Mitra on country kiekuja!! Hyi!

Hahahahaaa

Jopa englantilainen musiikin huippu asiantuntija vertasi mitraa bonnie tyleriin!! Hahahahaaaa!! Suomi saa oman country laulajan! Tervetulloo vaan tänne pitäjiin esiintyyn.... : D suomi on niiiin juntti maa.... Hauskinta siinä on kun ne ei ees itte tajua sitä!! Hahahaaaa!! Voi teitä mitra faneja....

6

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DD

      Ilmeeni kun kaikki laulajat idolsissa oli tietyllä tapaa juntteja. Perus massaskeidaa pehmeille aivoille.

    • PetolinnunPer....se

      Eilisessä dokumentissa mitra käyttäytyi todella ylimielisesti kun heikki haastatteli kilpailijoita... Rupes ällöttään koko muija. Siinä kun he olivat kahvillakin niin ei ollut kuulevinaankaan mitä heikki kyseli ja kun vastasi ni vastaus oli outo töksäytys naama kurtussa... On tainnut jo kusi nousta hattuun. Minäkään en pidä yhtään tuollaisesta maalaisten tavasta laulaa. Toivottavasti sara tai nomi voittaisi. Nyt sais olla miinus äänet käytössä, täältä lähtis mitralle jokunen.

    • hohhoijaaa

      Olen samaa mieltä. Ja se kotsa aina pitää olla päässä. Ei varmaan itsekkään ymmärrä, kuinka typerältä se näyttää.

    • ei vetovoimaa

      oon alusta lähtien ihmetellyt, että mitenkähän pitkään tuokin vielä roikkuu mukana? tuosta jos leivotaan voittaja, niin siitä saadaan hyvä kaveri ilkka jääskeläisen, martti saarisen ja muitten lähes täydellisesti unohtuneiden idols-voittajien sakkiin. kuka tuon levyjä muka oikeasti ostaisi tai sen keikoilla kävisi? näyttääkin ihan mt-potilaalta.

      • fklöjsdflöjas

        Paremmin Mitra laulaa kuin Jääskeläinen.


    • wwwiov

      Huoh! Taas yksi tällainen laulaja lisää... Niin massaa, evvk.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe