Olen tiedemies

geologian dosentuuri

ja evoluutioteorian todisteisiin en ole tieteellisessä työssäni törmännyt.

Että ei kaikki tiedemiehet ole evouskovia.

55

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apo-Calypso

Ja lemmikkirottani on huippusaarnaaja, ja hän on eri mieltä kaltaisesi typeryksen kanssa.

• Uskon kyllä, että tuttu palstaneitimme on törmännyt lähinnä ovenpieliin. Usein.

• Apo-Calypso

Liian usein ehtoollisia ilman öylättiä, oletan.

• Apo-Calypso kirjoitti:

Liian usein ehtoollisia ilman öylättiä, oletan.

Sekä liian kiihkeitä saarnaajia neidille yksityisesti saarnaamassa.

• Sepä Se

Itsekin olen pannut merkille ettei mitään todisteita evoluutiolle ole.

Ihmettelenkin miksi niin monet ihmsiet uskovat evoon, kun kaikki kuitenkin ilmiselvästi huutaa luomisen puolesta.

• Huuto ei auta, jos näyttö puuttuu.

• smma mielt
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Huuto ei auta, jos näyttö puuttuu.

Ei niin.

• geologian dosentuuri

VAI olet Pannut Jyr. Homoseksuaalisuutesi ei minua kiinnosta, joten painu pois avauksestani Taatanan oma Jyr eli Sepä Se. Itse huudat lyömisen puolesta kun minä sinua hivautan ,niin et herjaa enää ketään forumeilla..

• Puolimutca

"Itsekin olen pannut merkille ettei mitään todisteita evoluutiolle ole."

Oho. Kreationisti on huomannu ettei evoluutiolle oo mitään todisteita. Olipas todella yllättävää. Ootko muuten pannu samalla merkille, että kärsit vakavista harhoista, sinulla on todella pahoja kongnitiivisia ongelmia, oot menettäny otteesi todellisuudesta ja valehtelet jatkuvalla syötyllä.

Katsos kun se, ettei havaitse mitään todisteita evoluutiosta ja kaikki noi luettelemani oireet kuuluvat samaan syndroomaan.

"Ihmettelenkin miksi niin monet ihmsiet uskovat evoon, kun kaikki kuitenkin ilmiselvästi huutaa luomisen puolesta."

Sinuna menisin Sepis mielenterveyslääkärin puheille ja äkkiä, jos kuulemasi äänet kaikenlisäksi vielä huutavat! Huolestuttavaa. Mutta olemme kyllä panneet merkille yhä pahenevat hourailusi tällä palstalla jo vuosikausien ajan ja olemme osanneet siten oottaa mielenterveysongelmiesi pahentumista.

• Kiihkeenä ihana
        smma mielt kirjoitti:

Ei niin.

Keskinäinen onnentunteesi tuo sinulle kiihkeyttä.

• Aikuiskiihkoa
        geologian dosentuuri kirjoitti:

VAI olet Pannut Jyr. Homoseksuaalisuutesi ei minua kiinnosta, joten painu pois avauksestani Taatanan oma Jyr eli Sepä Se. Itse huudat lyömisen puolesta kun minä sinua hivautan ,niin et herjaa enää ketään forumeilla..

• Kiihkon roiskeet
        Puolimutca kirjoitti:

"Itsekin olen pannut merkille ettei mitään todisteita evoluutiolle ole."

Oho. Kreationisti on huomannu ettei evoluutiolle oo mitään todisteita. Olipas todella yllättävää. Ootko muuten pannu samalla merkille, että kärsit vakavista harhoista, sinulla on todella pahoja kongnitiivisia ongelmia, oot menettäny otteesi todellisuudesta ja valehtelet jatkuvalla syötyllä.

Katsos kun se, ettei havaitse mitään todisteita evoluutiosta ja kaikki noi luettelemani oireet kuuluvat samaan syndroomaan.

"Ihmettelenkin miksi niin monet ihmsiet uskovat evoon, kun kaikki kuitenkin ilmiselvästi huutaa luomisen puolesta."

Sinuna menisin Sepis mielenterveyslääkärin puheille ja äkkiä, jos kuulemasi äänet kaikenlisäksi vielä huutavat! Huolestuttavaa. Mutta olemme kyllä panneet merkille yhä pahenevat hourailusi tällä palstalla jo vuosikausien ajan ja olemme osanneet siten oottaa mielenterveysongelmiesi pahentumista.

• tieteenharrastaja

Tarkistetaanpa pari asiaa:

Oletko ihan todella dosentuuri?

Etkö ole myöskään törmännyt miljardeihin vuosiin?

Mitä stratigrafilla tehdään?

• geologian dosentuuri

Dosentti, eli minulla on geologian dosentuuri. Miljardit vuodet ovat hyvin pitkälti evokuvitelmaa, mutta ne kannattaa hiljaisesti hyväksyä sillä muuten urakehitys tyssää siihen paikkaan.

Olen sauna-illoissa parin alan professorin kanssa keskustellut tästä, ja kyllähän he olivat samaa mieltä, että todisteet puhuvat aika pahasti miljardeja vuosia vastaan, mutta ääneen sitä ei kannata oman perseen turvaamisen vuoksi sanoa.

• tieteenharrastaja

Dosentti, eli minulla on geologian dosentuuri. Miljardit vuodet ovat hyvin pitkälti evokuvitelmaa, mutta ne kannattaa hiljaisesti hyväksyä sillä muuten urakehitys tyssää siihen paikkaan.

Olen sauna-illoissa parin alan professorin kanssa keskustellut tästä, ja kyllähän he olivat samaa mieltä, että todisteet puhuvat aika pahasti miljardeja vuosia vastaan, mutta ääneen sitä ei kannata oman perseen turvaamisen vuoksi sanoa.

Yksi kysymys jäi vastaamatta. Etkö löytänyt googlesta?

• geologian dosentuuri kirjoitti:

Hienoa, että saatiin asiantuntija paikalle.
        Tapaamani geologit pitävät kahteen uraanisarjaan perustuvaa concordia-leikkauspistemenetelmällä suoritettua ajoitusta kaikkein luotettavimpana ajoitusmenetelmänä. Geologian dosenttina tuntenet tämän menetelmän kuin omat taskusi. Kertoisitko lyhyesti, mikä siinä menee mielestäsi pieleen?

• tieteenharrastaja
        Vanellus kirjoitti:

Tapaamani geologit pitävät kahteen uraanisarjaan perustuvaa concordia-leikkauspistemenetelmällä suoritettua ajoitusta kaikkein luotettavimpana ajoitusmenetelmänä. Geologian dosenttina tuntenet tämän menetelmän kuin omat taskusi. Kertoisitko lyhyesti, mikä siinä menee mielestäsi pieleen?

Tuonpa minäkin haluaisin kuulla.

• Apo-Calypso

Mitäs mieltä "geologi" mahtaa olla Oklon luonnonreaktorista?

• Vanellus kirjoitti:

"Tapaamani geologit pitävät kahteen uraanisarjaan perustuvaa concordia-leikkauspistemenetelmällä suoritettua ajoitusta kaikkein luotettavimpana ajoitusmenetelmänä."

Tuossa vain sana "ajoitus" paljastaa minulle väljästi mistä on ehkä kyse. Geologian dosentti hei, voisitko ystävällisesti vastata?

• Joskus ihana kiihko
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Yksi kysymys jäi vastaamatta. Etkö löytänyt googlesta?

En, koska aikuisviihdehakusi vie kaiken kaistan. Ei pääse linkkiin kiinni.

---

• Kuulet herttaiset

Tuonpa minäkin haluaisin kuulla.

• Ihana hellari kanssa
        exhellari86 kirjoitti:

"Tapaamani geologit pitävät kahteen uraanisarjaan perustuvaa concordia-leikkauspistemenetelmällä suoritettua ajoitusta kaikkein luotettavimpana ajoitusmenetelmänä."

Tuossa vain sana "ajoitus" paljastaa minulle väljästi mistä on ehkä kyse. Geologian dosentti hei, voisitko ystävällisesti vastata?

Keskinäinen onnentunteesi tuo sinulle kiihkeyttä. Vastaukseni voisi viedä kierroksesi yli limiitin.

• luontorektaalisi
        Apo-Calypso kirjoitti:

Mitäs mieltä "geologi" mahtaa olla Oklon luonnonreaktorista?

---

Lupaat vaan!

• Oletko samassa laitoksessa "töissä" kuin se yksi biologian professori?

• Ja se, joka keväällä ilmoitti valmistuvansa syksyllä professoriksi?

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Ja se, joka keväällä ilmoitti valmistuvansa syksyllä professoriksi?

Ja taitaa siellä laitoksessa olla vähintäänkin yksi tohtori. Ehkäpä psykiatrian sellainen?

• uutispommi
        marathustra kirjoitti:

Ja taitaa siellä laitoksessa olla vähintäänkin yksi tohtori. Ehkäpä psykiatrian sellainen?

Psykiatriakin on pseudotiedettä.
        Sekään ei kuulu täsmätieteisiin.
        Samaa luokkaa evokkiuden kanssa.

• tieteenharrastaja
        uutispommi kirjoitti:

Psykiatria kuuluu ihmistieteisiin. Evoluutiota tutkii biologia, joka kuuluu luonnontieteisiin. Näiden kahden eron aiheuttavat "silminnäkijätodistajat".

• uutispommi kirjoitti:

Psykiatritkin ovat mamiksia, kun eivät uskalla luokitella kiihkouskonnollisuutta mielenvikaisuudeksi. Vielä.

• Dr. Puolimutka

Psykiatritkin ovat mamiksia, kun eivät uskalla luokitella kiihkouskonnollisuutta mielenvikaisuudeksi. Vielä.

"Psykiatritkin ovat mamiksia, kun eivät uskalla luokitella kiihkouskonnollisuutta mielenvikaisuudeksi. Vielä."

Juuri näin. Ääriuskovaisuus ja kreationismi ovat vakavia mielenterveysongelmia ja niistä kärsivät hihhulit ja kretut ovat ikävä kyllä sairautensa uhreja. Heitä pitäiski auttaa kaikin tavoin pääseen eroon harhoistaan ja valheisiin perustuvista käsityksistään.

• Sitten toiste
        Dr. Puolimutka kirjoitti:

"Psykiatritkin ovat mamiksia, kun eivät uskalla luokitella kiihkouskonnollisuutta mielenvikaisuudeksi. Vielä."

Juuri näin. Ääriuskovaisuus ja kreationismi ovat vakavia mielenterveysongelmia ja niistä kärsivät hihhulit ja kretut ovat ikävä kyllä sairautensa uhreja. Heitä pitäiski auttaa kaikin tavoin pääseen eroon harhoistaan ja valheisiin perustuvista käsityksistään.

Tuo mutka kyllä masentaa. Jos on lurpahtanut, niin eihän siitä sitten mihinkään enää

• ynelkanav

Psykiatria kuuluu ihmistieteisiin. Evoluutiota tutkii biologia, joka kuuluu luonnontieteisiin. Näiden kahden eron aiheuttavat "silminnäkijätodistajat".

Psykiatria kuuluu korkean luokan puolskarointioppeihin.
        Silmänkääntötemppusi eivät saa silmiäni harittamaan.

• Dr. Puolimutka
        Sitten toiste kirjoitti:

Tuo mutka kyllä masentaa. Jos on lurpahtanut, niin eihän siitä sitten mihinkään enää

"Tuo mutka kyllä masentaa. Jos on lurpahtanut, niin eihän siitä sitten mihinkään enää"

Olisitko tosissas masentunu jos se on lurpahtanu? Taidat olla jyr tai joku muu kaappihomo ku tuo seikka sua selvästi kiinnostaa.

• jyr
        Dr. Puolimutka kirjoitti:

"Tuo mutka kyllä masentaa. Jos on lurpahtanut, niin eihän siitä sitten mihinkään enää"

Olisitko tosissas masentunu jos se on lurpahtanu? Taidat olla jyr tai joku muu kaappihomo ku tuo seikka sua selvästi kiinnostaa.

ÄLÄ sinä minua homoksi hauku senkin pallhikeä pikkurillistä nuuskia irstas Evokki.

• Totuudentorvettaja

Älähän nyt. Muistelisin lukeneeni, että Suomessa tehtiin tutkimus aiheeseen liittyen 70-luvulla. Siinä tehtiin psykologinen perustesti itseään "uudestisyntyneiksi kristityiksi" kutsuville jonkin herättäjäkokouksen tms. yhteydessä. Vastaajista vain noin neljännes osoittautui testin mukaan normaaleiksi. Siis lähes kolmella neljästä oli eritasoisia normaalista poikkeavuuksia. Valitettavasti en muista tuosta enää yksityiskohtia.

• Epäjumalienkieltäjä

Hauska provo dosentuurilta.

• jyr

Sinua on helppo uskoa veli dosentti, sillä eipä ole kukaan muukaan geologi koskaan törmännyt evoluution todisteisiin.

• jyr

ja avaaja: olet vain haiseva irstas Gynegologi, jos minulle alat pätemään, avauksesi on ilmiannettu - sinä evokinläjä.

• Paikat hellinä
        jyr kirjoitti:

ja avaaja: olet vain haiseva irstas Gynegologi, jos minulle alat pätemään, avauksesi on ilmiannettu - sinä evokinläjä.

Miksi julmistelet näin hellyyden keskellä?

• Juu ja minä olen Rekkamies.

Hieman närästää yksipuolinen ruokavalio, kun joutuu koko ajan asvalttia nielemään.

• hellyys valttia

Sanonko, mitä yleensä nielet?

• karvainen makrilli

Näinhän tämä asia on.

Käytännöllisesti katsoen evoluutiohypoteesia ei oteta mitenkään huomioon eikä edes mainita tieteissä. Astrofysiikassa käytetään toisinaan evoluutio-sanaa, kun puhutaan tähden "evoluutiosta" eli tähden elinkaaresta.

Todellisuudessahan tähden evoluutiota ei ole olemassa, koska orgaaninen evoluutiohypoteesi perustuu populaation kuvitteellisiin lajirajan yli hyppääviin muutoksiin.

Olen oman professuurini puitteissa (ja tieteellistä tutkimusta tehdessäni) tullut lopputulemaan, että atterievokit ovat raivoisalla kampanjalla saaneet fyysikot käyttämään tätä evoluutio-sanaa tähden elämänkaaren yhteydessä.

Evoluutiohypoteesi otetaan huomioon vain evoluutiohypoteesista puhuttaessa eli ei siis missään todellisessa tieteellisessä tutkimuksessa. Monet biologitkin ovat ainoastaan yliopistojen atterievokkien diktatuurin paineen alla myöntyneet virallisesti evoluutiohypoteesin kannattajaksi. Henkilökohtaisesti kysyttäessä he eivät allekirjoita hypoteesin tieteellistä arvoa tai todenperäisyyttä.

• >Olen oman professuurini puitteissa (ja tieteellistä tutkimusta tehdessäni)

Miten ihmeessä saan nyt nukutuksi, kun naurattaa niin helvetisti? :D :D :D

• tieteenharrastaja

Yleiskielessä evoluutio tarkoittaa kehitystä. Biologiassa sille on vakiintunut myös erityismerkitys.

• tieteenharrastaja kirjoitti:

Yleiskielessä evoluutio tarkoittaa kehitystä. Biologiassa sille on vakiintunut myös erityismerkitys.

Nyt tuki kretuille hätäkokous tämän kauhistuttavan tiedon seurauksena, joka tuntui jopa "professorille" olevan jotain ihan uutta...

Epäilemättä Ylhäältä saadaan jokin surina, joka neuvoo miten asia jotenkin onnistutaan kieltämään ja miten siitä palstoilla vastedes sönkötetään.

• Lemmi taas

Nyt tuki kretuille hätäkokous tämän kauhistuttavan tiedon seurauksena, joka tuntui jopa "professorille" olevan jotain ihan uutta...

Epäilemättä Ylhäältä saadaan jokin surina, joka neuvoo miten asia jotenkin onnistutaan kieltämään ja miten siitä palstoilla vastedes sönkötetään.

Ei mitään hätäkokouksia. hellyys voittaa phimmankin hädän. Olen fanisi.

• Puolituuri

"ja evoluutioteorian todisteisiin en ole tieteellisessä työssäni törmännyt.

Että ei kaikki tiedemiehet ole evouskovia."

Oho. Tämäpä yllättävää. Multinikki-kreationisti tekee lapsellisen avauksen ja valehtelee !??! Enpä olisi uskonut.

• en kosi

Haluaisitko liittyä. Vai keskinäinen?

• geologian dosentuuri

Ole jo hiljaa, Dickkio!

• uskis.

Aika hyvin oppinut tiedemies oletkin, kun edes Google ei tunne titteliäsi. Olet yhtä kekseliäs kuin raamatun Luojat. Ne pari partaveikkoa paikallisessa Ooppiumluolassa paskat housussa, mustekynä kädessä.

Ainakin kirjoitusmateriaalia löytyi "omasta takaa" paljonkin.

• Vihdoinkin ilo

Mutta tuo "omasta takaa". Ei ole niin kiva takaa. Aikuista sentäs!

• ytjyseut

Tiedemies? Eli Kontulan puistokemisti?

• Totuudentorvettaja

"Dosentti on henkilö, jolla on dosentin arvo eli dosentuuri jossakin yliopistossa. Dosentiksi voidaan hakemuksesta nimittää henkilö, jolla on perusteelliset tiedot omalta alaltaan, julkaisuilla tai muilla tavoin osoitettu kyky itsenäiseen tieteelliseen tutkimustyöhön sekä hyvä opetustaito.[1] Perinteisesti dosentiksi nimittämisen minimivaatimuksena on pidetty tieteellistä tuotantoa, joka vastaa laajuudeltaan ja laadultaan vähintään kahta hyvää väitöskirjaa. "

Arvoisa dosenttimme voisi referoida meille kirjallista tuotantoaan ja saamiaan tuloksia tai jos siitä on liikaa vaivaa, vaihtoehtoisesti kopioida abstraktit meille nähtäviksi.

Tuskin kukaan hetkeäkään uskoi, että puheissasi olisi mitään perää, mutta annetaan nyt mahdollisuus osoittaa meidän olevan väärässä. Toisen henkilön nimissä esiintyminen lienee rangaistava teko, joten ei kannata summamutikassa kenen tahansa työtä tänne kopioida, ellei se todella ole oma.

• Pitääkö olla slti uskovainen joe ei usko evoluutioon, sillä totuus on kaiken uskon tulla puoleTeismi ja ateismi ovat saman kolikon kaksi eri puolta
      Psykologisesata perimästä eli perisynnistä johtuen, molemmat toimivat käytännössä samoin.

Vasta kun ymmärrämme ja oivallamme tuon todellisen perimämme, jota ei edes tiede tutki, evolutiosta puhumattakaan, voimme tietää mikä on totuus tässä asiassa

Evolutio ei tutki elämän sytyä vaan sen kehittymistä syyn ja seurauksen mukaan alkuasteelta nykypäivään

Vaikka se on, on oikeansuuntaista, niin ei kuitenkaan täydellistä

• virkaveli 9

Eipä ihme sillä en minäkään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      301
      3855
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2485
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      274
      2375
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2180
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1814
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      396
      1549
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      32
      1341
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1208
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1156
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1152
    Aihe