonka tehtävänä on ollut istuttaa ja opettaa ihmisiä ja se sanonta että jokaisen on itse lyödettävä jumalasna onkin vain nopea selitys sille miksi jumala on piilossa luulis että jos meidän pitäisit tätä natsi rasisti murhaajaa isää rakastaa ja seurata niin hän tulisi meidän jokaisen mieleen ja ohjaisi/auttaisi meidät uskoon ? mutta mutta kun kukaan meitä ei auta uskoon hänpähän pistää meidät kärsimään helvettiin ? ja lisää tulee :D jos kuullemma on vain tämä meidän "ihana rakastava isä " miksi sitten on muita jumalia jotka ensinnäkin ovat vanhempia kuin meidän "jumala" keitä he sitten ovat ja miksi heihin uskominen on väärin ja miksi heitä vastaan pitäisi sotia tai laittaa ihmiset sotimaan kuten keskiajalla temppeli herrat menivät ja tappoivat "vääräuskoisia jumalan häpäisiötä" myös lapsia ja naisia että miksi sitten kaikki rakastava isä haluaakin ihmisten sotia ja tappaa väärä uskoiset kun taas samaa eikaa ketään ei saisikaan tappaa ? kylläpä kummaa ja myös esim roomanvaltakunnassa alkuun oli aivan eri jumalat kun meidän jumala mutta sitten kun ihmiset alkoivat uskomaan toiseen jumalaan joka oli kummallisesti ilmestynyt tänne meidän maailmaan hepä vaihtoivat jumalansa jotta saadaan kansa rauhalliseksi ja unehtaan nää vanhat jumalat hmm... ? jos mä olisin jumala tai kuka tahansa muu etkö tulisi kostamaan taikka muutenkaan tekisi mitään jos sinun "lapsesi" vain vaihtaisivat sinut johkun toiseen kuin vanhan kuolleen kissan ja tilalle uusi ? kukaan ei kummallisesti vanhoista jumalista tullutkaan kostamaan/taikka raivoamaan siitä että jumala vaihtu...ja

      • höhö

        kun afrikassa niitä nälkäisiä tummaihoisia lapsia kuolee janoon ja nälkään kyllä jos mä olisin jumala ois aika surullista katsoa kun satoja kuolee päivittäin sairauksiin ja janoon/nälkään (ellei sitten siitä nautteis) minä aineskin menisin ja LOISIN heille veden ja ruuan ja suojan että miksi sitten jumala teki maan luomisessa afrikasta köyhän ja kuivan ? ja kaiken lisäksi edes teki sinne ihmisiä ja sitten tekikin esim meidät suomalaiset tänne maahan jossa on runsaasti vettä ja ruokaa ?? ja mitempä sitten tämä meidän rakastava jumala saattoikaan sallia orjuuden ? kyllä on kummaa tuohoua ellei sitten heitä tarkoituksellaan luonut laajentamaan ihmisten asuin paikkoi jotta tulisi lisää tosiuskovaisia joilta saisi ihania rukouksia ja palvomisia ja mahtavia sotia sodittavaksi....... ja sitten meidän ihana jumala tekikin näin että amerikassa asuneet intiaanit olivat väärä uskoisia jotenka pistetäänpä sinne eurooppalaisia tappamaan kaikki näyttää jotenkin siltä että intiaanien jumalat vaikki niitä oli 100 enemmän olivat heikompia kuin meidän mahtava jumala joka ei ole paha natsi rasisti murhaaja paska :I jotenka myös näyttää sitlä etten jumalamme on itse saatana miksi siihen uskoa ? mutta wut ? saatana onkin eri hamhmo ?! vaikka jumalahan on pahempi kuin saatana ? saatana vain rankaisee syntiä tekeviä ihmisiä ? mutta jumala murhaa ihmisiä jotka eivät usko häneen.... taisivat intiaanit kuolla siksi koska eivöt vain pärjänneet pii kivi nuolilla lyijjyä ja rautaa vastaan... mutta eivät heidön jumalat menneet tappamaan meidön jumalaa ? ja meidön jumala taas antaa meille aseita ja myrkkyjä tappamaan vaan lisää ja luo ihmisiä suurella tiedolla keksimään uusia mahtavia aseita tappamaan... miksi hän edes sallii nämä ihmiset esim Adolf Hitler ? luulisi ellei se sitten joki jumalan suunnitelma ollut olisi vain sairastuttanut Hitlerin syöpään ja tappanut ennenkuin kerkee mitään tekemään ? ja muita mahdollisesti elämää sisältäviä planeettoja (eksoplaneettoja) on olemmassa mitähän siellä sitten onkaan elikkäs tämä näyttää siltä kuin joku jostain kaukaa on tullut valloittamaa tämän maan itselleen joku jolla on nenemmän tietoa kuin muilla ...... tai taitaa ollaa vaan niin ettei ole jumalaa "joka rakastaa :I " ollenkaan vaan elämme täällä itse omien päätöstemme ja uskojen mukaan jotka ovat meidän ihmisten keksimiä .... mutta jumala on vain tekosyy sille että miksi me ollemme täällä ja miksi teemme virheitä ja tapamme "väärä uskoisia" ... enemmänkin olisi ja selvemmin vosin selittää voisin kirjoittaa kirjankin minun omasta mieli piteestä mutta en ole paras kirjoittamaan ja selittämään voi olla että tarinani kuulostaisi paremmalta suustani kuin kirjaimin .... ja niin sekin oli hyvä esimerkki että jumala on meidön päätkösemme ja meidän tekemämme kun keski aikaan kuningas tarvitsi rahaa niin pappi joka uskoo jumalaan saa jumalalta viestin että kun kolikko kirstuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa :I ? jep jep jumala tarvi vähä massii :D vähän niinku uskonto olis ollu laki keski aikaan että ainoahan tapa tämä riita olisi selvittää onko muita planeettoja missä meidän kaltaista elämää jumalahan teki vain meidät..... mutta voivoi kun keski aikaa ja silloin kun jumalamme tuli :D ei tiedetty muista planeetoista tai edes avaruuden olemassa olosta ja että valo onkin iso kuuma tähti maapallo onkin pyöreä ja sisältää kuumaa kivi ainesta ja meitä ennen oli dinosauruksia...ja siihen aikaan kun näitä alettiin tutkia yritti kirkko kaiken keinoin sen estää sillä kirkko alkoi menettää uskoaan ja rahaa ja valtaa josta tässä kaikessa taitaankin olla kysymys eikös vain sitähän me kaikki halutaan rahaa ja valtaa päättää asiosta jne.. the end oma mielipiteeni siinä mutta en ole uskovaisia vastaan kuhan vaan haluan selittää syyn miksi minä en usko jumalaan :I joka teidän uskovaisten mielestä on kaikki rakastava :D


      • höhöh
        höhö kirjoitti:

        kun afrikassa niitä nälkäisiä tummaihoisia lapsia kuolee janoon ja nälkään kyllä jos mä olisin jumala ois aika surullista katsoa kun satoja kuolee päivittäin sairauksiin ja janoon/nälkään (ellei sitten siitä nautteis) minä aineskin menisin ja LOISIN heille veden ja ruuan ja suojan että miksi sitten jumala teki maan luomisessa afrikasta köyhän ja kuivan ? ja kaiken lisäksi edes teki sinne ihmisiä ja sitten tekikin esim meidät suomalaiset tänne maahan jossa on runsaasti vettä ja ruokaa ?? ja mitempä sitten tämä meidän rakastava jumala saattoikaan sallia orjuuden ? kyllä on kummaa tuohoua ellei sitten heitä tarkoituksellaan luonut laajentamaan ihmisten asuin paikkoi jotta tulisi lisää tosiuskovaisia joilta saisi ihania rukouksia ja palvomisia ja mahtavia sotia sodittavaksi....... ja sitten meidän ihana jumala tekikin näin että amerikassa asuneet intiaanit olivat väärä uskoisia jotenka pistetäänpä sinne eurooppalaisia tappamaan kaikki näyttää jotenkin siltä että intiaanien jumalat vaikki niitä oli 100 enemmän olivat heikompia kuin meidän mahtava jumala joka ei ole paha natsi rasisti murhaaja paska :I jotenka myös näyttää sitlä etten jumalamme on itse saatana miksi siihen uskoa ? mutta wut ? saatana onkin eri hamhmo ?! vaikka jumalahan on pahempi kuin saatana ? saatana vain rankaisee syntiä tekeviä ihmisiä ? mutta jumala murhaa ihmisiä jotka eivät usko häneen.... taisivat intiaanit kuolla siksi koska eivöt vain pärjänneet pii kivi nuolilla lyijjyä ja rautaa vastaan... mutta eivät heidön jumalat menneet tappamaan meidön jumalaa ? ja meidön jumala taas antaa meille aseita ja myrkkyjä tappamaan vaan lisää ja luo ihmisiä suurella tiedolla keksimään uusia mahtavia aseita tappamaan... miksi hän edes sallii nämä ihmiset esim Adolf Hitler ? luulisi ellei se sitten joki jumalan suunnitelma ollut olisi vain sairastuttanut Hitlerin syöpään ja tappanut ennenkuin kerkee mitään tekemään ? ja muita mahdollisesti elämää sisältäviä planeettoja (eksoplaneettoja) on olemmassa mitähän siellä sitten onkaan elikkäs tämä näyttää siltä kuin joku jostain kaukaa on tullut valloittamaa tämän maan itselleen joku jolla on nenemmän tietoa kuin muilla ...... tai taitaa ollaa vaan niin ettei ole jumalaa "joka rakastaa :I " ollenkaan vaan elämme täällä itse omien päätöstemme ja uskojen mukaan jotka ovat meidän ihmisten keksimiä .... mutta jumala on vain tekosyy sille että miksi me ollemme täällä ja miksi teemme virheitä ja tapamme "väärä uskoisia" ... enemmänkin olisi ja selvemmin vosin selittää voisin kirjoittaa kirjankin minun omasta mieli piteestä mutta en ole paras kirjoittamaan ja selittämään voi olla että tarinani kuulostaisi paremmalta suustani kuin kirjaimin .... ja niin sekin oli hyvä esimerkki että jumala on meidön päätkösemme ja meidän tekemämme kun keski aikaan kuningas tarvitsi rahaa niin pappi joka uskoo jumalaan saa jumalalta viestin että kun kolikko kirstuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa :I ? jep jep jumala tarvi vähä massii :D vähän niinku uskonto olis ollu laki keski aikaan että ainoahan tapa tämä riita olisi selvittää onko muita planeettoja missä meidän kaltaista elämää jumalahan teki vain meidät..... mutta voivoi kun keski aikaa ja silloin kun jumalamme tuli :D ei tiedetty muista planeetoista tai edes avaruuden olemassa olosta ja että valo onkin iso kuuma tähti maapallo onkin pyöreä ja sisältää kuumaa kivi ainesta ja meitä ennen oli dinosauruksia...ja siihen aikaan kun näitä alettiin tutkia yritti kirkko kaiken keinoin sen estää sillä kirkko alkoi menettää uskoaan ja rahaa ja valtaa josta tässä kaikessa taitaankin olla kysymys eikös vain sitähän me kaikki halutaan rahaa ja valtaa päättää asiosta jne.. the end oma mielipiteeni siinä mutta en ole uskovaisia vastaan kuhan vaan haluan selittää syyn miksi minä en usko jumalaan :I joka teidän uskovaisten mielestä on kaikki rakastava :D

        höhö siinähän se höhöhhöhö :PPP höhöhöhöh


      • totta 1
        höhö kirjoitti:

        kun afrikassa niitä nälkäisiä tummaihoisia lapsia kuolee janoon ja nälkään kyllä jos mä olisin jumala ois aika surullista katsoa kun satoja kuolee päivittäin sairauksiin ja janoon/nälkään (ellei sitten siitä nautteis) minä aineskin menisin ja LOISIN heille veden ja ruuan ja suojan että miksi sitten jumala teki maan luomisessa afrikasta köyhän ja kuivan ? ja kaiken lisäksi edes teki sinne ihmisiä ja sitten tekikin esim meidät suomalaiset tänne maahan jossa on runsaasti vettä ja ruokaa ?? ja mitempä sitten tämä meidän rakastava jumala saattoikaan sallia orjuuden ? kyllä on kummaa tuohoua ellei sitten heitä tarkoituksellaan luonut laajentamaan ihmisten asuin paikkoi jotta tulisi lisää tosiuskovaisia joilta saisi ihania rukouksia ja palvomisia ja mahtavia sotia sodittavaksi....... ja sitten meidän ihana jumala tekikin näin että amerikassa asuneet intiaanit olivat väärä uskoisia jotenka pistetäänpä sinne eurooppalaisia tappamaan kaikki näyttää jotenkin siltä että intiaanien jumalat vaikki niitä oli 100 enemmän olivat heikompia kuin meidän mahtava jumala joka ei ole paha natsi rasisti murhaaja paska :I jotenka myös näyttää sitlä etten jumalamme on itse saatana miksi siihen uskoa ? mutta wut ? saatana onkin eri hamhmo ?! vaikka jumalahan on pahempi kuin saatana ? saatana vain rankaisee syntiä tekeviä ihmisiä ? mutta jumala murhaa ihmisiä jotka eivät usko häneen.... taisivat intiaanit kuolla siksi koska eivöt vain pärjänneet pii kivi nuolilla lyijjyä ja rautaa vastaan... mutta eivät heidön jumalat menneet tappamaan meidön jumalaa ? ja meidön jumala taas antaa meille aseita ja myrkkyjä tappamaan vaan lisää ja luo ihmisiä suurella tiedolla keksimään uusia mahtavia aseita tappamaan... miksi hän edes sallii nämä ihmiset esim Adolf Hitler ? luulisi ellei se sitten joki jumalan suunnitelma ollut olisi vain sairastuttanut Hitlerin syöpään ja tappanut ennenkuin kerkee mitään tekemään ? ja muita mahdollisesti elämää sisältäviä planeettoja (eksoplaneettoja) on olemmassa mitähän siellä sitten onkaan elikkäs tämä näyttää siltä kuin joku jostain kaukaa on tullut valloittamaa tämän maan itselleen joku jolla on nenemmän tietoa kuin muilla ...... tai taitaa ollaa vaan niin ettei ole jumalaa "joka rakastaa :I " ollenkaan vaan elämme täällä itse omien päätöstemme ja uskojen mukaan jotka ovat meidän ihmisten keksimiä .... mutta jumala on vain tekosyy sille että miksi me ollemme täällä ja miksi teemme virheitä ja tapamme "väärä uskoisia" ... enemmänkin olisi ja selvemmin vosin selittää voisin kirjoittaa kirjankin minun omasta mieli piteestä mutta en ole paras kirjoittamaan ja selittämään voi olla että tarinani kuulostaisi paremmalta suustani kuin kirjaimin .... ja niin sekin oli hyvä esimerkki että jumala on meidön päätkösemme ja meidän tekemämme kun keski aikaan kuningas tarvitsi rahaa niin pappi joka uskoo jumalaan saa jumalalta viestin että kun kolikko kirstuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa :I ? jep jep jumala tarvi vähä massii :D vähän niinku uskonto olis ollu laki keski aikaan että ainoahan tapa tämä riita olisi selvittää onko muita planeettoja missä meidän kaltaista elämää jumalahan teki vain meidät..... mutta voivoi kun keski aikaa ja silloin kun jumalamme tuli :D ei tiedetty muista planeetoista tai edes avaruuden olemassa olosta ja että valo onkin iso kuuma tähti maapallo onkin pyöreä ja sisältää kuumaa kivi ainesta ja meitä ennen oli dinosauruksia...ja siihen aikaan kun näitä alettiin tutkia yritti kirkko kaiken keinoin sen estää sillä kirkko alkoi menettää uskoaan ja rahaa ja valtaa josta tässä kaikessa taitaankin olla kysymys eikös vain sitähän me kaikki halutaan rahaa ja valtaa päättää asiosta jne.. the end oma mielipiteeni siinä mutta en ole uskovaisia vastaan kuhan vaan haluan selittää syyn miksi minä en usko jumalaan :I joka teidän uskovaisten mielestä on kaikki rakastava :D

        höhö
        Sinä olet tulkinnut Raamattua siten jota moni kutsuu harhaopiksi. Sinun kannattaisi vähän miettiä kauemmin minkä aiot sanoa.
        Kun lähtökohtaisesti esität väittämiä jotka ei ole lähelleenkään tosia tarkistaisit puheesi Raamatusta.
        Lähtökohta hyödylliselle keskustelulle on huono joten tällä kertaa noudatan Raamatun opetusta ja en ota kantaa mielipiteeseesi sillä kinaaminen ei tuota hyvää hedelmää vaan kannattaa nyt välttää tätä keskustelua. Koita pärjätä elämässäsi ja toivon lopuksi näe myös elämässäsi hyviäkin puolia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe