Myydään kenian hiekkaboa

kata

Myydään n.1v kenian hiekkaboan poikanen varusteineen. Toimii hyvin ja helppo käsitellä, tällä hetkellä n. 25cm pitkä. Asuu poikasterraariossa, mutta tarvitsee kasvaessaan tulevaisuudessa suuremman terraarion. Käärmeen mukana tulee:

- Muoviterraario
- Lämpömatto
- Vesikuppi
- Kookospiilo
- Digitaalinen ajastin
- Käärmekoukku
- Ruokintapinsetit
- Hiekkaa
- Turvetta wetboxiin

Käärme asustaa Tuusulassa
hp 150e, kuvia saa sähköpostilla :-)

[email protected]

11

1108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhmi

Onnistuisiko kuljetus vantaalle? :)

• kata

Eiköhän onnistuisi :) Jos olet kiinnostunut niin laita viestiä sähköpostilla

• tandez

Onko vielä vapaa? Uros vai naaras?

• ap kata

On vielä vapaana, ja käärme on uros. Jos olet kiinnostunut, laita viestiä sähköpostilla

• kfkckfk
        ap kata kirjoitti:

On vielä vapaana, ja käärme on uros. Jos olet kiinnostunut, laita viestiä sähköpostilla

Miks oot luopumassa?

• kfkfkffk
        ap kata kirjoitti:

Kuinka vanha kata on?

• k ata

onhan se tosin joudun viemään sen lopetettavaksi koska sillä on suolistotulehdus.sillä meni sitrunaan peppuun ja seon kovissa tuskissa tällähetkellä lääkäri sanoi että se voisi pelastua jos joku imisi sitruunahapot pois

• k ata

anteeka mun tyhmät jutut mut mun isä raiskas mut ku mä olin pieni ja nyt mulla on henkisiä ongelmia

• emmusla

Onko vapaa viellä

• k ata

ei läääri joutui lopettamaan sen,olen pahoillani :(

• k ata

lääkäri anteeksi etten osaa kirjoittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe