Mitra on country kiekuja!! Hyi!

Hahahahaaa

Jopa englantilainen musiikin huippu asiantuntija vertasi mitraa bonnie tyleriin!! Hahahahaaaa!! Suomi saa oman country laulajan! Tervetulloo vaan tänne pitäjiin esiintyyn.... : D suomi on niiiin juntti maa.... Hauskinta siinä on kun ne ei ees itte tajua sitä!! Hahahaaaa!! Voi teitä mitra faneja....

6

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DD

Ilmeeni kun kaikki laulajat idolsissa oli tietyllä tapaa juntteja. Perus massaskeidaa pehmeille aivoille.

• PetolinnunPer....se

Eilisessä dokumentissa mitra käyttäytyi todella ylimielisesti kun heikki haastatteli kilpailijoita... Rupes ällöttään koko muija. Siinä kun he olivat kahvillakin niin ei ollut kuulevinaankaan mitä heikki kyseli ja kun vastasi ni vastaus oli outo töksäytys naama kurtussa... On tainnut jo kusi nousta hattuun. Minäkään en pidä yhtään tuollaisesta maalaisten tavasta laulaa. Toivottavasti sara tai nomi voittaisi. Nyt sais olla miinus äänet käytössä, täältä lähtis mitralle jokunen.

• hohhoijaaa

Olen samaa mieltä. Ja se kotsa aina pitää olla päässä. Ei varmaan itsekkään ymmärrä, kuinka typerältä se näyttää.

• ei vetovoimaa

oon alusta lähtien ihmetellyt, että mitenkähän pitkään tuokin vielä roikkuu mukana? tuosta jos leivotaan voittaja, niin siitä saadaan hyvä kaveri ilkka jääskeläisen, martti saarisen ja muitten lähes täydellisesti unohtuneiden idols-voittajien sakkiin. kuka tuon levyjä muka oikeasti ostaisi tai sen keikoilla kävisi? näyttääkin ihan mt-potilaalta.

• fklöjsdflöjas

Paremmin Mitra laulaa kuin Jääskeläinen.

• wwwiov

Huoh! Taas yksi tällainen laulaja lisää... Niin massaa, evvk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe